Je vraagt er gewoon om dat het nu uit de hand gaat lopen. Veel succes....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar wel met een compleet leger aan me opstellen rond het leidse woensdag, wedden?
Bewijs je meteen haar gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je vraagt er gewoon om dat het nu uit de hand gaat lopen. Veel succes....
Natuurlijk niet, als ze toestemming gaf voor het MP had er niets aan de hand geweest hoogstwaarschijnlijk.quote:
als je het niet kan beveiligen kan het natuurlijk niet, neemt niet weg dat ik het onverstandig vind mede omdat het 2 jaar eigenlijk onmogelijk is geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ze toestemming gaf voor het MP had er niets aan de hand geweest hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, als ze toestemming gaf voor het MP had er niets aan de hand geweest hoogstwaarschijnlijk.
mwoa vergeleken met Feyenoordsupporters in Crooswijk zijn dat geen tokkies hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkies gonna tok. Er is overal een nijpend personeelstekort, kan me voorstellen dat dat ook voor de beveiligingsbranche geldt.
tuurlijk ik ben gewoon in de stad te vinden woensdagavond. Het is complete bullshit allemaal. Ik kan zo een reeks evenementen of gebeurtenissen opnoemen waar duizenden mensen op bijvoorbeeld het museumplein aanwezig waren en dat kon wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar wel met een compleet leger aan me opstellen rond het leidse woensdag, wedden?
Willem II werd onlangs ook genaaid door PSVquote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Meeste klagers die het niks vinden zo'n huldiging komen ook uit die hoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tuurlijk ik ben gewoon in de stad te vinden woensdagavond. Het is complete bullshit allemaal. Ik kan zo een reeks evenementen of gebeurtenissen opnoemen waar duizenden mensen op bijvoorbeeld het museumplein aanwezig waren en dat kon wel.
Koningsdag was ook niet zo lang geleden en dat waren meer dan een miljoen mensen.
Het is algemeen bekend dat Halsema niks met ajax heeft en het voetbal, dus zo verbaasd ben ik nou ook weer niet.
Fijn dat ie zegt dat het slecht is voor Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]
dat uitgerekend van der Sar dit zegt![]()
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Die wedstrijd van woensdag is nog niet zomaar gewonnen, ik verbaas me door alle jubelstemming hier
Heerenveen maken we thuis helemaal kapotquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Die wedstrijd van woensdag is nog niet zomaar gewonnen, ik verbaas me door alle jubelstemming hier
Gelukkig is het nooit mis gegaan in het verleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heerenveen maken we thuis helemaal kapot
kolkende arena
@LitmanenAFCA is dit waarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef GGMM het volgende:
LItmanen reikt de schaal uit mochten we kampioen worden.
Heerenveen, poeh poeh poeh. Zweetoksels, rillend van angst in bed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Is er nog iets van die nette naam over dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:25 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]
dat uitgerekend van der Sar dit zegt![]()
Net zoals GAE zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heerenveen, poeh poeh poeh. Zweetoksels, rillend van angst in bed.
Puntje thuis tegen Heerenveen moet wel te doen zijn he. Sfeertje zal er ook wel lekker in zitten in het stadion.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:06 schreef Houniet het volgende:
Iedereen gaat er maar van uit dat we kampioen worden woensdag :’).
5 punten verspeeld in 2022. Het is me allemaal wat. Fucking Heerenveen-thuis nota bene.quote:
je hebt er 2 nodig maar 3 gaat wel lukken hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Puntje thuis tegen Heerenveen moet wel te doen zijn he. Sfeertje zal er ook wel lekker in zitten in het stadion.
Geniet er nou maar een beetje van. EtH zet ze wel op scherp en dan komt het goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:27 schreef Houniet het volgende:
Alles wordt gejinxed, Graafschap uit met de spelersbus weet u nog?
Lekker hè hahahaah. AT5 tovert altijd heerlijke gasten voor de buis.quote:
Dit wordt echt appeltje eitje, ik geef het je op een briefjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:06 schreef Houniet het volgende:
Iedereen gaat er maar van uit dat we kampioen worden woensdag :’).
lachen zegquote:
Een kampioenswedstrijd is vaak zeer matig. We zullen wellicht weer heel lang moeten wachten op een goal van Ajax. Als de verdediging speelt zoals zondag zal Heerenveen ongetwijfeld een doelpunt maken. We zullen wel weer tot minuut 95 met samengeknepen billen zitten en hopen op de overwinning.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit wordt echt appeltje eitje, ik geef het je op een briefje
Vorig jaar scoorde timber al heel vroeg de 1-0 dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een kampioenswedstrijd is vaak zeer matig. We zullen wellicht weer heel lang moeten wachten op een goal van Ajax. Als de verdediging speelt zoals zondag zal Heerenveen ongetwijfeld een doelpunt maken. We zullen wel weer tot minuut 95 met samengeknepen billen zitten en hopen op de overwinning.
Ik hoop met je mee, het zou fijn zijn als Ajax dit seizoen nog één wedstrijd echt goed voetbal kan laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar scoorde timber al heel vroeg de 1-0 dus
Erop en eroverquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef dimmak het volgende:
Dit mag thuis tegen Heerenveen niet fout gaan.
Opa vertelt:quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef dimmak het volgende:
Dit mag thuis tegen Heerenveen niet fout gaan.
ik weet eigenlijk niet meer wanneer ze begonnen zijn met huldigen voor een kampioenschap want dat was in de oude tijd niet zo, eigenlijk alleen bij Europees succesquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef manny het volgende:
[..]
Opa vertelt:
Ik kan me nog een oude kampioenswedstrijd herinneren tegen Heerenveen. Dat was nog in Olympisch, relatief makkelijk gewonnen, maar slappe wedstrijd.
Pluspunt toen: Lekker weer, direct in 1 grote stoet naar Leidse en de dag erna was het Koninginnedag geloof ik. Minpunt: Angstaanjagende kater na dat weekend.
Het is een "event" tegenwoordig zo een huldiging. Met regels. En nog vermakelijker, allerlei supporters van club A of B lopen zich druk te maken over op welk parkeerdek of plein club C de huldiging doet. Who cares ?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet meer wanneer ze begonnen zijn met huldigen voor een kampioenschap want dat was in de oude tijd niet zo, eigenlijk alleen bij Europees succes
Nog steeds minder kut dan Daniloquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Wijndal, Stengs, als Haller vertrekt misschien Boadu ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |