Ik vond het tot minuut 60 eigenlijk wel een voldoende goede pot, alles ondee controle. Daarna geef je het ineens weer helemaal weg, godzijdank valt die 2-2 nog.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:25 schreef franklop het volgende:
Kan wel leven met de 2-2 uiteindelijk.
Niet de manier waarop uiteraard
Vandaar het slotoffensief idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Het leek wel of ze het op een gelijkspelletje lieten aan lopen...
Dat is niet Haller zijn fout die won toch wel met regelmaat zijn kopduels.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, weinig verrassend met zoveel blessures en spelers totaal uit vorm. Heeft Haller überhaupt iets goed gedaan vandaag? Hopelijk wint PSV niet in Rotterdam. Te veel stress als er niet meer verloren mag worden.
Jij roept ook om de 5 minuten wat andersquote:
Het is absoluut niet mijn dag inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij roept ook om de 5 minuten wat anders
Je moet dan ook geen hulp willen verwachten, aangezien je het zelf grandioos staat te verneuken met dit zooitje armoedezaaiers.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord laat het totaal lopen. Je verwacht het niet.
Ik gok dat Ajax het wel redt hoor. Al zou een 1-0 nederlaag bij Vitesse op de laatste speeldag wel helemaal in het historische patroon van de laatste speeldagen vallen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen hulp willen verwachten, aangezien je het zelf grandioos staat te verneuken met dit zooitje armoedezaaiers.
Frank de Boer flashbacks.
Lekker man, vol de druk erop, je moet nog 2 keer winnen anders is het game overquote:Op zondag 8 mei 2022 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, verliezen bij Vitesse en het is klaar.
Nah, Heerenveen gelijkspel en dan zakt het hele zooitje in elkaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goed. Gat van 2 punten dus. Dat wordt billenknijpen tot volgende week zondag.
Vitesse speelt nergens meer voor dat scheelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, verliezen bij Vitesse en het is klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |