Ik ben blij dat ook Feyenoord die belachelijke rivaliteit wat laat vieren. Als Ajacied liever Feyenoord kampioen dan zo'n neppe club als Psvquote:Op maandag 9 mei 2022 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen PSV-er hier, maar niets is erger dan Ajacied zijn.
Kies dan gewoon een normale fatsoenlijke club.
Oh en zelfs KNVB geeft toe geen penalty.
Zoals wel vaker krijgt Lucky Ajax alles cadeau. Mss onderzoekje doen waar smeergeld heen gaat?
Juve fan zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit zijn wel grote woorden van een juventus fan.
Gewoonweg onzin. Zou ook eens googlen naar de expected points dit seizoen...quote:Op maandag 9 mei 2022 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of ondat Ajax alles weer mee zit en altijd de scheidsrechters mee heeft en zo vele punten mee heeft?
quote:
Precies, maar het is makkelijker om het alleen op een externe factor te gooienquote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen penalty. Maar om nou te zeggen dat heel je seizoen van 1 moment afhangt is ook weer zo wat he. Als ze de 2e helft niet opeens op 50% speelde dan wonnen ze 5-1.
Een week ervoor kregen ze nog een buitenspel goal cadeau. Dus tsja werkt beide kanten opquote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het eigenlijk geen penalty. Maar om nou te zeggen dat heel je seizoen van 1 moment afhangt is ook weer zo wat he. Als ze de 2e helft niet opeens op 50% speelde dan wonnen ze 5-1.
Met valsema en de rest van gl wordt het alleen maar nog triester.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:07 schreef RipCity het volgende:
Lol. Kampioen worden en niet eens een huldiging…
Trieste stad
Die was wel heel mooi ja. 15 mei 2011.quote:
Eens, de ergernis aan PSV is vele malen groter dan de ergernis aan Feyenoord.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ook Feyenoord die belachelijke rivaliteit wat laat vieren. Als Ajacied liever Feyenoord kampioen dan zo'n neppe club als Psv
Woensdag blijft het weer eens 0-0 dus zondag bij Vitesse pas kampioen.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Gaat een mooi feestje worden woensdag. Ik kan alleen geen vrije dag krijgen op donderdag. Dus dat gaat wat minder worden.
Dat men hier eindeloos over lult bewijst toch ook wel dat het gewoon letterlijk arbitrair is. Een 50/50 beslissing zoals zoveel handsballen.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Gullit en Van Basten zijn kenners, vinden het beide een terechte strafschop. Einde discussie.
Gullit loopt nu te huilen dat Ajax altijd geluk heeft en hij altijd pech. Stukje Schizofreniequote:Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Gullit en Van Basten zijn kenners, vinden het beide een terechte strafschop. Einde discussie.
Yep, Gullit heeft alles met hard werken bereikt en heeft nooit geluk gehad in zijn voetbalcarriere.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gullit loopt nu te huilen dat Ajax altijd geluk heeft en hij altijd pech. Stukje Schizofrenie
Kieft 1988 kwam door hard werkenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, Gullit heeft alles met hard werken bereikt en heeft nooit geluk gehad in zijn voetbalcarriere.
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef over_hedge het volgende:
Nee johquote:Op maandag 9 mei 2022 20:29 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Woensdag blijft het weer eens 0-0 dus zondag bij Vitesse pas kampioen.
zei hij gisteren ook al of zaterdag, toen ging het over clubs als Real en Ajaxquote:Op maandag 9 mei 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gullit loopt nu te huilen dat Ajax altijd geluk heeft en hij altijd pech. Stukje Schizofrenie
Volgens mij niet als de armen langs het lichaam hangen, maar dat zal het discussiepunt wel zijn nu. Hij sprong en maakte een halve draai, dacht ik. Arm was wel langs het lichaam, maar voor de scheids waarschijnlijk niet voldoende.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Prima uitleg verder van V.Basten en Gullit, bal ging richting de goal dus dan is er de kans dat je een doelpunt ontneemt. Als zoiets op de doellijn gebeurd dan is het ook zeker een pingel.
Klopt . Man zit vol met kaarten waardoor hij mislukt is als trainer en ironisch trouwens dat het van hem komt omdat die vroeger het Calimero-gedrag van PSV er probeerde uit te halen als speler.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
zei hij gisteren ook al of zaterdag, toen ging het over clubs als Real en Ajax
Het blijft ook discutabel en voor beide kanten valt er wat van te zeggen. Er wordt nu alleen gedaan dat het 100% geen pingel was en dat Ajax hier zijn kampioenschap aan te danken heeft.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Volgens mij niet als de armen langs het lichaam hangen, maar dat zal het discussiepunt wel zijn nu. Hij sprong en maakte een halve draai, dacht ik. Arm was wel langs het lichaam, maar voor de scheids waarschijnlijk niet voldoende.
topwedstrijden winnen of niet maakt het verschilquote:Op maandag 9 mei 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het blijft ook discutabel en voor beide kanten valt er wat van te zeggen. Er wordt nu alleen gedaan dat het 100% geen pingel was en dat Ajax hier zijn kampioenschap aan te danken heeft.
Zeker. In ieder geval niet teveel verliezen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
topwedstrijden winnen of niet maakt het verschil
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker. In ieder geval niet teveel verliezen.
Die 0-0 letjes in het najaar liggen het hele seizoen verder zwaar op de maag. Als je die gewoon wint, ben je nu al kampioen. Het is echt niet ondenkbaar dat het woensdag weer zo'n wedstrijd wordt dat die bal er niet in gaat.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die 0-0 letjes in het najaar liggen het hele seizoen verder zwaar op de maag. Als je die gewoon wint, ben je nu al kampioen. Het is echt niet ondenkbaar dat het woensdag weer zo'n wedstrijd wordt dat die bal er niet in gaat.
25 miljoen minimaal met een dik doorverkooppercentage anders mag Hiemstra direct weer inpakken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gravenberch dicht bij een overgang naar Bayern aldus Mike Verweij.
Maar wel met een compleet leger aan me opstellen rond het leidse woensdag, wedden?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:02 schreef freaky40 het volgende:
Valsema in full swing, geen huldiging op MP, weer smoesjes verkopen.
Deze handsbal blijft me zo verbazen. Je hoorde echt bijna niemand niemand er over. Dit is toch een debiele handsbalquote:Op maandag 9 mei 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Ja eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 05:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze handsbal blijft me zo verbazen. Je hoorde echt bijna niemand niemand er over. Dit is toch een debiele handsbal![]()
Het is gewoon voor het geval dat. Dan wordt zij erop aangekeken. Zij kan er verder niets aan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat mevrouw Halsema blijkbaar haar eigen stad niet onder controle heeft, er meteen vanuit gaat dat het uit de hand gaat lopen als de huldiging op het Museumplein is, maar ondertussen geen enkel probleem heeft met het feit dat de stad meer en meer afglijdt door al dat buitenlandse criminele tuig dat er op af komt en waar niks tegen gedaan wordt…
Wat een zwak argument. Onder de favoriete Eberhard mochten we ook nooit op Museumplein huldigenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:41 schreef Scorpie het volgende:
Halsema is gewoon een eersteklas faalhaas. Walgelijk extreemlinks gedrocht.
Over de doden niets dan goedsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwak argument. Onder de favoriete Eberhard mochten we ook nooit op Museumplein huldigen
Maak er een BLM demonstratie van en plotseling kan allesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:41 schreef Scorpie het volgende:
Halsema is gewoon een eersteklas faalhaas. Walgelijk extreemlinks gedrocht.
Eberhard had geen wapens in huis liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwak argument. Onder de favoriete Eberhard mochten we ook nooit op Museumplein huldigen
Ho ho dit kun je niet zeggen is racisme.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:26 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Maak er een BLM demonstratie van en plotseling kan alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |