abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 mei 2022 @ 11:08:30 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204676633


Seizoen 1 2004-2005 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 9 mei 2022 @ 11:09:37 #2
65846 Bocaj
Un-Break My Heart
pi_204676640
Fipo Fipo :W
pi_204677072
Sowieso zei Evert gisteren al méér dan in alle andere uitzendingen bij elkaar. Uiteraard is hij introvert, maar ik denk dat het zonder camera's allemaal best nog wel eens mee kan vallen.
pi_204677213
Ja precies en uit zijn vragen en opmerkingen maak ik ook op dat hij echt wel over de toekomst nadenkt. Zo wil hij niet dat Maud alles opgeeft en bij hem op de boerderij komt, want als het stukloopt heeft ze niks meer.
pi_204677232
Evert zei 'ik hou van je'
Lijkt mij wel even duidelijk toch
pi_204677241
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:58 schreef NY_Giant het volgende:
Sowieso zei Evert gisteren al méér dan in alle andere uitzendingen bij elkaar. Uiteraard is hij introvert, maar ik denk dat het zonder camera's allemaal best nog wel eens mee kan vallen.
Ja, en ik denk dat Cesar Maud daar ook debet aan is.
Nog even en Evert is de dijenkletser op elke kringverjaardag in Ruunerwold.
Go hard or go home
  Vis een optie? maandag 9 mei 2022 @ 12:29:07 #7
70532 loveli
N
pi_204677305
De lerares in Maud is soms aan het woord. In een relatie verkiezen de meesten partner boven schooljuf.
crap in = crap out
  maandag 9 mei 2022 @ 12:30:01 #8
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204677314
Is die Maud2 niet wat voor Koop :?

Dubbel daten in Drenthe *O*
pi_204677640
Ik kijk BzV dit jaar voor het eerste met iemand mee, heeft iemand spoiler-vrij een tip voor het leukste seizoen om terug te kijken? Niet dat elke match een succes moet zijn maar het liefst een beetje cringe-vrij - beetje mag wel maar nog zo'n Rob + Wendy trek ik echt niet. :X
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_204677657
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:18 schreef Cara het volgende:
Ik kijk BzV dit jaar voor het eerste met iemand mee, heeft iemand spoiler-vrij een tip voor het leukste seizoen om terug te kijken? Niet dat elke match een succes moet zijn maar het liefst een beetje cringe-vrij - beetje mag wel maar nog zo'n Rob + Wendy trek ik echt niet. :X
Cringe is wel de basis van BzV dus een seizoen zonder ga je niet vinden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204677678
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:29 schreef loveli het volgende:
De lerares in Maud is soms aan het woord. In een relatie verkiezen de meesten partner boven schooljuf.
Het kan een kinky voorkeur zijn, zo'n schooljuf :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204677682
De eerdere seizoen blijven het leukst denk ik, ik zou seizoen 2010-11 misschien wel overslaan als je het niet te veel cringe wil hebben. Als je wel een beetje cringe wilt is dat juist een topseizoen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204677702
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:20 schreef Fascination het volgende:

[..]
Cringe is wel de basis van BzV dus een seizoen zonder ga je niet vinden.
Ja prima hoor beetje mag wel, maar eentje met de leukste boeren misschien? Een vrouwelijke boer er tussen vond ik ook wel vermakelijk


quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:24 schreef Felagund het volgende:
De eerdere seizoen blijven het leukst denk ik, ik zou seizoen 2010-11 misschien wel overslaan als je het niet te veel cringe wil hebben. Als je wel een beetje cringe wilt is dat juist een topseizoen.
Thanks!
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_204677725
Seizoen 2009 en 2012 zou ik voor gaan dan. Sensatie en ook romantiek/geslaagde matches.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204677878
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:29 schreef Cara het volgende:

[..]
Ja prima hoor beetje mag wel, maar eentje met de leukste boeren misschien? Een vrouwelijke boer er tussen vond ik ook wel vermakelijk
[..]
Thanks!
Het seizoen met Steffie vind ik heel leuk :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 9 mei 2022 @ 15:03:18 #16
65846 Bocaj
Un-Break My Heart
pi_204678784
Ik blijf het wonderlijk vinden dat Evert valt op een vrouw als Maud, die overduidelijk uit een heel ander milieu komt. En dat Maud valt op een man als Evert, met wie ze nauwelijks een volwaardig gesprek kan voeren. En toch trekken die twee naar elkaar toe en zie je allerlei tedere momenten tussen hen. Dat is prachtig om te zien. Je hoeft liefde niet te begrijpen om te constateren dat die er is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204678994
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 13:33 schreef Fascination het volgende:
Seizoen 2009 en 2012 zou ik voor gaan dan. Sensatie en ook romantiek/geslaagde matches.
Gut, ik had geen idee dat hele seizoenen nog online staan :o

Ik haakte heel laat aan bij dit programma, maar vind het wel heel leuk om te kijken. Is er ook een website waar bijgehouden wordt wie nog bij elkaar zijn? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204679006
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blijf het wonderlijk vinden dat Evert valt op een vrouw als Maud, die overduidelijk uit een heel ander milieu komt. En dat Maud valt op een man als Evert, met wie ze nauwelijks een volwaardig gesprek kan voeren. En toch trekken die twee naar elkaar toe en zie je allerlei tedere momenten tussen hen. Dat is prachtig om te zien. Je hoeft liefde niet te begrijpen om te constateren dat die er is.
Ik vind het ook geweldig O+ Ik had nooit gedacht dat hij voor haar zou kiezen en dat zij zo lyrisch zou zijn over boer Evert. En hier zijn we dan. Een pracht stel O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204679570
Ik vind Maud geweldig. Ze ontleedt voortdurend haar en zijn gevoelens en geeft daar commentaar op. Ook neemt ze af en toe afstand van zichzelf en constateert dat ze zo verliefd is dat ze alles door een roze wolk ziet en beseft dat dat ze daarmee de mindere kanten van Evert en hun match niet ziet.
Ze is echt authentiek en zorgt ervoor dat Evert op de citytrip al meer heeft gezegd dan alle voorgaande afleveringen. Hij is ook verliefd en doet zijn best om daar uiting aan te geven. Ik vind die twee echt de meest aparte match ooit in BZV. Alhoewel Wietse en (naam vergeten) ook een onverwacht en aparte match waren.

Die Rob is echt heel griezelig en waarom zegt in zijn omgeving niemand dat hij niet kan zingen? Verder begrijp ik helemaal niets van die Wendy. Die laat zich al zoenen en vreselijke sentimentele gedoe welgevallen terwijl ze zegt niets voor Rob te voelen en weet dat dat ook nooit zal gebeuren. Ze gaat notabene nog zitten janken van ontroering bij dat lied van Rob. Waarom gaat ze overal in mee? Dat wordt een grote teleurstelling voor Rob.

Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.

Ben heel benieuwd naar volgende week. Ben dus het meest nieuwsgierig naar Maud en Evert en Jantine en Sander.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204679577
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gut, ik had geen idee dat hele seizoenen nog online staan :o

Ik haakte heel laat aan bij dit programma, maar vind het wel heel leuk om te kijken. Is er ook een website waar bijgehouden wordt wie nog bij elkaar zijn? O-)
Er is wel een wiki pagina van alle seizoenen, maar daar staat helaas niet op wie er allemaal nog bij elkaar zijn.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_204679601
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef Injetta het volgende:
Ik vind Maud geweldig. Ze ontleedt voortdurend haar en zijn gevoelens en geeft daar commentaar op. Ook neemt ze af en toe afstand van zichzelf en constateert dat ze zo verliefd is dat ze alles door een roze wolk ziet en beseft dat dat ze daarmee de mindere kanten van Evert en hun match niet ziet.
Ze is echt authentiek en zorgt ervoor dat Evert op de citytrip al meer heeft gezegd dan alle voorgaande afleveringen. Hij is ook verliefd en doet zijn best om daar uiting aan te geven. Ik vind die twee echt de meest aparte match ooit in BZV. Alhoewel Wietse en (naam vergeten) ook een onverwacht en aparte match waren.

Die Rob is echt heel griezelig en waarom zegt in zijn omgeving niemand dat hij niet kan zingen? Verder begrijp ik helemaal niets van die Wendy. Die laat zich al zoenen en vreselijke sentimentele gedoe welgevallen terwijl ze zegt niets voor Rob te voelen en weet dat dat ook nooit zal gebeuren. Ze gaat notabene nog zitten janken van ontroering bij dat lied van Rob. Waarom gaat ze overal in mee? Dat wordt een grote teleurstelling voor Rob.

Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.

Ben heel benieuwd naar volgende week. Ben dus het meest nieuwsgierig naar Maud en Evert en Jantine en Sander.
Ik begreep het zo dat Wendy aan het huilen was omdat ze het triest vond voor Rob dat hij zo'n gevoelig liedje voor haar gezongen had terwijl ze niet van hem hield. M.a.w. ze huilde juist omdat ze niets voor hem voelde.

Ik vind dat Evert ook heel erg aan het loskomen is. Herkennen veel vrouwen hier zich trouwens in Maud? Mijn huidige vriendin is ook wel een beetje zo, van dat analyseren van gevoelens enzo. Zelf word ik er nogal gek van af en toe. ;) Mijn exen waren helemaal niet zo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204679717
Ik vind eigenlijk dat Maud helemaal niet steeds gevoelens aan het analyseren is. Ze benoemt ze alleen heel gauw. En is heel erg een beelddenker en dat benoemt ze.
pi_204679953
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.

Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.
pi_204680269
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.

Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.
Je gaat er voor, of je gaat er niet voor. Tenzij Sander voor minimaal een week welkom is in het verre Limburg, anders zou ik als Sander er verder geen energie meer insteken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')