Ik ben al vaak ziek geweest dus ik wil een vrij aantal uur opnemen. Maar het is een klein kantoorquote:
Punt is dat iedereen alles wil weten en het dan verdacht over komt. Ik vind het al naar dat ik zo snel wegga ik wil het nog redelijk netjes doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon aangeven dat je een dagje vrij wilt opnemen. Wat je die dag gaat doen, gaat hen niets aan.
Dat is een behoorlijk dom advies, dat is werkweigering en een grond voor ontslag als het uitkomt.quote:
Punt is dat het wettelijk niet mag. Zeg gewoon dat het een privé reden is waarom je vrij wil. Wat willen ze doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen alles wil weten en het dan verdacht over komt. Ik vind het al naar dat ik zo snel wegga ik wil het nog redelijk netjes doen.
Dan verzin je een vriendin van vroeger die nu 2 dagen in het land is en die een dagje wat leuks wil doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen alles wil weten en het dan verdacht over komt. Ik vind het al naar dat ik zo snel wegga ik wil het nog redelijk netjes doen.
En dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Punt is dat het wettelijk niet mag. Zeg gewoon dat het een privé reden is waarom je vrij wil. Wat willen ze doen?
Dagje vrij, of halve dag vrij, als ze vragen waarom zeg je dit prive is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je wilt toch weggaan. Je hoeft ze niet uitgebreid te vertellen wat je doet met je vrije dagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Ik ga toch steeds op en neer naar vriend?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, je woont er nog niet eens? Hoe breekt het reizen je dan iedere keer op?
Maar goed, verhuizing, schilder, aannemer, vloerenlegger keuze zat.
Ja, dat was niet duidelijk uit de OP.....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:59 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Ik ga toch steeds op en neer naar vriend?
Doen alsof je naar de tandarts gaat terwijl je eigenlijk stiekem gaat solliciteren is wel het tegenovergestelde van 'het redelijk netjes doen'quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Ja wat zou jij zeggen? Hoi ik zit hier nog msar kort want ik zoek wat anders dus ik ga solliciteren in jullie tijd? Dan kan ik morgen vertrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doen alsof je naar de tandarts gaat terwijl je eigenlijk stiekem gaat solliciteren is wel het tegenovergestelde van 'het redelijk netjes doen'
Hoi ik wil die dag, die dag en die dag vrijquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:19 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Ja wat zou jij zeggen? Hoi ik zit hier nog msar kort want ik zoek wat anders dus ik ga solliciteren?
En als ze vragen waarom? Ik kan niet eerlijk zijn hoe rot ik dat vindquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoi ik wil die dag, die dag en die dag vrij
Bedankt
Ok hoe moet ik het aanpakken dan? Ik voel me al vrij schuldig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Als je zo'n waardeloze medewerker bent dat je een tandartsbezoek faket terwijl je gaat solliciteren zijn ze je beter kwijt dan rijk dus waarom moeilijk doen
Lekkere werknemer ben je...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:11 schreef Penelope22 het volgende:
Ik ga verhuizen en zoek werk in de buurt. Ik werk nu 2 uur van mijn nieuwe woonplaats af en het breekt me op om steeds te reizen
Ik heb binnenkort een sollicitatie en als die goed gaat duurt het zeker 3x afspreken voor ik de baan heb. Ik neem dan 1x een vrije dag op, 1x een middag voor tandarts en iets anders en de derde keer? Ik wil niet dat mijn baas het weet omdat ik er pas vrij kort werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |