Het is uiteraard alleen belachelijk en verderfelijk als Russen hun kinderen indoctrineren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die dikke kale met die zonnebril is een fijne vent om je kinderen in de zomer bij achter te laten
[ twitter ]
Volgens mij is dit een teken van een vooruitziende geest nu Rusland daadwerkelijk binnengevallen is. Toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die dikke kale met die zonnebril is een fijne vent om je kinderen in de zomer bij achter te laten
[ twitter ]
Gezien de omstandigheden een prima zomerkamp!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Oh, dat gaat leuk worden, ja. Polen waren al niet zo geporteerd van Rusland voor de inval in Oekraine, dacht ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De burgemeester van Warschau mag zijn magie even doen.
Ja, ziekelijk militairisme uit de koker van imperialistische grootheidswaanzin is want anders dan een extreme reactie vanuit een bevolking nav een bezetting van het oostelijk deel van je land.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is uiteraard alleen belachelijk en verderfelijk als Russen hun kinderen indoctrineren.
quote:
Niets nieuws onder de zon:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:17 schreef Confetti het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ng-warning-West.html
De boodschap is weer duidelijk.
Volgens mij rollen die raketsystemen ieder jaar over het Rode Plein.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon:
[ afbeelding ]
Hoef je nog je peuters en kleuters niet te leren te moorden, ben jij wel helemaal in orde?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ziekelijk militairisme uit de koker van imperialistische grootheidswaanzin is want anders dan een extreme reactie vanuit een bevolking nav een bezetting van het oostelijk deel van je land.
Weetjewel, wat ik zeg:
[..]
Meer dan een vlaggetje hijsen en allicht wat beveiligers laten salueren op ambassade terrein lijkt mij er niet in te zitten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De burgemeester van Warschau mag zijn magie even doen.
Gezien de vorm van die dingen is het best lastig om er niet een compensatie voor het eea in te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon:
[ afbeelding ]
Ik snap ook werkelijk niet wat er aan is. Een gevechtsvliegtuig heeft best schoonheid, zelfs een tank ergens nog wel. Maar dit is puur dood. Het zegt wel wat over een maatschappij als je hiermee een parade houdt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gezien de vorm van die dingen is het best lastig om er niet een compensatie van eea in te zien.
Misschien moet je het construct oorzaak - gevolg eens echt bestuderen, ipv hier met je goedkoop moralistische wijsvinger te gaan zwaaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je nog je peuters en kleuters niet te leren te moorden, ben jij wel helemaal in orde?
Hetzelfde flikken als reactie op de agressor maakt het nog niet goed, dat lijkt me wel de basis van beschaving, waar vecht je anders voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je het construct oorzaak - gevolg eens echt bestuderen, ipv hier met je goedkoop moralistische wijsvinger te gaan zwaaien.
Anders stijgt namelijk die pro-russische stinklucht op, waar we tactisch ons smoel houden over wie de agressor nou echt is, maar wel natuurlijk wel zout op werkelijk elke Oekraïense slak gaan leggen
Oh, je bedoelt dit?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je nog je peuters en kleuters niet te leren te moorden, ben jij wel helemaal in orde?
Is het een idee dat je deze ultra-goedkope "morele verontwaardiging"quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetzelfde flikken als reactie op de agressor maakt het nog niet goed, dat lijkt me wel de basis van beschaving, waar vecht je anders voor.
Tsja, als je er analfabetische Afrikanen instopt die de toiletten niet snappen en eruit rukken om vuur in te maken om eten te bereiden, ja, dan wel…quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg het me ineens af, meestal kan een asielzoekerscentrum afgeschreven worden na noodopvang, je vergeet kaviaar, een Oekraïner pleegt zowat een moord voor wat hapjes kaviaar.
Hetzelfde flikken? Oekraïne moet maar gewoon huis en haard verlaten en de witte vlag hijsen? Dat men zich niet zou mogen verweren is wel een vreemd uitgangspunt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetzelfde flikken als reactie op de agressor maakt het nog niet goed, dat lijkt me wel de basis van beschaving, waar vecht je anders voor.
Kinderen militariseren doe je niet, of je nu een Oost-Rus of een West-Rus bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:31 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hetzelfde flikken? Oekraïne moet maar gewoon huis en haard verlaten en de witte vlag hijsen? Dat men zich niet zou mogen verweren is wel een vreemd uitgangspunt.
Je lult. Dit ging om een kampje van Azov wat een organistie is van minder dan 1000 man. In Rusland is het door de Staat georganiseerd en dat is al meer dan 10 jaar aan de gang en daar heeft niemand jou ooit over gehoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In essentie heb je natuurlijk gelijk, maar die oorzaak-gevolg constructie die jij maar blijft negeren, laat zien dat de toename van Azov door het dak is gegaan na de oorlog van 2014.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen militariseren doe je niet, of je nu een Oost-Rus of een West-Rus bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |