quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd @:GeorgeM en @:Meridiaan
Dankjewel!quote:
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:18 schreef Meridiaan het volgende:
Congrats @:GeorgeM![]()
Leuk dat ik het spel gewonnen hebbedankt!
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:41 schreef Redlegs het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!! En super leuk dat ik nog in het ‘linker rijtje’ ben beland.
quote:
Dank!quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:45 schreef Moira het volgende:
Jaaaaa gefeliciteerd @:GeorgeM en @:Meridiaan![]()
Ik ga zo gelijk mailen en dan komt het bordspel jullie kant op
(drop hier dan ook vooral een foto als 'ie binnen is, is leuk!
)
Ik zelf trouwens toch nog 4e geworden, knap![]()
Goeie puntjes omdat ik de top 3 precies goed had denk ik. Mijn douze, dix et huit points die ook nog eens 5 bonuspunten opleverden
Whaaa zo leuk dat je 'm dan wintquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank!![]()
Zo blij, heb het iedereen verteld die het maar horen wil![]()
En m’n moeder heb ik ook nog een foto gestuurd![]()
![]()
Ik post zeker een foto hier, komt goed
Vorig jaar wilde ik ‘m al graag en baalde ik toen een beetjequote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Whaaa zo leuk dat je 'm dan wintEn ruim ook
![]()
Dank aan @Momo dat ze woensdag pas met de uitslag kwam om jou uit je post-Eurovisie-dip te trekkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ik ‘m al graag en baalde ik toen een beetje![]()
Ik had er helemaal niet meer aan gedacht, had een beetje een post-Eurovisie-dip![]()
Heb 10 minuten tegen m’n moeder lopen gillen dat ik het spel gewonnen heb (ze is gek op spellen) en dat het hier zo leuk is![]()
Dank dat je me uit de Eurovisiedip getrokken hebtquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:31 schreef Momo het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen blij is met zijn gewonnen spel
Is de foto al ontwikkeld?quote:
Joejoequote:
Heb je al gespeeld? En heb je gewonnen?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:31 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Echt blij mee![]()
sorry voor de vertraging
Niemand wil meedoenquote:Op donderdag 10 november 2022 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al gespeeld? En heb je gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |