abonnement Unibet Coolblue
pi_204644632
Ik ben er vandaag achter gekomen dat Ajax zich nog nooit heeft weten te kwalificeren voor de Conference League :')
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:23:22 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204644660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat Ajax zich nog nooit heeft weten te kwalificeren voor de Conference League :')
hopelijk gebeurt dat ook nooit
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:29:28 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204644725
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef Scorpie het volgende:
Nog 2 keer winnen en dan kan de TV weer uit voor 3 maanden

Wat een baggerseizoen zeg.
gaat een beetje uit als een nachtkaars maar eerste seizoenshelft hebben we echt wel heel aardig voetbal gezien
pi_204644785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
gaat een beetje uit als een nachtkaars maar eerste seizoenshelft hebben we echt wel heel aardig voetbal gezien
Eerste seizoenshelft heel veel goals en ruime overwinningen, af en toe onderbroken door rare gelijke spelen en nederlagen. Tweede seizoenshelft begon extreem goed maar daarna werd het ineens extreem slecht en weinig goals echter zonder dat daarbij veel punten zijn verspeeld. Wel een troosteloze uitschakeling in de CL na een perfecte score in de groepsfase (achteraf bleken die tegenstanders mokerslecht te zijn, maar oke).

Heel raar seizoen. Echt het gevoel alsof het "op" is onder Ten Hag. Nu nog even die titel binnenslepen is wel extreem belangrijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204644820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Eerste seizoenshelft heel veel goals en ruime overwinningen, af en toe onderbroken door rare gelijke spelen en nederlagen. Tweede seizoenshelft begon extreem goed maar daarna werd het ineens extreem slecht en weinig goals echter zonder dat daarbij veel punten zijn verspeeld. Wel een troosteloze uitschakeling in de CL na een perfecte score in de groepsfase (achteraf bleken die tegenstanders mokerslecht te zijn, maar oke).

Heel raar seizoen. Echt het gevoel alsof het "op" is onder Ten Hag. Nu nog even die titel binnenslepen is wel extreem belangrijk.
denk dat dit idd wel de juiste analyse is
pi_204644835
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Eerste seizoenshelft heel veel goals en ruime overwinningen, af en toe onderbroken door rare gelijke spelen en nederlagen. Tweede seizoenshelft begon extreem goed maar daarna werd het ineens extreem slecht en weinig goals echter zonder dat daarbij veel punten zijn verspeeld. Wel een troosteloze uitschakeling in de CL na een perfecte score in de groepsfase (achteraf bleken die tegenstanders mokerslecht te zijn, maar oke).

Heel raar seizoen. Echt het gevoel alsof het "op" is onder Ten Hag. Nu nog even die titel binnenslepen is wel extreem belangrijk.
En ook omdat er teveel bezig zijn met de komende zomer en minder met Ajax (naast Ten Hag), heb ik het dee..
pi_204644859
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204644879
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En ook omdat er teveel bezig zijn met de komende zomer en minder met Ajax (naast Ten Hag), heb ik het dee..
Goed punt idd. Niet alleen bij Ten Hag is het "op" maar bij een groot deel van de selectie.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:47:51 #84
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204644930
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Tussenjaartje gaat het vast worden voor Ajax inderdaad, maar zelfs dan kunnen ze bizar genoeg nog prima kampioen worden. Europees zal het vast niet veel zijn.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 12:58:12 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204645020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Het is echt te hopen dat er een paar aardige vervangers worden gehaald anders zie ik het zeer somber in
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 mei 2022 @ 12:58:54 #86
335263 freaky40
pi_204645024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Welnee. Let's goo!
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:23:12 #87
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204645238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Feyenoord lol. Leuk dat ze het goed doen in Europa maar die stellen echt niet zoveel voor. Kokcu en die Colombiaan zullen wel vertrekken en dan is het de vraag wie er terug komt.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:34:22 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204645334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Ik zie Feyenoord er ook niet op vooruit gaan eigenlijk, na een Europees succesvol seizoen is het vaak een exodus aan spelers en er staan een hoop spelers nu wel (definitief) op de radar. Dan is het ook maar afwachten wat er voor teruggehaald wordt en weer inpassen in een elftal. En het verschil is nu nog steeds vrij groot. (11 punten) Bij PSV zal ook een hoop gaan gebeuren verwacht ik en het is afwachten met een onervaren trainer natuurlijk dat zal ook tijd nodig hebben.. Kortom, de bal is rond maar ik verwacht dat de verhoudingen min of meer hetzelfde liggen als dit seizoen.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:56:24 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204645478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heel raar seizoen. Echt het gevoel alsof het "op" is onder Ten Hag. Nu nog even die titel binnenslepen is wel extreem belangrijk.
niet het idee dat het aan hem ligt, wat teveel aanpassingen aan het elftal waar vooral keeper en ontbreken diepgaande rechtsbuiten wel de belangrijkste factoren zijn geweest
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:59:09 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204645503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Waar moeten die anderen dat geld vandaan halen dan? Ajax moet wel opnieuw opgebouwd worden maar dat geldt net zo goed voor PSV en Feyenoord want ik neem aan dat daar ook spelers vertrekken.
pi_204645512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Gaat volgend wel een spannend seizoen worden voor de neutrale toeschouwer (zijn die er ?).
Feyenoord onder Slot gaat meedoen om de titel en PSV ook ga ik vanuit. Ajax zie ik er niet op vooruit gaan eerlijk gezegd, zonder in ieder geval Gravenberg en Mazroui wordt het alleen maar minder.
Benieuwd welke coach zich hier aan gaar branden.
Tussenjaartje....
Koffiedik kijken.

Ajax raakt Gravenberch en Mazraoui kwijt, terwijl Tadic en Blind minder worden. Maar je weet niet wat ze gaan doen op de transfermarkt. Als ze adequate vervangers halen en misschien zelfs nog wat weten te versterken, zijn ze normaal gesproken weer een stuk beter dan PSV en Feyenoord.

Die clubs zullen op de transfermarkt ook aan de bak moeten. En het is 'n understatement dat niet elke aankoop van PSV en Feyenoord een schot in de roos is.
pi_204645523
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Waar moeten die anderen dat geld vandaan halen dan? Ajax moet wel opnieuw opgebouwd worden maar dat geldt net zo goed voor PSV en Feyenoord want ik neem aan dat daar ook spelers vertrekken.
Als bij PSV Gakpo en Sangare vertrekken, moeten ze daar ook nog maar adequate vervangers voor zien te halen. En dat dan nog bovenop alle andere reparatiewerkzaamheden die PSV te doen heeft in de selectie. Bv. een fatsoenlijke centrale verdediger halen, een fatsoenlijke keeper, een fatsoenlijke spits...
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:04:57 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204645552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als bij PSV Gakpo en Sangare vertrekken, moeten ze daar ook nog maar adequate vervangers voor zien te halen. En dat dan nog bovenop alle andere reparatiewerkzaamheden die PSV te doen heeft in de selectie. Bv. een fatsoenlijke centrale verdediger halen, een fatsoenlijke keeper, een fatsoenlijke spits...
Daarom, ik zie ook niet zo direct dat zij dat even gaan oplossen, als dit seizoen het eerste seizoen van Schmidt was geweest had ik PSV wel meer kans gegeven maar z'n eerste seizoen heeft hij eigenlijk weggegooid.

Maar een vreemd seizoen wordt het sowieso met dat WK halverwege, is weer afwachten hoe je internationals terugkomen.
pi_204645589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daarom, ik zie ook niet zo direct dat zij dat even gaan oplossen, als dit seizoen het eerste seizoen van Schmidt was geweest had ik PSV wel meer kans gegeven maar z'n eerste seizoen heeft hij eigenlijk weggegooid.

Maar een vreemd seizoen wordt het sowieso met dat WK halverwege, is weer afwachten hoe je internationals terugkomen.
Ik ook niet. Normaal gesproken halen ze voor Gakpo en Sangaré minder spelers terug. PSV zou dat misschien nog wel recht kunnen trekken door op andere posities wel te versterken. Maar dan zullen ze wel goede aankopen moeten doen. Laatste jaren blinken ze daar niet echt meer in uit.

Je hebt het WK en dan sowieso wel het gegeven dat als je in Nederland tegen de 'kleintjes' bijna alles wint, je het Ajax best lastig kunt maken.
  Forum Admin vrijdag 6 mei 2022 @ 14:10:40 #95
35723 crew  GGMM
pi_204645591
Mazraoui, Rensch, Álvarez en Berghuis kunnen spelen.

Hoera
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:13:49 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204645617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ook niet. Normaal gesproken halen ze voor Gakpo en Sangaré minder spelers terug. PSV zou dat misschien nog wel recht kunnen trekken door op andere posities wel te versterken. Maar dan zullen ze wel goede aankopen moeten doen. Laatste jaren blinken ze daar niet echt meer in uit.

Je hebt het WK en dan sowieso wel het gegeven dat als je in Nederland tegen de 'kleintjes' bijna alles wint, je het Ajax best lastig kunt maken.
je ziet het aan dit seizoen, het is nog niet beslist al verwacht ik wel dat het voor Ajax goed komt
pi_204645634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
je ziet het aan dit seizoen, het is nog niet beslist al verwacht ik wel dat het voor Ajax goed komt
Ja, precies. Ajax geeft dit niet meer weg. Paar keer een late treffer de laatste weken. Had zomaar anders af kunnen lopen. Met een fatsoenlijke keeper in de goal bij PSV ook wel. En dan te bedenken dat het kwaliteitsverschil tussen Ajax en PSV behoorlijk groot is. Ajax zal op 9 of 10 posities een betere speler hebben en 'n speler die bij PSV in de basis zou staan.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:40:46 #98
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204645784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jullie neuzelen allemaal af over zijn fysieke gestelheid. Alsof er geen beren van kerels in de eerste divisie rondlopen. Daar houdt hij zich goed staande. Als je onder druk kunt uit voetballen op basis van je techniek, snelheid, inzicht en beweeglijkheid heb je het niet nodig.
Wie is jullie? Want dat heb je mij niet zien zeggen.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:44:08 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204645806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:10 schreef GGMM het volgende:
Mazraoui, Rensch, Álvarez en Berghuis kunnen spelen.

Hoera
*O*
  vrijdag 6 mei 2022 @ 15:04:31 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204645893
Alvarez Klaassen Berghuis op het middenveld dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')