Volg de tendens rond Ajax en je zou niet geloven dat ze maar 3 punten hebben verloren in dit kalenderjaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balen ja is toch de reden geweest dat ik daadwerkelijk niks meer gaf om wat ze presteerde
Wie, Lenny?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe heb je die man ooit moderator gemaakt @:ggmm ?
Ik ben het toch wel eens met het nieuwsbericht. Ik snap dat andere Aziaten niet met Chinezen geassocieerd willen worden. Chinezen zijn veruit het meest ranzige volk dat er bestaat. Smerig onhygiënisch achterlijk volk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-allemaal-chinees @:kingroland @:lenny_leonard
Jammer dat er hier users zijn die ze wel stereotyperen met een bepaalde kleur en een bepaalde diersoort.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, Lenny?
Die is best redelijk als hij zich niet als een debiel gedraagt.
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)iet-allemaal-chinees @:kingroland @:lenny_leonard
Jammer dat er hier users zijn die ze wel stereotyperen met een bepaalde kleur en een bepaalde diersoort.
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.quote:
AVGquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Dan waren wij niet op hetzelfde bevrijdingsfestival.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.
Is Arne daarom kaal?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was gister dus op een bevrijdingsfestival en daar hoorde ik iemand schreeuwen: eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je kanker van. Ik vond dat erg vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |