Zo is datquote:
Tot de volgende dan maarquote:
eenhoornquote:
quote:
waarom danquote:
hmm ok. Loslaten proberen? Zo zonde van je energie anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom.
Ik mag helaas er niet teveel op in gaan
Heef toch geen zin. Laat gaanquote:
Koeneloenquote:
Heyyyy jijquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Gaat het weer een beetje thuis?
Is ook lastig somsquote:
Ik heb nog helemaal niks positiefs gehoord over Viaplay eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef engine het volgende:
Dat viaplay werkt niet eens in het buitenland. Ga er ook geen vpn voor aanschaffen.
Ja ik ga wel wegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmm ok. Loslaten proberen? Zo zonde van je energie anders.
Vind het een beetje een puinhoop met die streaming diensten momenteel. Viaplay heeft dan de premier league of darts maar niet de anderen toernooien. Ziggo heeft Engels voetbal op het moment (toch?). ESPN dan de eredivisie...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks positiefs gehoord over Viaplay eigenlijk
En vervolgens vinden ze het raar dat mensen accounts delenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het een beetje een puinhoop met die streaming diensten momenteel. Viaplay heeft dan de premier league of darts maar niet de anderen toernooien. Ziggo heeft Engels voetbal op het moment (toch?). ESPN dan de eredivisie...
Ik ben geen miljonair ofzo.
Tis idd een zooitje ....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het een beetje een puinhoop met die streaming diensten momenteel. Viaplay heeft dan de premier league of darts maar niet de anderen toernooien. Ziggo heeft Engels voetbal op het moment (toch?). ESPN dan de eredivisie...
Ik ben geen miljonair ofzo.
Relaxt zal t niet zijn nee. Nare situatie. Wat nu dan, even bekomen en dan op zoek naar iets nieuws?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyy jij
Minder relaxt dan een week terug uiteraard maar nu ff geen stress onderwerp
Waarheen waaromquote:
Ze is alweer druk doende met solliciterenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Relaxt zal t niet zijn nee. Nare situatie. Wat nu dan, even bekomen en dan op zoek naar iets nieuws?
Ja ik ook. Ziggo heb ik al even niet meer. ESPN heb ik opgezegd maar dat loopt nog even door.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En dubbele content her en der ... Ik ga mn pakket herzien , maar daar was ik al aan begonnen
Ik heb nog wel Ziggo en Vodafone en daardoor vrij extra pakket Ziggo Sport, Ik had ooit ESPN uit een vaag oud combi-pakket dat ooit is omgezet in Foxsport en later in ESPN, Nu op gezegd en mis het soms maar boeien .. Nederlands voetbal .. heb nog 1 vrije ESPN zender over.. Als ze daar nu standaard een schakel programma van zouden makenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ziggo heb ik al even niet meer. ESPN heb ik opgezegd maar dat loopt nog even door.
Maar baal wel beetje dat ik de laatste wedstrijden van Arsenal dit seizoen niet kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |