Zier er wel creepy uit ja. Aan de andere kant, als hij het niet probeert dan gebeurd er helemaal niets.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef Pap89 het volgende:
Godverredomme steeds dat geforceerd kussen van Rob 🤢🤢🤢
Die geilaard gunt die Wendy geen moment rust, walgelijke vent.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zier er wel creepy uit ja. Aan de andere kant, als hij het niet probeert dan gebeurd er helemaal niets.
Echt hoor. Sander is een topgozer.quote:
Maar hij forceert het echt steeds, wanneer je haar ziet wegtrekken terwijl hij haar naar zich toe haalt, zit bijna op het “MeToo” randje…quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zier er wel creepy uit ja. Aan de andere kant, als hij het niet probeert dan gebeurd er helemaal niets.
Daar heeft ze wel de goede keus mee gemaakt ja, je moet er niet aan denken als ze met Chris op pad had gegaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:58 schreef SilverEyes het volgende:
Wat een ontzettende lieverd Sander! Top gozer!
Mooi weer.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel de goede keus mee gemaakt ja, je moet er niet aan denken als ze met Chris op pad had gegaan.
Eerste wat ik ook dacht. Wonen er geen honden in Drenthe ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:01 schreef MorganLeFay het volgende:
Ze kan ook een uitlaatservice beginnen in Drenthe...
Tevens eens dat Sander een topgozer is!
Maud articuleert wel heel goed, dus misschien neemt hij dat op den duur nog een beetje overquote:Op zondag 8 mei 2022 21:01 schreef InstortendeSter het volgende:
Kan Evert anders een logopedist daten ipv Maud?
Zou dat niet alsnog als een compliment beschouwen?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Rob zou een inzinking krijgen als iemand hem raar noemt
Hangt ervan af hoeveel drugs die naar binnen heeft gewerkt.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dat niet alsnog als een compliment beschouwen?
Prima tochquote:Op zondag 8 mei 2022 21:03 schreef InstortendeSter het volgende:
Karlijn en Jouke klikken op alle fronten. Ook seksueel.
“Wat mooi dat ze zich zo durft te openen richting mij!” vervolgens 10-min headbangen op Slayer.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dat niet alsnog als een compliment beschouwen?
Zeker. Ik gun het ze van harte. Hoopte alleen meer op een seksuele klik tussen Karlijn en mijn pik.quote:
''Raining Blood''quote:Op zondag 8 mei 2022 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
“Wat mooi dat ze zich zo durft te openen richting mij!” vervolgens 10-min headbangen op Slayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |