SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Als jij nou gewoon eens even een weekendje wat anders gaat doen he, vervelende aarsfrikandel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen dubbelzijdig plakband, geel LEGO blokje of een nagelschaartje bij je hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens even een weekendje wat anders gaat doen he, vervelende aarsfrikandel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
Geef!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik doe met je meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
We gaan vandaag een dansje doen als het niet teveel regent
Ja maar dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als je ze een week geen eten geeft eten ze je tenen en je navel op.
Kan je ook gewoon een keertje niet negatief doen of gewoon niks zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als je ze een week geen eten geeft eten ze je tenen en je navel op.
nee, daar is het US voorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon een keertje niet negatief doen of gewoon niks zeggen.
Eind van de middag gaat het regenen schijnbaar.quote:
fijn voor googlequote:
Ik wou dat er een schroefje was waarmee je dat gedoe kon afstellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
Hopelijk krijgen ze allemaal baardschurft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Ze moeten weer een burqa aan in Afghanistan
En dan krijgen we straks weer een mededeling dat ze last heeft van geborrel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de allerlaatste op Aarde en zit hij nu in bitterbals buik.
Misschien zijn de vrouwen daar wel heel erg lelijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Ze moeten weer een burqa aan in Afghanistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |