abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2022 @ 12:20:48 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204665037

Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol 2022 op de Canarische eilanden!
Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteur. De Mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

Afleveringen van het 10e seizoen De Mol zijn vanaf 20 maart 2022 elke zondagavond 20:20 terug te vinden op GoPlay.be.

De kandidaten van seizoen 2022:

De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten (met tegenzin van de originele bedenkers) toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Play4 (voorheen Vier) met Gilles de Coster als presentator.

Afleveringen van De Mol zijn hier te zien: (gratis account maken en adblocker uitzetten)

Seizoen 10 (Canarische eilanden 2022): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 9 (Duitsland 2021): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 8 (Griekenland 2020): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 7 (Vietnam 2019): https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-2019/gfw379cm#autoplay
Seizoen 6 (Mexico 2018): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay

Nu ook op NPO! https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610

Voorspel in onze prono elke week de Mol e.a., en win het Vlaamse Mol code-opdracht bordspel! FOK! De Mol prono 2022

> [M.b.t. 'spoilers' in deze reeks] <

Laat ons weten wanneer je bent begonnen met kijken naar de Vlaamse Mol! > MOL / Wanneer ben jij De Mol (BE) gaan volgen?
  zondag 8 mei 2022 @ 12:23:17 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator zondag 8 mei 2022 @ 12:44:08 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204665193
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2022 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Reminder:

[ twitter ]
Ik zet dit ook even in de topicpointer, want alle Nederlanders MOETEN dan dus ook echt om 19:55 achter goplay.be zitten als ze vanavond nog de finaleopdracht en ontknoping willen zien. En anders dus wachten tot na middernacht of morgen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 8 mei 2022 @ 12:49:31 #4
288245 crew  Moira
pi_204665232
Oh en voor de nieuwe kijkers: geniet vanavond van een volle aflevering voor de finale en ontknoping, want volgende week krijgen we nog een volle aflevering voor de molacties _O_

(Waar dan dus geen live-gedoe bij is :o dus misschien is het concept, als je dan toch iets met live-interactie wil doen, nog wel best zo ook :o )
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 mei 2022 @ 13:28:32 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204665499
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2022 12:44 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik zet dit ook even in de topicpointer, want alle Nederlanders MOETEN dan dus ook echt om 19:55 achter goplay.be zitten als ze vanavond nog de finaleopdracht en ontknoping willen zien. En anders dus wachten tot na middernacht of morgen.
Dat gaan we maar niet doen dan. Ik moet het wel kunnen pauzeren om zo nu en dan even wat dingen naar het Engels te vertalen/uit te leggen, en ik heb geen zin om gelíjk na het einde door te schakelen naar de F1 (21.30), want ik wil na zo'n finale wel eerst even een beetje nagenieten :P

Morgen it is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204665683
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2022 12:49 schreef Moira het volgende:
Oh en voor de nieuwe kijkers: geniet vanavond van een volle aflevering voor de finale en ontknoping, want volgende week krijgen we nog een volle aflevering voor de molacties _O_

(Waar dan dus geen live-gedoe bij is :o dus misschien is het concept, als je dan toch iets met live-interactie wil doen, nog wel best zo ook :o )
Waarom ben je zo 'bang' voor het livegedoe? Vanavond is het daar een hele andere setting dan het Vondelpark hè, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vanavond gewoon strak georganiseerd is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 mei 2022 @ 13:55:06 #7
284411 crew  heywoodu
pi_204665702
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Waarom ben je zo 'bang' voor het livegedoe? Vanavond is het daar een hele andere setting dan het Vondelpark hè, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vanavond gewoon strak georganiseerd is.
Zelf ben ik er een klein beetje 'bang' voor in de zin dat het lijkt op een kleine stap richting de teloorgang van de (kwaliteit van) de Nederlandse WIDM. Voor je het weet zitten we over twee jaar ook naar 'bekende' Belgen te kijken enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_204665969
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelf ben ik er een klein beetje 'bang' voor in de zin dat het lijkt op een kleine stap richting de teloorgang van de (kwaliteit van) de Nederlandse WIDM. Voor je het weet zitten we over twee jaar ook naar 'bekende' Belgen te kijken enzo.
Volgens mij wilde ze dit nu juist live doen omdat het met die twee coronajaren een stuk beperkter was om te draaien? Ik zie het probleem in elk geval nog niet.
pi_204666001
Godver, ik ga straks naar de Kuip en dan ben ik rond 19:45 - 20:00 thuis, afhankelijk van hoe druk het onderweg terug is en dan moet ik thuis nog eten koken. En als kantoorslaaf is na middernacht kijken weer veel te laat :'(
pi_204666192
Ik sla het live-kijken vanavond maar over denk ik. Zo'n aflevering kijk ik toch liever als ik door kan spoelen :P
pi_204666204
quote:

[..]
Ik zit met dezelfde vrees, maar tegelijk heb ik er wel meer vertrouwen in dan bij WIDM dat ze er toch iets leuks van weten te maken. Ik zal het straks in ieder geval live kunnen beoordelen. :)
pi_204666215
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:19 schreef Redum het volgende:

[..]
Ik zit met dezelfde vrees, maar tegelijk heb ik er wel meer vertrouwen in dan bij WIDM dat ze er toch iets leuks van weten te maken. Ik zal het straks in ieder geval live kunnen beoordelen. :)
Hè gelukkig.....toch nog iemand die ook gewoon live gaat kijken en er vetrouwen in heeft :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 mei 2022 @ 15:23:33 #13
284411 crew  heywoodu
pi_204666225
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Hè gelukkig.....toch nog iemand die ook gewoon live gaat kijken en er vetrouwen in heeft :D
Maar dat ik niet live ga kijken heeft dan dus weer niks met het principe live te maken, als ik alleen had gekeken en het niet vanavond was had ik ook wel live gekeken :+
pi_204666298
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat ik niet live ga kijken heeft dan dus weer niks met het principe live te maken, als ik alleen had gekeken en het niet vanavond was had ik ook wel live gekeken :+
Ja snap ik hoor :)
pi_204667647
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2022 12:44 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik gokte wel dat je bijv om 8 uur in kunt haken maar dat je dan niet meer kunt zien wat er al geweest is.. toch??
  zondag 8 mei 2022 @ 17:27:41 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204667664
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ik gokte wel dat je bijv om 8 uur in kunt haken maar dat je dan niet meer kunt zien wat er al geweest is.. toch??
Check!
  zondag 8 mei 2022 @ 17:51:13 #17
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_204668030
Ik heb er veel zin in!
in de haak.
pi_204668685
Kijk er heel erg naar uit! Spannend hoor! Voor iedere kandidaat valt wel wat te zeggen als Mol.

Ben benieuwd wat de show allemaal gaat inhouden.

Als de opnames in November waren en je moet nu live een finaleronde spelen met een live publiek, dat lijkt me best stress. En zou je bij het zien de afleveringen wellicht een heel ander beeld hebben gekregen wie jouw Mol is?

Niet te benijden die kandidaten.

We gaan het zien ! *O* *O*
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 8 mei 2022 @ 18:59:19 #19
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204669122
Ohh man en natuuuurlijk sta ik nu in de file :(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204669290
Ik ben pas rond 20:35 thuis, dus ga waarschijnlijk pas morgen kunnen kijken.
-O-

Maar iedereen veel kijkplezier hier.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 mei 2022 @ 19:23:12 #21
284411 crew  heywoodu
pi_204669489
Voor de zekerheid maar even deze stoppen met volgen :+

Link naar de aflevering komt weer in de topicpointer gok ik? Dan kijk ik daar morgen even, hopelijk zonder per ongeluk een post te zien. En de TT blijft sowieso spoilervrij lijkt me :T
pi_204669687
https://www.goplay.be/vid(...)loper-8-mei#autoplay

Ik weet niet of dit de livestream gaat worden en of het komt omdat het nog niet begonnen is, maar ik krijg de foutmelding dat de video niet in het buitenland kan bekijken.
  PR en moderator zondag 8 mei 2022 @ 19:40:14 #23
288245 crew  Moira
pi_204669694
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat gaan we maar niet doen dan. Ik moet het wel kunnen pauzeren om zo nu en dan even wat dingen naar het Engels te vertalen/uit te leggen, en ik heb geen zin om gelíjk na het einde door te schakelen naar de F1 (21.30), want ik wil na zo'n finale wel eerst even een beetje nagenieten :P

Morgen it is.
Rip ;( niet per ongeluk Facebook aanklikken dan ofzo :o
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik ook wel, maar ik vind live-interactie met kijkers zwaar ondergeschikt aan inhoudelijk materiaal van op locatie, achter de schermen, etc. We'll see iig! Heb sowieso wel vertrouwen in de Vlaamse makers hoor :Y
quote:

[..]
En dit ja ;( Het was bij ons het begin van het einde.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ja, als je 8 uur aanhaakt heb je gewoon de eerste 5 minuten gemist :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 8 mei 2022 @ 19:41:17 #24
288245 crew  Moira
pi_204669706
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)loper-8-mei#autoplay

Ik weet niet of dit de livestream gaat worden en of het komt omdat het nog niet begonnen is, maar ik krijg de foutmelding dat de video niet in het buitenland kan bekijken.
Ik heb het idee dat dat een soort pre-event is, de binnenkomst zegmaar van die lui allemaal in Paleis 12. En dat de livestream straks een andere link is.
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 mei 2022 @ 19:42:06 #25
284411 crew  heywoodu
pi_204669720
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:40 schreef Moira het volgende:
Rip niet per ongeluk Facebook aanklikken dan ofzo
Ik heb al maanden niet op Facebook ingelogd, dus dat komt goed, en op de Braziliaanse meuk die m'n vriendin op haar Facebook heeft zal het vast niet gemeld worden, dus dat komt ook goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')