abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204674707
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met Schmidt.

PSV had bovenaan moeten staan.

Dat Ajax nu bovenaan staat en ook wel kampioen wordt is puur omdat de KNVB dat wil.
;(

Snap de KNVB ook wel, worden er tenminste eens punten gepakt in Europa.
pi_204674985
Feit is dat PSV twee keer door arbitraal falen punten heeft verloren. Ander feit is dat PSV ook door zichzelf veel punten heeft verloren. Het is kut, het is zuur. Maar je doet er niks aan en het wordt niet teruggedraaid.

Jammer genoeg wordt PSV weer geen kampioen, maar volgend seizoen is er weer een kans ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204675020
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 06:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feit is dat PSV twee keer door arbitraal falen punten heeft verloren. Ander feit is dat PSV ook door zichzelf veel punten heeft verloren. Het is kut, het is zuur. Maar je doet er niks aan en het wordt niet teruggedraaid.

Jammer genoeg wordt PSV weer geen kampioen, maar volgend seizoen is er weer een kans ^O^
Vind je het nog steeds zo onterecht na een nacht slapen? Ik denk dat als je het terugkijkt vandaag je ook gewoon wel kunt zeggen dat het een 50/50 beslissing. Schot op doel geblokt met de arm is wat mij betreft wel een penalty.
pi_204675029
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 06:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vind je het nog steeds zo onterecht na een nacht slapen? Ik denk dat als je het terugkijkt vandaag je ook gewoon wel kunt zeggen dat het een 50/50 beslissing. Schot op doel geblokt met de arm is wat mij betreft wel een penalty.
100% onterecht. Dit gebeurt zo vaak en nooit gaat 'ie op de stip.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204675040
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
100% onterecht. Dit gebeurt zo vaak en nooit gaat 'ie op de stip.
Dat mag. Ik vind het vooral schandalig dat hij pas fluit nadat er 4 Feyenoorders woest op hem afstormen.
pi_204675047
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat mag. Ik vind het vooral schandalig dat hij pas fluit nadat er 4 Feyenoorders woest op hem afstormen.
Dat ook, ja. Dat getuigt niet van objectiviteit.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204675054
quote:

[..]
van Hooijdonk, Perez, vd Vaart, Been, Afellay, Kraaij Jr. allemaal waren ze gisteravond van mening dat het een onterechte pingel was. Alleen op dit forum is iedereen op de PSV’ers na eensgezind: dit was overduidelijk een penalty!!!

Uhuh :').!
U MAD?
pi_204675069
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
je leeft nog, dat is fijn te zien maar kijk hier eens naar

[ twitter ]
Onderaan de streep kost deze onterechte penalty je uiteraard niet de titel. Dat is Schmidt. Deze staat zegt alles. 5 uit 24 met als dieptepunt toch wel die kansloze thuisnederlaag tegen Feyenoord toen :')

Was het ook niet Schmidt die door wisselde zodat spelers fysiek top bleven? Nog nooit zo veel blessures gehad als dit seizoen. Weg met die slampamper. Dat hij maar lekker Benfica kapot gaat maken. Twee seizoenen en het heeft op een troostprijs na niets opgeleverd. Ohja nog de JC schaal :') Daar zitten we dan met geweldenaren als Mwene, Max, Muller, Vinicius, Boscagli en weet ik veel wie nog meer opgescheept. Allemaal middelmatige rommel.
U MAD?
pi_204675071
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
van Hooijdonk, Perez, vd Vaart, Been, Afellay, Kraaij Jr. allemaal waren ze gisteravond van mening dat het een onterechte pingel was. Alleen op dit forum is iedereen op de PSV’ers na eensgezind: dit was overduidelijk een penalty!!!

Nogmaals, ik vind die handsballen altijd 50/50 beslissingen en snap wel dat hij hem geeft. (Dus geen overduidelijke penalty, maar naar mijn mening bestaan die eigenlijk nauwelijks met handsballen omdat het altijd interpretatie is.)

Snap uiteraard niet dat hij zwicht voor intimidatie.
  maandag 9 mei 2022 @ 07:12:03 #35
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204675072
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Raar dat je de mening van Valentijn Driessen hier niet in mee neemt.

quote:
''Ja, ik vond het wel een penalty'', vertelt Driessen bij De Telegraaf. ''Het is weliswaar van dichtbij, maar waarom moet die jongen (Mauro Junior, red.) zich omdraaien? Die ellenboog komt omhoog. Dat begrijp ik wel: als je springt en je draait je om gaat je ellenboog vanzelf omhoog. Maar die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen en in dit geval vloog 'ie er dan niet in omdat die ellenboog omhoog komt. Ik kon me dus voorstellen dat Gözübüyük de bal op de stip legde.''
pi_204675075
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Raar dat je de mening van Valentijn Driessen hier niet in mee neemt.
[..]

Bij ‘die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen’ was ik gestopt met lezen en heb ik inderdaad zijn mening niet meegenomen. Die bal was het stadion uit gevlogen zo ongeveer.
U MAD?
  maandag 9 mei 2022 @ 07:16:56 #37
498282 Scrummie
pi_204675088
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Bij ‘die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen’ was ik gestopt met lezen en heb ik inderdaad zijn mening niet meegenomen. Die bal was het stadion uit gevlogen zo ongeveer.
We zullen het nooit weten (door de handsbal van Mauro).
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 07:30:01 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204675131
quote:

[..]
Dit soort situaties zouden geen penal moeten zijn, spelregelboekje zal hem alleen niet verbieden en dus mag de var niet ingrijpen, terwijl je niet weet of die man de situatie zo inschat als ie is. Hij floot op basis van de assistent, getuige dat er eerst boze feyenoorders op Serdar af renden. Die ziet sowieso moeilijk of zo’n bal op doel is, etc.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 07:31:43 #39
pi_204675136
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat leek mij een call van de assistent, zei Dessers ook in interview naderhand.
pi_204675138
Assistent zag dat de bal op de arm was, Serdar zag dat de bal op goal was. Even communiceren met elkaar en besloten dat het een penalty was.

Terechte penalty.
pi_204675151
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit soort situaties zouden geen penal moeten zijn, spelregelboekje zal hem alleen niet verbieden en dus mag de var niet ingrijpen, terwijl je niet weet of die man de situatie zo inschat als ie is. Hij floot op basis van de assistent, getuige dat er eerst boze feyenoorders op Serdar af renden. Die ziet sowieso moeilijk of zo’n bal op doel is, etc.
Zou kunnen hoor. Ik heb dit seizoen bij Feyenoord in ieder geval een aantal handsballen gezien van tegenstanders waarbij ik het ongelofelijk vond dat er geen strafschop werd gegeven maar verder geen haan naar kraaide. Kijk Groningen thuis nog maar eens terug. Of Slavia.

Dat vind ik wel altijd het dubieuze van handsballen. Geeft de scheids hem niet dan accepteert iedereen het eigenlijk vrij makkelijk. Zelfs al is de bal een halve meter van het lichaam dan is er altijd nog wel een excuus voor te verzinnen, aangeschoten ofzo.

Maar geeft hij hem wel dan is er eigenlijk vrijwel altijd gezeur of het nou aangeschoten is of niet. Ik vond deze ook licht en dichtbij het lichaam maar die handsregel moet gewoon eenduidig worden.
pi_204675161
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten (door de handsbal van Mauro).
Dat was het punt niet Scrummie. Het ging zich om de mening van Valentijn. Die van jou is in deze niet relevant. Nooit trouwens, maar dat geheel terzijde.
U MAD?
  maandag 9 mei 2022 @ 07:40:48 #43
498282 Scrummie
pi_204675164
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat was het punt niet Scrummie. Het ging zich om de mening van Valentijn. Die van jou is in deze niet relevant. Nooit trouwens, maar dat geheel terzijde.
:D

Misschien kan de wiskunde leraar nog even zijn mening geven, is het cirkeltje weer rond :).
pi_204675170
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat leek mij een call van de assistent, zei Dessers ook in interview naderhand.
Wij van WC eend adviseren WC eend.
U MAD?
  Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 07:45:33 #45
pi_204675188
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wij van WC eend adviseren WC eend.
Dessers vond het geen pingel, ter info.
pi_204675288
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
NIEMAND behalve Ajacieden vinden het een pingel :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204675298
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niemand vond dit een pingel. Behalve een aantal users die hier even komen trollen en zuigen. Niets mis mee.

Maar om zo full Calimero te gaan over twee arbitrale dwalingen terwijl je het dit seizoen zo vaak hebt laten liggen hoort niet bij PSV. Of misschien hoort het inmiddels juist wel bij PSV.
  maandag 9 mei 2022 @ 08:16:55 #48
378023 Wotte
wotte!?
pi_204675315
Je springt met je rug naar de bal normaal gesproken verdedig je niet met je rug naar de bal waardoor je armen in een onnatuurlijke positie terechtkomen. Bal op hand, is dan hands. Volgens de spelregels kan je 'm gewoon geven anders had de VAR hem teruggeroepen.
pi_204675323
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:16 schreef Wotte het volgende:
Je springt met je rug naar de bal normaal gesproken verdedig je niet met je rug naar de bal waardoor je armen in een onnatuurlijke positie terechtkomen. Bal op hand, is dan hands. Volgens de spelregels kan je 'm gewoon geven anders had de VAR hem teruggeroepen.
Ah, nooit gevoetbald.
pi_204675413
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
NIEMAND behalve Ajacieden vinden het een pingel :')
En randdebiel @Scrummie . Maar die geven we een aai over de bol en dan is het weer goed.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')