dat is nou net het punt, de fout was blijkbaar niet grof genoeg, dat de KNVB achteraf dan zegt "hadden moeten" schieten we helemaal niets mee opquote:Op maandag 9 mei 2022 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet blijer, punten verliezen door een onterechte penalty is waardeloos, en dat blijft het ook na de uitleg.
Ik hoop wel dat door het toegeven dat er een hele grote fout gemaakt is hier, dat er in de toekomst een betere toepassing van de VAR gebruikt kan worden. Dat kan Gozubuyuk hier wel bewerkstelligen door aan te geven dat hij een grove fout heeft gemaakt, en dat hij het hinderlijk vind dat de VAR hem hier niet mag corrigeren bijvoorbeeld.
Dat weten we helemaal niet, tenzij Fok user Tarado toevallig een lijntje heeft naar de VAR ruimte? Je kan moeilijk gaan ontkennen dat de bal hier de hand/arm heeft geraakt, dus is het geen ‘clear and obvious error’, en mag de VAR niet ingrijpen. Dat punt gaat volgens mij compleet aan jou voorbij.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nou net het punt, de fout was blijkbaar niet grof genoeg, dat de KNVB achteraf dan zegt "hadden moeten" schieten we helemaal niets mee op
Moet je niet boos worden, ik stel juist wat jij nu zegt dat de procedures correct zijn gevolgd, de scheids constateert hands en geeft een penalty, de VAR controleert en ziet dat het hands is en kan dus de beslissing niet terug draaien.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet, tenzij Fok user Tarado toevallig een lijntje heeft naar de VAR ruimte? Je kan moeilijk gaan ontkennen dat de bal hier de hand/arm heeft geraakt, dus is het geen ‘clear and obvious error’, en mag de VAR niet ingrijpen. Dat punt gaat volgens mij compleet aan jou voorbij.
Helemaal mee eens, ook zoiets doms.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef over_hedge het volgende:
De var mag überhaupt wat meer regels duidelijk maken. Hoe ver mag je terug gaan na een doelpunt om te kijken of je 2323 balcontacten geleden nog buitenspel stond. Dat soort dingen zijn ook totaal onduidelijk nu
Het is wel een clear and obvious error wanneer de arm langs het lichaam is terwijl het geraakt wordt en in dit geval was dat zo.De VAR had hier moeten ingrijpen.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet, tenzij Fok user Tarado toevallig een lijntje heeft naar de VAR ruimte? Je kan moeilijk gaan ontkennen dat de bal hier de hand/arm heeft geraakt, dus is het geen ‘clear and obvious error’, en mag de VAR niet ingrijpen. Dat punt gaat volgens mij compleet aan jou voorbij.
Exact zag je ook bij die 1-2 van Ajax tegen psv toen. Er moest nog zoveel gedaan worden voor die bal erin ging.quote:
de arm was toch niet langs het lichaam want die elleboog stak uitquote:Op maandag 9 mei 2022 19:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is wel een clear and obvious error wanneer de arm langs het lichaam is terwijl het geraakt wordt en in dit geval was dat zo.De VAR had hier moeten ingrijpen.
Overigens ben ik van mening dat de VAR afgeschaft dient te worden.
lijkt is niet voldoende en de scheids staat goed opgesteld dus daar lag het ook niet aanquote:Op maandag 9 mei 2022 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel voldoende langs het lichaam.
Volgens mij werd daarvan gezegd dat ze teruggaan tot de aanval begon, dus nadat de tegenstander de bal heeft geraakt of als de bal terug wordt gespeeld over de middenlijn (zoals bij PSV-Willem II) met als gevolg dat je heel ver terug kan gaan jaquote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef over_hedge het volgende:
De var mag überhaupt wat meer regels duidelijk maken. Hoe ver mag je terug gaan na een doelpunt om te kijken of je 2323 balcontacten geleden nog buitenspel stond. Dat soort dingen zijn ook totaal onduidelijk nu
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt is niet voldoende en de scheids staat goed opgesteld dus daar lag het ook niet aan
er zit ook absoluut geen opzet bij maar de arm langs het lichaam theorie klopt gewoon niet, kijk maar in slow-motionquote:Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als je dit filmpje een paar keer afspeelt en probeert op het juiste moment stil te zetten zie je dat hij er alles aan doet om zijn arm in te trekken en dichterbij zijn lichaam dan hij ze hier houdt is niet mogelijk. Die bovenarm drukt hij zowat tegen zijn zij aan. Die onderarm wappert wat maar daar komt de bal niet tegen.
Je kan dit nog 50 keer zeggen maar dat gaan ze hier toch niet toegeven.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit ook absoluut geen opzet bij maar de arm langs het lichaam theorie klopt gewoon niet, kijk maar in slow-motion
Misschien kan dit beter uitgelegd worden door een wiskundestudent of iets dergelijks.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als je dit filmpje een paar keer afspeelt en probeert op het juiste moment stil te zetten zie je dat hij er alles aan doet om zijn arm in te trekken en dichterbij zijn lichaam dan hij ze hier houdt is niet mogelijk. Die bovenarm drukt hij zowat tegen zijn zij aan. Die onderarm wappert wat maar daar komt de bal niet tegen.
quote:Op maandag 9 mei 2022 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom gaat het hier alleen over Feyenoord en Ajax tussen Feyenoorders en Ajacieden?
Wat een baas, hopelijk reikt hij de schaal uit woensdagquote:Op maandag 9 mei 2022 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij komt uit Haarlem. Ik kan je vertellen dat 90% uit Haarlem voor Ajax is. Hij heeft gewoon uit clubliefde gehandeld.
Op basis van de boven alle twijfel verheven mening van Bote IJnsen, moet ik @Tarado gelijk geven.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan dit nog 50 keer zeggen maar dat gaan ze hier toch niet toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |