Gomes in zijn tijd was ook gewoon een fantastische keeper.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik nog altijd ten zeerste, maar laten we niet dezelfde discussie gaan houden als toen![]()
Ik snap je punt, maar er zullen ongetwijfeld meer factoren daar mee spelen. Blessures, schorsingen, teleurstellingen na de uitschakeling in de CL etc. Maar dat is allemaal koffiedik kijken, in de tijd dat hij kon spelen heeft hij het heel goed gedaan inderdaad.
Die bekerfinale van 2001/02, dát was pas een arbitrale blunder. Dat hadden zelfs de lijntjes van Nijhuis niet fout gehad.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2003-2004 werd volgens mij beslist door die 2-1 van Sneijder in de Arena tegen PSV toch? Verder geen idee meer.
De CL is toch de graadmeter en heel leuk dat Feyenoord nu een finale speelt maar ik hoop dat Ajax nooit in die UECL terecht komt.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je wilt vooral gewoon een dominante positie in de Eredivisie en een vast Champions League-ticket toch?
Toen werd PSV ook kampioen. Ajax ook in 2019.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk toch dat PSV en Ajax-fans de Europese seizoenen in 2005 en 2019 hoger aanslaan dan wat titeltjes.
Meen je dat echt?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De CL is toch de graadmeter en heel leuk dat Feyenoord nu een finale speelt maar ik hoop dat Ajax nooit in die UECL terecht komt.
Persoonlijk ben ik die wedstrijden in de CL tegen Atletico Madrid al weer vergeten. Het enige seizoen dat PSV nog iets bereikte in de CL toen nog de EC1. 1988 blijft dan wel nog hangen ook weer tegen Benfica.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk toch dat PSV en Ajax-fans de Europese seizoenen in 2005 en 2019 hoger aanslaan dan wat titeltjes.
Maar die ga je nooit winnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De CL is toch de graadmeter en heel leuk dat Feyenoord nu een finale speelt maar ik hoop dat Ajax nooit in die UECL terecht komt.
Lijkt me wel. Je komt daar als Ajax eigenlijk alleen in terecht als je Eredivisie-seizoen 'n seizoen daarvoor gruwelijk is mislukt of als je in hetzelfde seizoen in de CL en EL hebt gefaald.quote:
Wat titeltjes? Ik vind dat echt onzin, zonder kampioenschap kan je niet van een geslaagd seizoen spreken.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Winnen van een Roma en een UECL is toch een zeer mooie prijs. Nee we doen ons te kort als we dit niet serieus nemen. Zeker aangezien Nederland toch nooit die investeringen kan maken zoals clubs in het VK en Spanje.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan maar niet, PSG en City stoppen er miljarden in en hebben de CL nog niet gewonnen, Juventus wel minder maar die hebben er ook tig ingestopt om weer eens een keer die CL te pakken dus je hoeft je als NL club niet te schamen als je het niet redt.quote:
nee maar dat vraag je ook aan de verkeerde want bij mij gaat sport er heel snel uitquote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens en waar je een prijs kunt pakken wil je hem altijd winnen, maar herinner jij je de fascinerende titelstrijd van het seizoen 2003/04 nog? En de CL-campagne van 2002/03? Of de bekerfinale van 2001/02? (Die laatste is een strikvraag!)
Daar heb je wel een punt ja. Maar toch vind ik een Europese eindstrijd enorm tot de verbeelding spreken, je ziet het ook aan de aandacht voor Feyenoord dit seizoen. Die is groter dan voor de titelstrijd.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Je komt daar als Ajax eigenlijk alleen in terecht als je Eredivisie-seizoen 'n seizoen daarvoor gruwelijk is mislukt of als je in hetzelfde seizoen in de CL en EL hebt gefaald.
Als je eenmaal in de Conference League zit, is het voor een Nederlandse club wel 'n leuke prijs. Maar als Ajax daar aan mee doet, dan is er daarvoor toch wel het e.e.a. misgegaan.
dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen maar dat als Ajax erin terecht komt er toch wat dingen fout zijn gegaan en daar hoop ik niet opquote:Op maandag 9 mei 2022 12:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kom op zeg. Winnen van een Roma en een UECL is toch een zeer mooie prijs. Nee we doen ons te kort als we dit niet serieus nemen. Zeker aangezien Nederland toch nooit die investeringen kan maken zoals clubs in het VK en Spanje.
Ja logisch want je wil liever ver komen in de CL, kampioen worden etc, het is meer een gevalletje nu we er toch zijn, maar je kunt niet spreken over een mislukt seizoen als je halve finale EL of finale ECL haalt denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja. Geen beste statistieken al ziet het er al wat beter uit als je Cruijffschaal en beker meerekent. Dan zijn het 6 punten meer.quote:
Op die manier. Tja als je een slecht seizoen draait blijft het toch een zeer mooie prijs. Dat blijft toch wel hangen.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen maar dat als Ajax erin terecht komt er toch wat dingen fout zijn gegaan en daar hoop ik niet op
Cruijff schaal was Ajax net begonnen metquote:Op maandag 9 mei 2022 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Geen beste statistieken al ziet het er al wat beter uit als je Cruijffschaal en beker meerekent. Dan zijn het 6 punten meer.
Een Europese eindstrijd spreekt ook tot de verbeelding, maar een titel ook. Denk dat een titel alleen minder boeiend wordt als je 'm bijna standaard pakt (zoals Bayern), maar 'm wel pakt.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Maar toch vind ik een Europese eindstrijd enorm tot de verbeelding spreken, je ziet het ook aan de aandacht voor Feyenoord dit seizoen. Die is groter dan voor de titelstrijd.
daarom, het gaat ook helemaal om je seizoen, PSV is dit seizoen naar de conference league gedegradeerd, dat is toch anders dan Feyenoord waar niets verwacht werd en die dan in de finale staanquote:Op maandag 9 mei 2022 12:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Europese eindstrijd spreekt ook tot de verbeelding, maar een titel ook. Denk dat een titel alleen minder boeiend wordt als je 'm bijna standaard pakt (zoals Bayern), maar 'm wel pakt.
Als je als bv. Ajax of PSV de Conference League wint, maar in de competitie 5e wordt, is het ook niet echt een feestseizoen.
Speelt allemaal mee maar toch zou PSV erg blij zijn geweest als ze dat ding gewonnen hadden denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het gaat ook helemaal om je seizoen, PSV is dit seizoen naar de conference league gedegradeerd, dat is toch anders dan Feyenoord waar niets verwacht werd en die dan in de finale staan
Die finale moet nog gespeeld worden hè.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Speelt allemaal mee maar toch zou PSV erg blij zijn geweest als ze dat ding gewonnen hadden denk ik.
Huh??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |