LEC moet gwn delta volgen net als de rest.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
Moet LEC nu ook 8 seconden achter VER blijven tijdens VSC?
I know, maar gat ging instant van +12 naar +8quote:Op zondag 8 mei 2022 22:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
LEC moet gwn delta volgen net als de rest.
Gasly naar McLaren? Heb ik even gemist.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef Martinello het volgende:
Gasly kan die swap met Ricciardo nu wel vergeten
Als Lec net op het rechte stuk zat en Max in de bocht, dan gaat het hard.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
I know, maar gat ging instant van +12 naar +8
Dat gerucht kwam ergens voorbij. Ik geloof van Plooij, dus waarschijnlijk onzin.quote:
Leek me de fout van Norrisquote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef Martinello het volgende:
Gasly kan die swap met Ricciardo nu wel vergeten
Op meerdere plekken genoemd.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat gerucht kwam ergens voorbij. Ik geloof van Plooij, dus waarschijnlijk onzin.
Kartonbad.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Saaai
Wat doen die boten in dat zwembad daar?
Ik zie alleen maar mensen in het zwembadquote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Saaai
Is geen zwembad. Water is geschilderdquote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Saaai
Is geen eens waterquote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
Saaai
Echt he, ligt amper iets op de baan.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Wel typisch Amerika om hier een SC voor te geven. Caution voor het minste of geringste.
Nee Lec en Sainz van de baan en dan Bottas nr. 3.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Straks gewoon Leclerc die met Max van de baan vliegt en Bottas op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |