Classicquote:
quote:FC Twente en Jody Lukoki gingen in februari uit elkaar nadat de 29-jarige voetballer werd veroordeeld voor het slaan en schoppen van zijn vriendin.
quote:
Die De Cler is ook niet echt de meest amusante figuur ooit he? Zo'n lolletje als dat moment zo serieus nemen, man man man.quote:"Achteraf had ik misschien anders moeten reageren en hem een tik moeten geven. Ik weet dat ik na de wedstrijd nog even in de catacomben ben gebleven en wat tegen hem gezegd heb. Hij heeft z'n excuses aangeboden. Ik wilde wat zeggen tegen hem, laten we het netjes houden. Maar het heeft impact gehad, dat heb ik wel geweten", aldus De Cler.
Blijkt hem niet te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geweld , ff naar boven scrollen
Dat is dan weer minder.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:08 schreef superniger het volgende:
Oh. Ik neem mijn RIP terug.
Wat een klootzak.
[..]
Die conclusie trekken sommige mensen hier omdat Lukoki 29 jaar is en het slachtoffer in Rotterdam ook 29 jaar is. Verder is dat nergens op gebaseerd, toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geweld , ff naar boven scrollen
Die heeft een andere voornaam en achternaam he!quote:Op maandag 9 mei 2022 12:25 schreef Maharski het volgende:
Ik dacht even dat het om die Belgische super spits ging...
Dat weet niemand.quote:
Nee, het is gespeculeer van wat internetdetectivesquote:Op maandag 9 mei 2022 12:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die conclusie trekken sommige mensen hier omdat Lukoki 29 jaar is en het slachtoffer in Rotterdam ook 29 jaar is. Verder is dat nergens op gebaseerd, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |