Ja snap ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk viel het toch allemaal perfect samen ofzohele gekke tijd, als hij dan toch moest gaan ging 't allemaal wel mooi ofzo
Was echt gezellig idd
En iddDe zielige liedjes waren gewoon focussen op de act/zang en niet op de toonsoort en inhoud van het nummer
Ik skip nog steeds de zielige liedjes trouwens
![]()
Haha ja prachtigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ikHeeft dan toch een lading gekregen
De zaterdag was ook leuk trouwens. Met die TIX voor ons in het vak die helemaal los ging bij de fake puntentelling haha
Ja ook leuk, maar ik had ook wel zin in het terugkijken van een oud ESF eigenlijk. Anders gewoon even kijken wat het is en als we het niks vinden toch 1984 instorten? @Sableheartquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat het niet de uitzending integraal terugkijken is maar iets anders.
Ja, dan is het niet te doen neequote:
Jaaaa, ato op de schouder van Rob en je papa op jouw schouderquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ja prachtigEn ato die daar bij Rob (toch?
) op z'n schouder mee zat te genieten
Als het niets is, schakelen we inderdaad over, maar ik verwacht dat het wel grotendeels de show is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ook leuk, maar ik had ook wel zin in het terugkijken van een oud ESF eigenlijk. Anders gewoon even kijken wat het is en als we het niks vinden toch 1984 instorten? @:Sableheart
Ja wat irritant dit. Want die kun je dus alleen of heel klein kijken, of gelijk fullscreen, maar dan kan FOK! er niet bijquote:
Preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa, ato op de schouder van Rob en je papa op jouw schouder
Irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja wat irritant dit. Want die kun je dus alleen of heel klein kijken, of gelijk fullscreen, maar dan kan FOK! er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |