Viel ik maar zo makkelijk in slaapquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou goeie, ik lig ook al plat op mijn rug in mijn bed onder de dekens, dus kans dat ik in slaap ga vallen![]()
Da zit jij safer met je cola
Er had misschien meer ingezeten als ze hun hele oorspronkelijke plan hadden kunnen doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook niet echt iets.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik deel het nog een keer. Het nummer van Denemarken had prima in de finale tusse gepast:
Wat miste er dan nog in dit onderdeel?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Er had misschien meer ingezeten als ze hun hele oorspronkelijke plan hadden kunnen doen
quote:
Heldenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik deel het nog een keer. Het nummer van Denemarken had prima in de finale tusse gepast:
Die komt nog in Rock the Roof toch!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Gewoon Helena Paparizou overslaan. Ik pak de fakkels!
In de aankondiging. Wel Mans, geen Helena.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die komt nog in Rock the Roof toch!
Jij neemt de "You're my fire" wel heel letterlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Gewoon Helena Paparizou overslaan. Ik pak de fakkels!
Aaah, zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de aankondiging. Wel Mans, geen Helena.
Geen idee, maar de taxiritjes waren gepland voor 2020. Misschien had het in dat programma veel beter gepastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat miste er dan nog in dit onderdeel?
Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland (quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Van die landen als Albanië en België, dat je aan het eind van de rit denkt "oh ja die waren er ook nog"
Mijn knietje overleeft het wel hoorquote:
Trusten voor straks!quote:
We hebben het wel over Italie he? Dus dat wel om 2.45 uur beginnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
OVER PRECIES EEN WEEK BEGINT DE PUNTENTELLING TROUWENS BIJNA
Nou ja, hoop je.
Je weet het nooit met die Italianenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Als Amadeus voorbij wipt, kun je een pot koffie klaar zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergetenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |