Ik zet dit ook even in de topicpointer, want alle Nederlanders MOETEN dan dus ook echt om 19:55 achter goplay.be zitten als ze vanavond nog de finaleopdracht en ontknoping willen zien. En anders dus wachten tot na middernacht of morgen.quote:
Dat gaan we maar niet doen dan. Ik moet het wel kunnen pauzeren om zo nu en dan even wat dingen naar het Engels te vertalen/uit te leggen, en ik heb geen zin om gelíjk na het einde door te schakelen naar de F1 (21.30), want ik wil na zo'n finale wel eerst even een beetje nagenietenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zet dit ook even in de topicpointer, want alle Nederlanders MOETEN dan dus ook echt om 19:55 achter goplay.be zitten als ze vanavond nog de finaleopdracht en ontknoping willen zien. En anders dus wachten tot na middernacht of morgen.
Waarom ben je zo 'bang' voor het livegedoe? Vanavond is het daar een hele andere setting dan het Vondelpark hè, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vanavond gewoon strak georganiseerd is.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:49 schreef Moira het volgende:
Oh en voor de nieuwe kijkers: geniet vanavond van een volle aflevering voor de finale en ontknoping, want volgende week krijgen we nog een volle aflevering voor de molacties
(Waar dan dus geen live-gedoe bij isdus misschien is het concept, als je dan toch iets met live-interactie wil doen, nog wel best zo ook
)
Zelf ben ik er een klein beetje 'bang' voor in de zin dat het lijkt op een kleine stap richting de teloorgang van de (kwaliteit van) de Nederlandse WIDM. Voor je het weet zitten we over twee jaar ook naar 'bekende' Belgen te kijken enzo.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo 'bang' voor het livegedoe? Vanavond is het daar een hele andere setting dan het Vondelpark hè, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vanavond gewoon strak georganiseerd is.
Volgens mij wilde ze dit nu juist live doen omdat het met die twee coronajaren een stuk beperkter was om te draaien? Ik zie het probleem in elk geval nog niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf ben ik er een klein beetje 'bang' voor in de zin dat het lijkt op een kleine stap richting de teloorgang van de (kwaliteit van) de Nederlandse WIDM. Voor je het weet zitten we over twee jaar ook naar 'bekende' Belgen te kijken enzo.
Ik zit met dezelfde vrees, maar tegelijk heb ik er wel meer vertrouwen in dan bij WIDM dat ze er toch iets leuks van weten te maken. Ik zal het straks in ieder geval live kunnen beoordelen.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf ben ik er een klein beetje 'bang' voor in de zin dat het lijkt op een kleine stap richting de teloorgang van de (kwaliteit van) de Nederlandse WIDM. Voor je het weet zitten we over twee jaar ook naar 'bekende' Belgen te kijken enzo.
Hè gelukkig.....toch nog iemand die ook gewoon live gaat kijken en er vetrouwen in heeftquote:Op zondag 8 mei 2022 15:19 schreef Redum het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde vrees, maar tegelijk heb ik er wel meer vertrouwen in dan bij WIDM dat ze er toch iets leuks van weten te maken. Ik zal het straks in ieder geval live kunnen beoordelen.
Maar dat ik niet live ga kijken heeft dan dus weer niks met het principe live te maken, als ik alleen had gekeken en het niet vanavond was had ik ook wel live gekekenquote:Op zondag 8 mei 2022 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hè gelukkig.....toch nog iemand die ook gewoon live gaat kijken en er vetrouwen in heeft
Ja snap ik hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ik niet live ga kijken heeft dan dus weer niks met het principe live te maken, als ik alleen had gekeken en het niet vanavond was had ik ook wel live gekeken
Ik gokte wel dat je bijv om 8 uur in kunt haken maar dat je dan niet meer kunt zien wat er al geweest is.. toch??quote:Op zondag 8 mei 2022 12:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zet dit ook even in de topicpointer, want alle Nederlanders MOETEN dan dus ook echt om 19:55 achter goplay.be zitten als ze vanavond nog de finaleopdracht en ontknoping willen zien. En anders dus wachten tot na middernacht of morgen.
Check!quote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik gokte wel dat je bijv om 8 uur in kunt haken maar dat je dan niet meer kunt zien wat er al geweest is.. toch??
Ripquote:Op zondag 8 mei 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaan we maar niet doen dan. Ik moet het wel kunnen pauzeren om zo nu en dan even wat dingen naar het Engels te vertalen/uit te leggen, en ik heb geen zin om gelíjk na het einde door te schakelen naar de F1 (21.30), want ik wil na zo'n finale wel eerst even een beetje nagenieten
Morgen it is.
Ik ook wel, maar ik vind live-interactie met kijkers zwaar ondergeschikt aan inhoudelijk materiaal van op locatie, achter de schermen, etc. We'll see iig! Heb sowieso wel vertrouwen in de Vlaamse makers hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo 'bang' voor het livegedoe? Vanavond is het daar een hele andere setting dan het Vondelpark hè, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vanavond gewoon strak georganiseerd is.
En dit jaquote:Op zondag 8 mei 2022 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als je 8 uur aanhaakt heb je gewoon de eerste 5 minuten gemistquote:Op zondag 8 mei 2022 17:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik gokte wel dat je bijv om 8 uur in kunt haken maar dat je dan niet meer kunt zien wat er al geweest is.. toch??
Ik heb het idee dat dat een soort pre-event is, de binnenkomst zegmaar van die lui allemaal in Paleis 12. En dat de livestream straks een andere link is.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)loper-8-mei#autoplay
Ik weet niet of dit de livestream gaat worden en of het komt omdat het nog niet begonnen is, maar ik krijg de foutmelding dat de video niet in het buitenland kan bekijken.
Ik heb al maanden niet op Facebook ingelogd, dus dat komt goed, en op de Braziliaanse meuk die m'n vriendin op haar Facebook heeft zal het vast niet gemeld worden, dus dat komt ook goedquote:Op zondag 8 mei 2022 19:40 schreef Moira het volgende:
Rip niet per ongeluk Facebook aanklikken dan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |