quote:Op maandag 9 mei 2022 00:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met Schmidt.
PSV had bovenaan moeten staan.
Dat Ajax nu bovenaan staat en ook wel kampioen wordt is puur omdat de KNVB dat wil.
Vind je het nog steeds zo onterecht na een nacht slapen? Ik denk dat als je het terugkijkt vandaag je ook gewoon wel kunt zeggen dat het een 50/50 beslissing. Schot op doel geblokt met de arm is wat mij betreft wel een penalty.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feit is dat PSV twee keer door arbitraal falen punten heeft verloren. Ander feit is dat PSV ook door zichzelf veel punten heeft verloren. Het is kut, het is zuur. Maar je doet er niks aan en het wordt niet teruggedraaid.
Jammer genoeg wordt PSV weer geen kampioen, maar volgend seizoen is er weer een kans
100% onterecht. Dit gebeurt zo vaak en nooit gaat 'ie op de stip.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds zo onterecht na een nacht slapen? Ik denk dat als je het terugkijkt vandaag je ook gewoon wel kunt zeggen dat het een 50/50 beslissing. Schot op doel geblokt met de arm is wat mij betreft wel een penalty.
Dat mag. Ik vind het vooral schandalig dat hij pas fluit nadat er 4 Feyenoorders woest op hem afstormen.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
100% onterecht. Dit gebeurt zo vaak en nooit gaat 'ie op de stip.
Dat ook, ja. Dat getuigt niet van objectiviteit.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het vooral schandalig dat hij pas fluit nadat er 4 Feyenoorders woest op hem afstormen.
van Hooijdonk, Perez, vd Vaart, Been, Afellay, Kraaij Jr. allemaal waren ze gisteravond van mening dat het een onterechte pingel was. Alleen op dit forum is iedereen op de PSV’ers na eensgezind: dit was overduidelijk een penalty!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 06:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds zo onterecht na een nacht slapen? Ik denk dat als je het terugkijkt vandaag je ook gewoon wel kunt zeggen dat het een 50/50 beslissing. Schot op doel geblokt met de arm is wat mij betreft wel een penalty.
Onderaan de streep kost deze onterechte penalty je uiteraard niet de titel. Dat is Schmidt. Deze staat zegt alles. 5 uit 24 met als dieptepunt toch wel die kansloze thuisnederlaag tegen Feyenoord toenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
je leeft nog, dat is fijn te zien maar kijk hier eens naar
[ twitter ]
Nogmaals, ik vind die handsballen altijd 50/50 beslissingen en snap wel dat hij hem geeft. (Dus geen overduidelijke penalty, maar naar mijn mening bestaan die eigenlijk nauwelijks met handsballen omdat het altijd interpretatie is.)quote:Op maandag 9 mei 2022 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Hooijdonk, Perez, vd Vaart, Been, Afellay, Kraaij Jr. allemaal waren ze gisteravond van mening dat het een onterechte pingel was. Alleen op dit forum is iedereen op de PSV’ers na eensgezind: dit was overduidelijk een penalty!!!
Uhuh.!
Raar dat je de mening van Valentijn Driessen hier niet in mee neemt.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Hooijdonk, Perez, vd Vaart, Been, Afellay, Kraaij Jr. allemaal waren ze gisteravond van mening dat het een onterechte pingel was. Alleen op dit forum is iedereen op de PSV’ers na eensgezind: dit was overduidelijk een penalty!!!
Uhuh.!
quote:''Ja, ik vond het wel een penalty'', vertelt Driessen bij De Telegraaf. ''Het is weliswaar van dichtbij, maar waarom moet die jongen (Mauro Junior, red.) zich omdraaien? Die ellenboog komt omhoog. Dat begrijp ik wel: als je springt en je draait je om gaat je ellenboog vanzelf omhoog. Maar die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen en in dit geval vloog 'ie er dan niet in omdat die ellenboog omhoog komt. Ik kon me dus voorstellen dat Gözübüyük de bal op de stip legde.''
Bij ‘die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen’ was ik gestopt met lezen en heb ik inderdaad zijn mening niet meegenomen. Die bal was het stadion uit gevlogen zo ongeveer.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat je de mening van Valentijn Driessen hier niet in mee neemt.
[..]
We zullen het nooit weten (door de handsbal van Mauro).quote:Op maandag 9 mei 2022 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij ‘die bal had er waarschijnlijk ook nog ingevlogen’ was ik gestopt met lezen en heb ik inderdaad zijn mening niet meegenomen. Die bal was het stadion uit gevlogen zo ongeveer.
Dit soort situaties zouden geen penal moeten zijn, spelregelboekje zal hem alleen niet verbieden en dus mag de var niet ingrijpen, terwijl je niet weet of die man de situatie zo inschat als ie is. Hij floot op basis van de assistent, getuige dat er eerst boze feyenoorders op Serdar af renden. Die ziet sowieso moeilijk of zo’n bal op doel is, etc.quote:Op maandag 9 mei 2022 06:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat leek mij een call van de assistent, zei Dessers ook in interview naderhand.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het vooral schandalig dat hij pas fluit nadat er 4 Feyenoorders woest op hem afstormen.
Zou kunnen hoor. Ik heb dit seizoen bij Feyenoord in ieder geval een aantal handsballen gezien van tegenstanders waarbij ik het ongelofelijk vond dat er geen strafschop werd gegeven maar verder geen haan naar kraaide. Kijk Groningen thuis nog maar eens terug. Of Slavia.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort situaties zouden geen penal moeten zijn, spelregelboekje zal hem alleen niet verbieden en dus mag de var niet ingrijpen, terwijl je niet weet of die man de situatie zo inschat als ie is. Hij floot op basis van de assistent, getuige dat er eerst boze feyenoorders op Serdar af renden. Die ziet sowieso moeilijk of zo’n bal op doel is, etc.
Dat was het punt niet Scrummie. Het ging zich om de mening van Valentijn. Die van jou is in deze niet relevant. Nooit trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten (door de handsbal van Mauro).
quote:Op maandag 9 mei 2022 07:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was het punt niet Scrummie. Het ging zich om de mening van Valentijn. Die van jou is in deze niet relevant. Nooit trouwens, maar dat geheel terzijde.
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij een call van de assistent, zei Dessers ook in interview naderhand.
Dessers vond het geen pingel, ter info.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij van WC eend adviseren WC eend.
NIEMAND behalve Ajacieden vinden het een pingelquote:Op maandag 9 mei 2022 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dessers vond het geen pingel, ter info.
Niemand vond dit een pingel. Behalve een aantal users die hier even komen trollen en zuigen. Niets mis mee.quote:Op maandag 9 mei 2022 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dessers vond het geen pingel, ter info.
Ah, nooit gevoetbald.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:16 schreef Wotte het volgende:
Je springt met je rug naar de bal normaal gesproken verdedig je niet met je rug naar de bal waardoor je armen in een onnatuurlijke positie terechtkomen. Bal op hand, is dan hands. Volgens de spelregels kan je 'm gewoon geven anders had de VAR hem teruggeroepen.
En randdebiel @Scrummie . Maar die geven we een aai over de bol en dan is het weer goed.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NIEMAND behalve Ajacieden vinden het een pingel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |