Als dat bij ons in het team zou gebeuren dan zouden de schoenen de kleedkamer doorgaan.quote:
En daarna het gras opvreten? Zijn jullie ook GROOT en STERK?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als dat bij ons in het team zou gebeuren dan zouden de schoenen de kleedkamer doorgaan.
Eerst winnen van Heerenveenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme woensdag gewoon kampioen worden jongens
Tot vandaag was daar geen sprake van dus ik denk niet dat je daar vanavond iets over gaat lezen. Sowieso is er nog een theoretische kans dat het misgaat dus verwacht niet al te veel randzaken bij een wedstrijd om 9 uur avonds. Dan eerder zondag rondom Vitesse. Wel een late feest. Weekje daarop Museumplein dan.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Weet iemand of er iets gaat gebeuren rondom de Arena of in de stad op woensdag?
heb liever slot gezien maatquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef freaky40 het volgende:
De weg voor Schreuder is vrij, bijna kampioen met Brugge dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren voordat hier een klap op gegeven gaat worden.
nee dat is gewoon niet zo, ze waren lang bezig het record van minste tegengoals te vestigen tot ze in de verdediging 1 voor 1 uitvielen, maar zoals gewoonlijk is het supportersgeheugen kortquote:Op zondag 8 mei 2022 20:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd al het pijnpunt van Ajax geweest. Vermoeiend.
De Telegraaf meldt het inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:41 schreef peaceman het volgende:
Lukoki zou op 29 jarige leeftijd overleden zijn.
![]()
Zou zomaar kunnen, bij ziekte wordt het meestal wel bekend gemaakt.quote:
Naar het schijnt wel maar kan het niet zeker zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, bij ziekte wordt het meestal wel bekend gemaakt.
Triest, had het de laatste jaren al niet makkelijk volgens mij. Eerder dit seizoen werd zijn contract nog ontbonden bij Twente vanwege een veroordeling van huiselijk geweld.
RIP Jody Lukoki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |