abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204651206
pi_204651209
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
De mens is van nature wel competitief. En zoiets haalt waarschijnlijk de diepe drang naar competitie van de mens naar voren
Ja, maar waarom zo'n simpel forumspel? En waarom zo extreem?

Ik zou godverdomme willen dat ik dezelfde heilige drive die ik voor het winnen van DTS had voor andere, nuttige, dingen in het leven had :D

Maar nee, we gaan hier op fok onze mentale en fysiek gezondheid op het spel zetten om te bolken en flikkeren andere prioriteiten overboord. Echt, wtf?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204651212
Shiiiii alles wel?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:30:38 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204651221
Ik mis het wel in die momenten waarin ik ff mijn ei kwijt wil en dat het snel wegzakt. Misschien leef ik nog dankzij DTS, wie weet :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_204651222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou godverdomme willen dat ik dezelfde heilige drive die ik voor het winnen van DTS had voor andere, nuttige, dingen in het leven had :D

Maar nee, we gaan hier op fok onze mentale en fysiek gezondheid op het spel zetten om te bolken en flikkeren andere prioriteiten overboord. Echt, wtf?
Dat dus, maar gebeurt toch echt. Hele volksstammen worden gek. Sommige 24/7 online. _O-
pi_204651232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:D Het is een passie denk ik dan maar, waar ik niks mee heb. Ik heb weer andere rare dingen. :D
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204651233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:30 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis het wel in die momenten waarin ik ff mijn ei kwijt wil en dat het snel wegzakt. Misschien leef ik nog dankzij DTS, wie weet :P
Gekste dingen soms in de nacht, vooral aanloop naar dt leuk. Leukst en gezelligste vond ik het met @devzero erbij ^O^
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:33:31 #8
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204651237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:30 schreef Maanvis het volgende:
DTS heeft mij wel door mijn depressie geloodst omdat ik ook gewoon even lekker mijn verhaal kwijt kan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_204651239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:28 schreef Ferrous het volgende:
Shiiiii alles wel?
Ja alles wel, met jou ook?
pi_204651242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Dat is toch het spelelement? Dan zijn jullie fanatieke spelers. Net als bij ieder ander spel waarmee je niks kan winnen, maar je wel wil winnen omdat het een spel is. Of in ieder geval meedoen om een ander dwars te zitten met de punten.
Ja, maar waarom heeft dit spel op bepaalde mensen zo'n absurde aantrekkingskracht? Ik denk dat vrijwel elke winnaar wel weet waar ik het over heb.

En ik ben in andere spellen zelden zo fanatiek of gedreven geweest. DTS was wat dat betreft echt de eerste keer in mijn leven dat ik echt PER SE moest winnen. En het verslavende aspect, zo erg dat heel veel mensen om uitsluiting hebben gevraagd. Ik vind het echt bijzonder apart, ik bedoel: het is een forumspelletje, geen heroïne :')

Maar blijkbaar is er iets aan DTS wat het (reptielen)brein zo erg aanspreekt dat bepaalde mensen er helemaal los op gaan. En bepaalde mensen dus ook duidelijk niet, zoals @hemarookworst , die er al vanaf het begin bij is zo'n beetje.

Ik zou er echt zo een studie naar willen doen als ik wetenschapper was :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204651243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
:D Het is een passie denk ik dan maar, waar ik niks mee heb. Ik heb weer andere rare dingen. :D
Ja? Gooi je fetishism maar in de groep hoor, wij zeggen niks
pi_204651244
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
DTS heeft mij wel door mijn depressie geloodst omdat ik ook gewoon even lekker mijn verhaal kwijt kan
Mooi toch, wel raar maar wie ben ik. Voor mij is dat Muziek O+
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204651247
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je kon er sowieso altijd wel ouwehoeren destijds ja. Ook letterlijk dag en nacht. Maar dat staat los van het spelelement en de verslaving waar velen last van hadden :P
pi_204651248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:33 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja alles wel, met jou ook?
Jawel hoor meid, zo ben ik op fok en zo weer paar maanden niet.blijft leuk hier *O*
pi_204651249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:34 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Ja? Gooi je fetishism maar in de groep hoor, wij zeggen niks
Muziek ;)
pi_204651252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja, maar waarom heeft dit spel op bepaalde mensen zo'n absurde aantrekkingskracht? Ik denk dat vrijwel elke winnaar wel weet waar ik het over heb.

En ik ben in andere spellen zelden zo fanatiek of gedreven geweest. DTS was wat dat betreft echt de eerste keer in mijn leven dat ik echt PER SE moest winnen. En het verslavende aspect, zo erg dat heel veel mensen om uitsluiting hebben gevraagd. Ik vind het echt bijzonder apart, ik bedoel: het is een forumspelletje, geen heroïne :')

Maar blijkbaar is er iets aan DTS wat het (reptielen)brein zo erg aanspreekt dat bepaalde mensen er helemaal los op gaan. En bepaalde mensen dus ook duidelijk niet, zoals @:hemarookworst , die er al vanaf het begin bij is zo'n beetje.

Ja het is zeker fascinerend, dat moet ik toegeven. Die drang om te winnen heb ik nooit gehad, maar misschien heb je dat wel als je redelijk bovenaan staat dat je toch door wil gaan. Maar ik verbaasde me er echt over hoeveel sommige users er voor over hadden.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:37:23 #17
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204651257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
muziek ook wel hoor bij mij
Uw ADH vitamine Worst
pi_204651264
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ja muziek is voor mij ook heel belangrijk.
pi_204651266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:36 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Jawel hoor meid, zo ben ik op fok en zo weer paar maanden niet.blijft leuk hier *O*
Leuk dat je er weer bent. ^O^
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:38:56 #20
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204651268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar blijkbaar is er iets aan DTS wat het (reptielen)brein zo erg aanspreekt dat bepaalde mensen er helemaal los op gaan. En bepaalde mensen dus ook duidelijk niet, zoals @:hemarookworst , die er al vanaf het begin bij is zo'n beetje.

Ja bij mij was het toen zo van dat ik een studie heb af te ronden en dat ik dan beter daar niet voor gaat. In de praktijk zat ik toch hele dagen op dts, dus toch wel verslavend geweest voor mij :D
Uw ADH vitamine Worst
pi_204651269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Je kon er sowieso altijd wel ouwehoeren destijds ja. Ook letterlijk dag en nacht. Maar dat staat los van het spelelement en de verslaving waar velen last van hadden :P
Als je wakker was wel top qua aanspreek. Stond altijd. Welin top 20.want top 20 hoorde je erbij :D
pi_204651270
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:37 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
muziek ook wel hoor bij mij
Whatever rocks your boat
pi_204651277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:38 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Leuk dat je er weer bent. ^O^
Dankje *;

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2022 00:40:40 ]
  zaterdag 7 mei 2022 @ 00:41:37 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204651283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja het is zeker fascinerend, dat moet ik toegeven. Die drang om te winnen heb ik nooit gehad, maar misschien heb je dat wel als je redelijk bovenaan staat dat je toch door wil gaan. Maar ik verbaasde me er echt over hoeveel sommige users er voor over hadden.
Winnen is ook eigenlijk niet mogelijk tenzij je weinig te doen hebt op een dag. Het is mij iig nog nooit gelukt in de top 3 te eindigen, zelfs niet toen ik een jaar ziek thuis zat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_204651289
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 00:39 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Als je wakker was wel top qua aanspreek. Stond altijd. Welin top 20.want top 20 hoorde je erbij :D
Dat was ook zoiets, toen ik de drive om per se te winnen niet meer had was het eerst de drive om nog wel op het podium te eindigen, toen om in de top 10 te komen en toen in de top 20, en daarna had ik het wel gehad :P

Heb nog een paar de keer kriebels gehad als ik op de eerste nacht van een seizoen bijvoorbeeld tot 07:00 zat te posten. Dan begin je het seizoen met een bulk punten op de eerste plek. Maar dan dacht ik altijd de dag erna: fuck dit, ik ga het mezelf niet meer aandoen. Kwam ik een week niet en stond ik 14e of zo :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')