Nee is lekker doe al jaren. Ooit geprobeerd of judge je zonder kennisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:34 schreef Gunner het volgende:
Plain hamburger van de Mac? Het is al niet veel en dan alles eraf? Kan je dan beter gewoon niets bestellen?
Ik vind al weinig van de McDonald’s kekker dus nee ik hoef het niet te proberen om te weten wat ik er van vind. Dat kleine kinderen dat doen vind ik al vreemd laat staan volwassenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee is lekker doe al jaren. Ooit geprobeerd of judge je zonder kennis
Turks brood dus? Dat is wel heel wat anders dan een boterham. Dat kan je prima zonder iets erbij eten jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:30 schreef roos94 het volgende:
Droge witte boterham, mits supervers van de turkse bakkerij
Nee normaal witbroodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turks brood dus? Dat is wel heel wat anders dan een boterham. Dat kan je prima zonder iets erbij eten ja
Wat is dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
- rauwe ui
- sloffe rijstwafel
- bijna aangebrand brood
- semi rauwe pasta
Dat ie zacht is geworden door de buitenluchtquote:
Daar gaat het toch om? #TTquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is juist goddelijk. Piccalilly erbij.
Oh ja ik was nog even in de war met dat andere topicquote:
Bij mijn oma en opa als klein kind wit brood, rijkelijk gesmeerd met boter en dan speculaas erop.quote:
Sorry. Dit kan niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef Mylene het volgende:
Sandwichspread hoor ik ook vaak dat mensen het niet lekker, ik juist wel, wel de gewone.
Kots op je broodjequote:Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef Mylene het volgende:
Sandwichspread hoor ik ook vaak dat mensen het niet lekker, ik juist wel, wel de gewone.
Ja dat is al goed en dan nog flinke plakken kaas erop en het is helemaal top.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn oma en opa als klein kind wit brood, rijkelijk gesmeerd met boter en dan speculaas erop.
Ook daar tussen de middag warm eten.
Die hebben dat niet. Dat is tarwemeel, gist en water. Al het brood. Zelfde recept als Frans stokbrood en wmb het enige echte brood. Nederlands brood is ook gewoon eetbaar maar zuurdesembrood dus niet.quote:
Ben je skaffquote:Op zondag 8 mei 2022 11:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die hebben dat niet. Dat is tarwemeel, gist en water. Al het brood. Zelfde recept als Frans stokbrood en wmb het enige echte brood. Nederlands brood is ook gewoon eetbaar maar zuurdesembrood dus niet.
Laat eens zien wat je bedoelt dan want volgens mij hebben Turkse bakkers dat inderdaad nietquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat eens zien wat je bedoelt dan want volgens mij hebben Turkse bakkers dat inderdaad niet
Oke. Nooit gezien bij Turkse bakker maar zal wel aan mij liggen dan. Wat is het verschil met dat brood en wit brood bij Nederlandse bakker dan?quote:
Smaakt veel verser imoquote:Op zondag 8 mei 2022 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Nooit gezien bij Turkse bakker maar zal wel aan mij liggen dan. Wat is het verschil met dat brood en wit brood bij Nederlandse bakker dan?
Dat ziet eruit als Nederlands witbrood. Nooit gezien bij een Turkse bakker. Als ze al zoiets hadden was t fabrieksbrood.quote:
Zwarte peper? Moet er dan niet wat boter bij?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Pap89 het volgende:
Brood met niks (of een beetje zwarte peper)
Yoghurt/kwark naturel
Rijstwafels/knackebrod met niks
Droge kip ipv mals
Die vieze slaatjes worden volgens mij door veel mensen gewaardeerd. Ieder tankstation heeft ze.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Mylene het volgende:
Nog zo'n eentje in blokjes gesneden smac door de macaroni. Van thuis uit meegekregen.
[ afbeelding ]
Saksische leverworst op een broodje.
Van die goedkope slaatjes.
Ja, als ik vroeger ook van die flinke periodes had, deed ik ze ook op brood uitsmeren met extra mayonaise en paprikapoeder.quote:
Nope, gewoon een beetje op het brood malen, blijft aardig zittenquote:Op zondag 8 mei 2022 12:08 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zwarte peper? Moet er dan niet wat boter bij?
Ja maar is superdroog.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:13 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Nope, gewoon een beetje op het brood malen, blijft aardig zitten
Ik heb liever die van Westland.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:09 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die vieze slaatjes worden volgens mij door veel mensen gewaardeerd. Ieder tankstation heeft ze.
Nou ik vind het niet lekker, smaakt chemisch, iig bij de Turkse bakker hier. Turkse broden zijn er wel lekker op zich, maar gewoon een Nederlandse bakker heeft veel lekkerder vers brood.quote:
Die zuurdesem is dus nat. Tevens smakeloos.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:25 schreef Pap89 het volgende:
Nederlands brood is veel te “soepel” door al dat Chinese haar dat er in zit verwerkt.
Liever een droog (Duits) zuurdesem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |