Hij zei dat een beetje lachend. Van 'nah het is eigenlijk niks maar als de scheidsrechter een zeur is kan hij hem wellicht wel geven'. Beetje doorvragen maakte wel duidelijk dat hij vond dat het 'niet tegen zat'quote:Op maandag 9 mei 2022 16:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Fake news !
Dessers had het niet gezien en na bestudering van de beelden samen met Kraaij zei hij dat je hem kan geven.
Brouwers als voetballende DM of Hoedemakers maar de stap naar Ajax of PSV lijkt me nog wat te groot.quote:
Nou, noem er eens paar van de laatste drie jaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou die principes gaan vaak uit de deur dan als je kijkt hoeveel spelers er van az naar ajax gegeaan zijn in de afgelopen jaren
Dat het niet tegen zat lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei dat een beetje lachend. Van 'nah het is eigenlijk niks maar als de scheidsrechter een zeur is kan hij hem wellicht wel geven'. Beetje doorvragen maakte wel duidelijk dat hij vond dat het 'niet tegen zat'
Waarom laatste 3 jaarquote:Op maandag 9 mei 2022 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, noem er eens paar van de laatste drie jaar.
Omdat dit een statement was van een jaartje of 3 terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom laatste 3 jaarEr zijn gewoon redelijk veel spelers van az naar ajax gegaan. Geen zin om te op te gaan zoeken. Maar er was een tijd dat er bijna elk jaar wel minimaal 1tje naar ajax ging. En ja zal best dat het meer dan 3 jaar geleden was.
Oke. Nou dan zat ik er naastquote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat dit een statement was van een jaartje of 3 terug.
Oei. Wat een vervelend nieuws.quote:
Timber van Utrecht lijkt me een prima vervanger voor Sangare, Openda misschien? Verder loopt er niet echt iets op de Nederlandse velden dat direct bij ons een versterking zou zijn denk ik eigenlijk, die niet al in de top 4 oid spelen uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Streep onder dit seizoen.
Zullen aardig wat spelers gaan vertrekken.
Zahavi wordt niet verlengd. Vinicius wordt volgens mij vroegtijdig terug gestuurd. Ik doe de voorzichtige aanname dat Sangaré, Guti en Götze sowieso vertrekken. Mvogo gaat terug naar RBL.
Dan heb je nog Gakpo die schier onhoudbaar lijkt. Als er voor Madueke een goed bod komt zal die ook vertrekken. Aan Doan wordt getrokken en Van Ginkel zal niet nog zo een seizoen willen.
Gelukkig hebben wij John de Jong. De man die voor al deze spelers topbedragen gaat ontvangen en er prima vervangers voor haalt.
Welke spelers zien we graag komen?
Zijn er spelers in de Nederlandse competie die haalbaar zijn en potentie hebben?
https://www.ad.nl/nederla(...)-ingrijpen~a6d55366/quote:Gözübüyük had volgens KNVB geen penalty aan Feyenoord moeten geven: ‘VAR had moeten ingrijpen’
Voetbalbond KNVB vindt dat scheidsrechter Serdar Gözübüyük zondag geen strafschop had moeten geven aan Feyenoord in de blessuretijd van de topper tegen PSV. Het moment werd maandag tijdens de evaluatie van het afgelopen speelweekeinde besproken in Zeist.
Sportredactie 09-05-22, 16:55
,,Ook wij zijn van mening dat het geen penalty had moeten zijn en dat de VAR had moeten ingrijpen”, zegt een woordvoerder van de KNVB. Waarom dat niet is gebeurd en waarom Gözübüyük niet naar het tv-scherm langs het veld ging om de situatie terug te kijken, blijft onduidelijk. De scheidsrechter weigerde na afloop om opheldering te geven.
Cyriel Dessers schoot vanaf 11 meter de 2-2 binnen, waardoor PSV in de titelstrijd met Ajax op 4 punten van de koploper bleef staan. De Amsterdammers kunnen daardoor woensdag het kampioenschap binnenhalen.
Zelfs de KNVB geeft het nu toe. Maar hier op Fok! is het een penalty hoor!quote:https://www.omroepbrabant(...)-feyenoord-tegen-psv
Serdar Gözübüyük is de fout ingegaan door zondag een penalty te geven aan Feyenoord, tegen PSV. Dat zegt de KNVB maandag. Er ontstond veel ophef over de strafschop. Ook supporters zijn woedend. De VAR had moeten ingrijpen, zegt een woordvoerder van de voetbalbond nu.
Spelen we de laatste 6 minuten gewoon opnieuwquote:Op maandag 9 mei 2022 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs de KNVB geeft het nu toe. Maar hier op Fok! is het een penalty hoor!Maar wat hebben we aan dit excuus?
Om dan met 3-2 te verliezen natuurlijk. Nee dank je.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spelen we de laatste 6 minuten gewoon opnieuw
Ik betwijfel of dat goed uit gaat pakken voor ons..quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spelen we de laatste 6 minuten gewoon opnieuw
De enige users hier die het een penalty vonden supporten heel toevallig de club die hier het meest van profiteert. Maar dat is puur toeval denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zelfs de KNVB geeft het nu toe. Maar hier op Fok! is het een penalty hoor!Maar wat hebben we aan dit excuus?
Komt goed met frisse benen.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat goed uit gaat pakken voor ons..
Even wat zout in de nog verse wondjes strooien door de maffia uit Zeist.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij komt uit Haarlem. Ik kan je vertellen dat 90% uit Haarlem voor Ajax is. Hij heeft gewoon uit clubliefde gehandeld.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is op weg naar Amsterdam voor zijn bonus.
Ik ben voor Ajax. een vriend van me is voor Feyenoord. Eerste wat we zeiden is dat het geen penalty had moeten zijn. Moraal van het verhaal. Je kan niet een hele groep over een kam scheren.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De enige users hier die het een penalty vonden supporten heel toevallig de club die hier het meest van profiteert. Maar dat is puur toeval denk ik.
En een verdwaalde Feyenoord fan hier en daar zal het ook wel een penalty gevonden hebben.
Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik snap dat je het zo op kunt vatten. Wat ik bedoelde was dat eigenlijk iedere user hier die begreep dat Feyenoord hier een penalty kreeg, heel toevallig een Ajacied was. Ik bedoelde niet dat iedere Ajacied het een penalty vond.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax. een vriend van me is voor Feyenoord. Eerste wat we zeiden is dat het geen penalty had moeten zijn. Moraal van het verhaal. Je kan niet een hele groep over een kam scheren.
Dus ja zullen best aantal user zijn die niet zonder Ajax bril kunnen kijken. Zelfde als hier wat psv supporters zijn die niet zonder psv bril kunnen kijken.
Collega van me is voor Feyenoord en ook hij vond het een schandalige penalty.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De enige users hier die het een penalty vonden supporten heel toevallig de club die hier het meest van profiteert. Maar dat is puur toeval denk ik.
En een verdwaalde Feyenoord fan hier en daar zal het ook wel een penalty gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |