abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2022 @ 21:53:11 #51
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765451
Maar uiteindelijk hebben die zoete mensjes van de Good place dus dat hele dorp opgeblazen.

Wel met een hele zoete onderbouwing erbij. Was voor de eerste keer dat ik dat zag. "Ja, we hebben rondgevraagd, en deze mensen vonden het heel fijn om mee te spelen, dus wij gunnen ze dat" O+ O-) >:)
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 15 mei 2022 @ 21:54:25 #52
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765470
The good place. 🤣
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204765553
Jesus asocialen :')
  zondag 15 mei 2022 @ 22:04:12 #54
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765595
Weer Robert Jan. :')
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 22:09:49 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765641
Robert Jan zegt tegen die nieuwe winnaares Karin? "Nee hoor. Niet zelf spelen. Is niet verstandig!!!!!!!! Hou je bandjes maar zo lang mogelijk om je eigen pols.

Maar Robert Jan is gewoon als de dood dat haar 80.000? euro nu al in het spel komt samen met wat andere grote vissen zodat hij sneller kans maakt zijn immuniteit te verliezen. Robert Jan wil het liefst allemaal kleine visjes houden en dat hij de grootste blijft en veilig is.
  zondag 15 mei 2022 @ 22:15:57 #56
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765696
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
Robert Jan zegt tegen die nieuwe winnaares Karin? "Nee hoor. Niet zelf spelen. Is niet verstandig!!!!!!!! Hou je bandjes maar zo lang mogelijk om je eigen pols.

Maar Robert Jan is gewoon als de dood dat haar 80.000? euro nu al in het spel komt samen met wat andere grote vissen zodat hij sneller kans maakt zijn immuniteit te verliezen. Robert Jan wil het liefst allemaal kleine visjes houden en dat hij de grootste blijft en veilig is.
Dat klopt. Hij nomineert alleen mensen met 1 bandje.
#superniger2020
pi_204765716
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef superniger het volgende:

[..]
Uitstel van executie. Er komt vanzelf iemand met hetzelfde aantal of meer bandjes.
  zondag 15 mei 2022 @ 22:17:46 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765718
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef superniger het volgende:

[..]
Hij wil als rijkste van het land iedereen het liefst arm houden, net als in de gewone wereld. En dat is ook wat dit programma een beetje moet uitbeelden. En dat ze dat dan ook nog sneaky manipuleren .
  zondag 15 mei 2022 @ 22:18:36 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765727
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:17 schreef StephanL het volgende:

[..]
Uitstel van executie. Er komt vanzelf iemand met hetzelfde aantal of meer bandjes.
Hangt er vanaf hoeveel spellen er nog gespeeld moeten worden.
pi_204765728
quote:

Robert Jan is genadeloos >:) En scherp van jou ^O^
pi_204765744
Wat een kutprogramma. Constant die kermistrien laten zien
pi_204765782
Jaaa springtij *O*
  zondag 15 mei 2022 @ 22:22:54 #63
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765784
Als ze willen stunten flikkeren ze alle 4 de leden van The Good place in the arena.
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 22:24:55 #64
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204765807
een pekt
  zondag 15 mei 2022 @ 22:29:50 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765846
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef praadje het volgende:

[..]
Robert Jan is genadeloos >:) En scherp van jou ^O^
Zelfs zijn kampgenoot die hem tot nu toe steeds geholpen heeft, heeft inmiddels een teringhekel aan hem bleek in die spoiler.

Aan de andere kant is het zijn eigen verstandige keuze om het spel nu zo slim mogelijk te spelen. Hij zit daar niet meer om vrienden te maken maar om die 340.000? euro mee naar huis te nemen. En geef hem eens ongelijk. Dan vind ik nog dat hij zich redelijk sociaal opstelt.

Jammer dat we weer een week moeten wachten -O-

Ik vond deze aflevering trouwens behoorlijk ingewikkeld met al die nieuwe spelers en die geheime bondjes die naar boven kwamen. Van de week nog maar eens kijken dus.
pi_204765903
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zelfs zijn kampgenoot die hem tot nu toe steeds geholpen heeft, heeft inmiddels een teringhekel aan hem bleek in die spoiler.

Aan de andere kant is het zijn eigen verstandige keuze om het spel nu zo slim mogelijk te spelen. Hij zit daar niet meer om vrienden te maken maar om die 340.000? euro mee naar huis te nemen. En geef hem eens ongelijk. Dan vind ik nog dat hij zich redelijk sociaal opstelt.

Jammer dat we weer een week moeten wachten -O-

Ik vond deze aflevering trouwens behoorlijk ingewikkeld met al die nieuwe spelers en die geheime bondjes die naar boven kwamen. Van de week nog maar eens kijken dus.
Hij speelt inderdaad echt voor zichzelf en trekt zich daarbij niets van bondjes en anderen aan. Maakt hem niet geliefd maar vanuit zijn kant bezien wel begrijpelijk. En het was te verwachten, hoe meer geld hoe harder men zich opstelt.
pi_204766989
Ik zou precies hetzelfde doen als Robert Jan. Heel leuk dat het nu gezellig is op een eiland met elkaar maar daarna gaat iedereen weer zijn eigen weg en zie je ze waarschijnlijk nooit meer. Ik zou ook geen rekening houden met anderen.
pi_204767364
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 07:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde doen als Robert Jan. Heel leuk dat het nu gezellig is op een eiland met elkaar maar daarna gaat iedereen weer zijn eigen weg en zie je ze waarschijnlijk nooit meer. Ik zou ook geen rekening houden met anderen.
Eens. Maar het lastige is dat je de mensen ook een beetje te vriend moet houden want als iemand rijker wordt dan jij en ze hebben een pleurishekel aan je, dan weet je zeker dat je moet spelen. Lastig.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:46:39 #69
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_204767577
Robert Jan is gewoon heel berekenend bezig, en dat zou ik ook zijn. Zolang mogelijk immuniteit behouden is gewoon slim, want een spelletje kan je zomaar verliezen. En zijn advies van "niet zelf spelen" is gewoon een solide advies, want elke keer dat je speelt loop je risico. Dus als je al veel waard bent moet dat proberen te voorkomen, dat risico dat je naar huis moet. Het is gewoon een simpele kansberekening. En Robert Jan houdt het langste immuniteit als er eerst veel spelletjes worden gespeeld voor relatief lage potten.

Slimme jongen (en ook handig in spelletjes) die gewoon het spel speelt zonder enige emotie van "vrienden". En als je er bent om te winnen en er lang te blijven en je zit nu bovenop de apenrots......dan moet je gewoon alles doen om daar te blijven. Maakt hem niet heel symphatiek, maar wel een erg sterke speler. Met emoties win je niets. Maar er zitten meer mensen op het eiland. Niet iedereen speelt het spel het zelfde, en dat maakt het ook weer leuk.

Die "ratten"van de the good place, dat maakt het ook weer leuk.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  maandag 16 mei 2022 @ 12:08:18 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204768600
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:18 schreef praadje het volgende:

[..]
Eens. Maar het lastige is dat je de mensen ook een beetje te vriend moet houden want als iemand rijker wordt dan jij en ze hebben een pleurishekel aan je, dan weet je zeker dat je moet spelen. Lastig.
Als ze je wel mogen moet je ook spelen, want het gaat ze tenslotte altijd om het geld. Dat krijgen we in het latere spel ook vast te zien.

Het argument wordt dan ineens: "Ja, maar het is natuurlijk wel een spel he." :) "Dus dan hoort dat er een beetje bij." :) ....en mogen ze je ineens wel een oor aannaaien.

Het gaat immers niet over een paar tientjes, maar tonnen die je daar kunt verdienen. Dan kun je je afvragen hoeveel die oppervlakkige 'vriendschappen' daar dan nog waard zijn.

Die boy van the good place wilde in principe zijn winst ook delen met zijn kampgenoten. Ik dacht eerst,die doen gewoon alles samen en dan dus allemaal een equal share. Nee hoor, ze konden er een stukje van krijgen en hij zou tzt nog bepalen hoeveel dat ging worden. Geld doet gekke dingen met mensen.
pi_204769339
Aardige aflevering. Nu hopen dat die vroegkalende aartschagrijn met die puntige schouders spoedig eruit vliegt. Die sikkeneur die RJ op zijn muil zou tikken, bedoel ik.
pi_204769850
quote:

Dat advies is zonder meer uit eigen belang, maar tegelijkertijd ook waar. Zulks sluit elkaar niet uit. Met flink poen om je pols ben je de sigaar totdat je ofwel immuniteit verdient, ofwel platzak met 't bootje naar het vaste land vaart.
pi_204787714
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hangt er vanaf hoeveel spellen er nog gespeeld moeten worden.
Hij wil ze onder de 10 houden. Maar ik verwacht niet dat de finale met zijn 7~8en gespeeld gaat worden.

Dus komt er straks wel een moment waar er mogelijk meer dan 30 bandjes in de pot komen (als hij slim is en hij mag kiezen dan proberen om die bij een vriend te krijgen).
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Dat advies is zonder meer uit eigen belang, maar tegelijkertijd ook waar. Zulks sluit elkaar niet uit. Met flink poen om je pols ben je de sigaar totdat je ofwel immuniteit verdient, ofwel platzak met 't bootje naar het vaste land vaart.
Precies het is wachten tot iemand gedraaid wordt die zelf wel wil spelen, dan is ze de eerste die gekozen wordt indien mogelijk.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:13:54 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204787808
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2022 12:04 schreef CaLeX het volgende:
Precies het is wachten tot iemand gedraaid wordt die zelf wel wil spelen, dan is ze de eerste die gekozen wordt indien mogelijk.
Juist. Zoals dat ook gebeurde bij die boy van the Good place. Op zich was zijn tactiek goed:

- Hij had maar 1 bandje
- Hij had kans om te winnen en waar je ook voor komt
- En dan kies je, voor zover dat mogelijk is, zoveel mogelijk mensen die wel geld om hun pols hebben.

En dan ben je echt aan het spelen en ga je ook geen rekening houden met dat het voor iemand zielig is dat hij zijn polsbandjes kwijt is, want daar gaat immers het hele spel om. Alleen had the boy van de Good place pech, want in plaats dat hij al de polsbandjes van Robert Jan afpakte ging alles naar Robert Jan >:)

En zo kun je dus van 1 polsbandje ineens een hele boel polsbandjes winnen en in het extreemste geval zelfs gelijk immuniteit hebben; als alle bandjes samen meer zijn dan die van Robert Jan (wat nu nog niet kan).

Tja als je dan 2 maanden op dat eiland hebt zitten overleven/creperen, hoewel dat wel meevalt qua eten, dan lijkt me dat een verstandige move om te maken. Je komt daar immers ook om met een leuke hoeveelheid geld naar huis te kunnen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')