Ze heeft er in elk geval wel wat van zichzelf. Zie onder. Maar best kans dat ze er na de foundation en poeder weer een beetje bij zijn getekend voor vanavond. Want zonder make-up ben je vaak een glimworm op tv. Geen idee eigenlijk. Het ziet er schattig uit bij de close ups vind ik in elk geval!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:28 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Zijn die sproeten om haar ogen echt of is dat make up voor de act?
Volgens mij heb ik haar naam nog nooit uitgesproken horen worden, dus: ik spreek het in gedachten altijd uit als Stien, klopt dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:18 schreef usagi414 het volgende:
Beelden van Stien, S-tien of S-ten ? gisteravond met hele mooie reacties van commentatoren en journalisten.
Haar naam als mens is Stien den Hollander inderdaad. Haar artiestennaam is S10 (es tien) en internationaal noemt ze zichzelf nu op het ESF 'es ten'.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar naam nog nooit uitgesproken horen worden, dus: ik spreek het in gedachten altijd uit als Stien, klopt dat?
En als ze niet doorgaat val ik van mijn stoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:00 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vandaag als Nederland doorgaat
Volgens mij mis je het woordje niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:00 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vandaag als Nederland doorgaat
Het nadeel van dat automatisch schakelen tussen shots is natuurlijk dat als een cameraman er nog niet klaar voor is er wel wordt geschakeld naar hem. Al zal de regisseur dat misschien wel kunnen corrigeren (anders heeft hij ook geen reet te doen).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik dacht dat het -zoals Em hierboven volgens mij ook beschreef- toch grotendeels geautomatiseerde processen waren.
Maar alsnog moet dan de camerapersoon wel goed richten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |