Nessuno attacca noi senza essere punitoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We laten onze VBL broeders niet in de steek. Unus pro omnibus, omnes pro uno.
Vogeltjesmarkt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Uni.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je naar centrum? Het gaat ERG gezellig worden.
Ik ben om 14.23 op Antwerpen CSquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:43 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in Antwerpen.
Dit komt ERG dichtbij.
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
En gooi Lenny er ook maar af.
#degroteschoonmaak
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Haartjes weer fresh. Wat is dat toch heerluuk.
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
Wat heb je tegen mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef Scrummie het volgende:
#degroteschoonmaak
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Duitsers hebben daar een mooi woord voor: endlösung. Duits is een onderschatte taal.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, een paar dagen geen racistische drek en infantiel stoer lopen doen over een kater. Wat jammer zeg.
Mijn vaste kapster (die wel leuk is) was er niet, dat trekt mijn autisme bijzonder slecht. En ik kreeg iemand die mij een half uur lang bestookte met haar persoonlijk onzin. Ik was woedend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik sta ook op het punt naar de kapper te gaan
En ik ga zo nog even wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |