Dat is een wens die nooit zal uitkomenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe. Als mensen nou gewoon een beetje normaal doen en kinderen wat nuttigs bijbrengen
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-hem-uit-de-auto-zet
Beter beboeten ze die kutvriendin
Moest gnorken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Center Parcs Kempervenne
Je had geen kloon hoeven gebruiken @:Citizen.Erased
Ben daar ook wel eens een keer geweest, nog steeds verbaasd dat we geen rekening achteraf hebben gekregen (een roedel adolescenten en veel drankquote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwd
Kwiwi gespot op de luchthaven.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Wtfquote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.
Liever wat minder herkenbaar posten af en toe.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het zit er niet ver naast qua beschrijving.
Back to the roots. C.E. from the block.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?
Vluggertje gemaakt in die naar natte champignons ruikende kleedkamertjes van het zwembad?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Back to the roots. C.E. from the block.
Godverdomme wat een helquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling voerde gisteren ook over het terrein van zo’n treurniskamp. Overal Nederlandse nummerborden, gillende kinderen en zo’n traktortreintje dat over het terrein denderde met grijze koppies aan boord
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hierquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Welke rare dingen eten jullie?
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
wacht watquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
jij eet kindjesquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hier
waaromquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Lang niet meer opquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Is het raarder dan m'n broodballetjes?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |