abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204660824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef JohnBercow het volgende:
Sean heeft wel issues
Vermoeiende jongen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 22:24:42 #102
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204660866
Gatver: katten en een hond op / bij / rond de ontbijttafel. Ieuwww…

Net als op een stoel / bank / tafel / aanrechtblad.

[ Bericht 16% gewijzigd door JanGroen op 08-05-2022 10:19:07 ]
  zaterdag 7 mei 2022 @ 22:27:18 #104
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204660925
In elk geval hebben de dieren niet stil gezeten :P

quote:
De afgelopen weken hebben zowel Woef de hond als Luna de poes jonkies gekregen. Beiden niet de bedoeling, en ook niet handig in deze drukke weken. Maar wel erg schattig! Op deze manier kan ik Luna nog een beetje op Curaçao houden door middel van een kitten van haar.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_204660950
twitter
pi_204660960
En vader zeker nergens te bekennen :P
  zaterdag 7 mei 2022 @ 22:30:03 #107
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_204660980
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef JanGroen het volgende:
Gather: katten en een hond op / bij / rond de ontbijttafel. Ieuwww…

Net als op een stoel / bank / tafel / aanrechtblad.
Daar zitten die mannen niet mee.
Maar wel een hele bus gif leegspuiten op een insect :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 08-05-2022 09:13:09 (--- Let svp op je woordkeuze! ---) ]
pi_204661071
twitter
  zaterdag 7 mei 2022 @ 23:11:09 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204661979
Jammer dat de relatie stuk ging, maar die Sean had echt heel veel issues en uiteindelijk blijkt dus Martijn alles betaald te hebben (met nog eens 75k. extra geleend geld van z'n vader die zo supportfull zijn zakelijke kwaliteiten in het begin afkraakte).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 mei 2022 @ 23:17:18 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204662087
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204662326
Een kinky kamer?
pi_204662362
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Eens. Maar zij zijn de eigenaar en ik heb het idee dat zij alleen homoseksuele mannen in hun accomodatie willen hebben.
Het lijken me echte haatnichten :@
Het is een gay-resort net als en hetero-resort maar dan voor gays zeiden ze zelf.

Maar een hetero-resort bestaat dat? Volgens mij krijg je dat meteen een klacht voor discriminatie.
  zondag 8 mei 2022 @ 00:21:32 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204662868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Het is een gay-resort net als en hetero-resort maar dan voor gays zeiden ze zelf.

Maar een hetero-resort bestaat dat? Volgens mij krijg je dat meteen een klacht voor discriminatie.
Alleen voor mannelijke homoseksuelen.
De rest van het alfabet is niet welkom, marketing technisch niet slim.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2022 @ 09:06:57 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204663872
Onsympathiekerig stel. Nou ja, ex-stel inmiddels. Je zag het al een beetje aankomen bij de plaatselijke Gamma, toen die ene per se een bijl wou kopen. Er was geen chemie tussen de heren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2022 @ 09:11:32 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204663887
En die gore naaktkadden op tafel uit die schaaltjes te vreten! Bah! :r
En dan vlak daarna komen de gasten eten. Die zien thuis op TV terug dat hun eten al aangevreten was. :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 8 mei 2022 @ 09:15:55 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204663908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Er bestaan ook resorts waar alleen mensen zonder (hun) kinderen welkom zijn. Dat mag ook gewoon. Ik snap jullie verongelijktheid niet. Is dit een soort ‘AllEs WoRDt onS AfgeNOmen teGeNWOordG!', omdat jullie van alle resorts op heel Curacao, als hetero niet naar dít resort mogen? :') Waarom zouden je als hetero per se naar dit homoresort willen dan?

En natuurlijk mogen ze voor de wet niemand weigeren op basis van seksuele voorkeur. Of zou je als eigenaar van een accommodatie gewoonweg mogen weigeren wie je wil? Geen idee hoe dit juridisch zit.

Maar dat zij iets wilden opzetten dat alleen voor homomannen is, is (buiten Curacao) niks nieuws. En als je dit discriminatie van hetero’s vindt, dan moet je je even verdiepen in wat discriminatie van minderheden betekent en waarom je als meerderheid soms gewoon je zegeningen moet tellen en niet zo zielig moet doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204664396
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Er bestaan ook resorts waar alleen mensen zonder (hun) kinderen welkom zijn. Dat mag ook gewoon. Ik snap jullie verongelijktheid niet. Is dit een soort ‘AllEs WoRDt onS AfgeNOmen teGeNWOordG!', omdat jullie van alle resorts op heel Curacao, als hetero niet naar dít resort mogen? :') Waarom zouden je als hetero per se naar dit homoresort willen dan?

En natuurlijk mogen ze voor de wet niemand weigeren op basis van seksuele voorkeur. Of zou je als eigenaar van een accommodatie gewoonweg mogen weigeren wie je wil? Geen idee hoe dit juridisch zit.

Maar dat zij iets wilden opzetten dat alleen voor homomannen is, is (buiten Curacao) niks nieuws. En als je dit discriminatie van hetero’s vindt, dan moet je je even verdiepen in wat discriminatie van minderheden betekent en waarom je als meerderheid soms gewoon je zegeningen moet tellen en niet zo zielig moet doen.
Zielig doen,hoezo dat? Ik wil niet eens naar een resort waar huisdieren eerst bord aflikken waar erna gasten van moeten eten. Ik wil niet eens naar een resort dat dicrimineert op geloof, afkomst of sexuele geaardheid.
  zondag 8 mei 2022 @ 10:56:01 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204664430
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 10:50 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Zielig doen,hoezo dat? Ik wil niet eens naar een resort waar huisdieren eerst bord aflikken waar erna gasten van moeten eten. Ik wil niet eens naar een resort dat dicrimineert op geloof, afkomst of sexuele geaardheid.
Er wordt helemaal niemand gediscrimineerd. Het is een doelgroep, wie worden je gasten en daarop baseer je je onderneming.
Dit, dus.
pi_204665006
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2022 09:06 schreef Cynix ® het volgende:
Onsympathiekerig stel. Nou ja, ex-stel inmiddels. Je zag het al een beetje aankomen bij de plaatselijke Gamma, toen die ene per se een bijl wou kopen. Er was geen chemie tussen de heren.
Ze hadden in die 6 jaar ook nog eens nauwelijks samen gewoond, dit kon niet anders dan fout gaan
pi_204665929
Wat een stel. Ik haakte wat later in, eerst dacht ik dat het vader en zoon waren met hun beachballsetje :')

Maar die Sean had wel issues hoor. Met z’n rare maniertjes. Het leek verdorie Borat wel :')
pi_204665936
quote:
99s.gif Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef Cynix ® het volgende:
En die gore naaktkadden op tafel uit die schaaltjes te vreten! Bah! :r
En dan vlak daarna komen de gasten eten. Die zien thuis op TV terug dat hun eten al aangevreten was. :X
En dat waren ook nog left-overs van de avond ervoor. Dat stond dus ook al uren op tafel die avond :')
pi_204665970
Overigens wel respect voor die man die alleen achter bleef. De lonen op Curaçao zijn laag en het levensonderhoud stervensduur. Ik ken meerdere mensen die na een paar jaar gedesillusioneerd zijn teruggekomen omdat het niet lukte om rond te komen daar.

Al denk ik dat er voor dat gay resort best een markt is. Er komen veel Nederlanders op die eilanden af. Over die midgetgolfbaan op Bonaire werd ook lacherig gedaan maar dat is uiteindelijk ook wel een succes gebleken, dus ik ben eens benieuwd.
pi_204667709
Ik denk dat hij ook niet echt een andere keuze had / heeft. Als z’n geld zit in het “resort” en dat verkoop je niet zomaar.

Overigens snap ik niet dat je een speciaal resort gaat beginnen voor homoseksuele mannen, want de algehele acceptatie van de homoseksuele man wordt er daardoor m.i. niet beter door. Ga gewoon lekker tussen de heterostellen zitten in een resort en beleef je vakantie zoals een ander dat ook doet.

Daarnaast zouden ze moord en brand schreeuwen als een resort homoseksuele mensen geen toegang geeft (want dat is discriminatie), terwijl ze zelf een resort beginnen waar juist alleen maar homoseksuele mannen naar binnen mogen. Is dat dan geen discriminatie van hetero’s?

[ Bericht 67% gewijzigd door JanGroen op 08-05-2022 17:37:41 ]
pi_204668210
quote:
En hieronder zijn ze te vinden op FB ; Thuishaven gay resort
pi_204668355
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:31 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat hij ook niet echt een andere keuze had / heeft. Als z’n geld zit in het “resort” en dat verkoop je niet zomaar.

Overigens snap ik niet dat je een speciaal resort gaat beginnen voor homoseksuele mannen, want de algehele acceptatie van de homoseksuele man wordt er daardoor m.i. niet beter door. Ga gewoon lekker tussen de heterostellen zitten in een resort en beleef je vakantie zoals een ander dat ook doet.

Daarnaast zouden ze moord en brand schreeuwen als een resort homoseksuele mensen geen toegang geeft (want dat is discriminatie), terwijl ze zelf een resort beginnen waar juist alleen maar homoseksuele mannen naar binnen mogen. Is dat dan geen discriminatie van hetero’s?
Heb het altijd bijzonder gevonden dat veel homo’s enerzijds willen dat homoseksualiteit als normaal wordt gezien, maar tegelijkertijd willen ze dan wel het subcultuurtje in stand houden. Dat gaat niet helemaal samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')