SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Ik heb gisteren ook een hamburger gegeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.burgerking.nl/menu/2823
ik zeg doen. op de fiets.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Twijfels, ik wil eigenlijk langs de choco-aardbeien, maar met de fiets, dus dat kost me flink wat tijd. Anderzijds: meer beweging = meer vreten.
Was het een "kiek, we hebben powerpoint"-presentatie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vorige week op het lab. Presentatie van Microsoft gemist. "Ja hij staat hier gedeeld, kijk hem even terug!"
231 slides. Steek maar in je hol, dat gaan we dus niet doen.
Ik ga niet er niet specifiek m'n auto voor ophalen nee.quote:
Een kant-en-klare kleffe?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een hamburger gegeten.
bij slide 2 ben je toch al in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vorige week op het lab. Presentatie van Microsoft gemist. "Ja hij staat hier gedeeld, kijk hem even terug!"
Oh nu ga je doen alsof je hier nog nooit van had gehoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.burgerking.nl/menu/2823
Wel even doen hoor, dan weet je wat meer als je ouders bellen met PC problemenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je wel uit je hok op drie hoog achter vandaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu ga je doen alsof je hier nog nooit van had gehoord.
Ja, ja, sorry. Ik had een vlaag van verstandsverbijstering vanmorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie even stoppen met US te quoten?
Ik lees iets over chocola en aardbeien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ja, sorry. Ik had een vlaag van verstandsverbijstering vanmorgen.
York, het origineel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Twintig jaar geleden was ik in York. Tof was dat.
Het is weer vrijdag, dan staan ze er weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees iets over chocola en aardbeien.
Doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, kwartiertje. En het is prachtig weer.
erg bewolkt nog hier. bijna spijt er van dat ik een korte broek aan gedaan hebquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, kwartiertje. En het is prachtig weer.
Zon komt er volop door hier nu. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
erg bewolkt nog hier. bijna spijt er van dat ik een korte broek aan gedaan heb
moet even goed door komen deze kant opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zon komt er volop door hier nu. Komt nog wel.
eerst een titel, dan een leeswijzer, dan een NDA, dan nog wat overhead, op slide tien begint het geloof ik pas. Verder vooral kijkwehebbenkleurtjesenplaatjes. Het zal wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het een "kiek, we hebben powerpoint"-presentatie?
Hou je lip, kutquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel even doen hoor, dan weet je wat meer als je ouders bellen met PC problemen
Plaatjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst een titel, dan een leeswijzer, dan een NDA, dan nog wat overhead, op slide tien begint het geloof ik pas. Verder vooral kijkwehebbenkleurtjesenplaatjes. Het zal wel.
Ik quote je even voor USquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik las New York.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Oh, wel in de goeie volgorde dus!quote:
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
kibbeling vandaag?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.
Meer Frannie quotenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handigquote:
quote:
quote:
quote:
Zoiets?quote:
Het is ook letterlijk allemaal onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Ik wil vooral voorkomen dat ik er op ga reageren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Zin in New York cheesecakequote:
in Yankeestan meten ze met twee maatstavenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in New York cheesecake![]()
Ik had er eentje meegenomen in een doggybag en toen wilde ik dat weggooien bij de security.
Hoorde ik ineens: HEEE, WAT DOE JE? Je gaat toch geen cheesecake van Juniors weggooien he?
Dus die mocht door de security heen, wist ik niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in New York cheesecake![]()
Ik had er eentje meegenomen in een doggybag en toen wilde ik dat weggooien bij de security.
Hoorde ik ineens: HEEE, WAT DOE JE? Je gaat toch geen cheesecake van Juniors weggooien he?
Dus die mocht door de security heen, wist ik niet
Daar meten ze met cheesecakesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in Yankeestan meten ze met twee maatstaven
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
Ben verder niet van het blokkeren maar continue leugens vertellen zodat je beter overkomt is zo gaar.
lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ga een brood halen bij de bakkerij hier.
ik heb niet genoeg pampers in huis om de hoeveelheid stront die uit sommige users hun toetsenbord komt op te vangenquote:
cheesecakequote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrol
Kan ik toch niet lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrol
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imhoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
Ben verder niet van het blokkeren maar continue leugens vertellen zodat je beter overkomt is zo gaar.
Ja dat je het blijft zien met quoten is beetje lame.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imho
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2 op staan. en eens. Maar dat is op iedere forum software zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imho
ik heb er 6 op staanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op staan. en eens. Maar dat is op iedere forum software zo.
als ama van huis is dansen de ratten op tafelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe de bende van ellende het thuis doet nu.
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kijk uit mallootquote:
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Heb je wel iets leuks te vertellen op verjaardagen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?
Nja die overall was een lokaal brandgevaarquote:
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Met kaviaar en bladgoud neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Er zat laatst iemand een lezing te geven waarin de vraag gesteld werd of we wisten wat een Semafoor in hield.quote:
rigboots en een overall die stijf stond van de gasoliequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.
Aaah, dat tweede verklaart veel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja die overall was een lokaal brandgevaarze dachten dat ik wat van plan was
En als zeeman word je in veel landen niet beter dan een crimineel behandelt. Vroegah hadden wij ook frisdrank aan boord waar op de blikjes 'for prisoners and mariners only' op gedrukt stond. Nu is dat 'for maritime and airline use only'
Op zich wel een fijn idee dat ze het in de gaten hebben voor het geval er mensen zijn die wél snode plannen hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rigboots en een overall die stijf stond van de gasolie
Ja, ik vond vooral het verdere verloop typisch, dat je iemand die plots verdacht spul dumpt gaat dubbelchecken, is niet onlogisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.
oh ja, het waren geen onvriendelijke lui verder hoor.. Een neger zo groot als die uit the green mile. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich wel een fijn idee dat ze het in de gaten hebben voor het geval er mensen zijn die wél snode plannen hebben
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik vond vooral het verdere verloop typisch, dat je iemand die plots verdacht spul dumpt gaat dubbelchecken, is niet onlogisch.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja, het waren geen onvriendelijke lui verder hoor.. Een neger zo groot als die uit the green mile. Dat dan weer wel.
Eerste wat ie zei in het hokje was: 'sir happy birthday'
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Ama het volgende:
Oh lol Vattenfal denkt nu dat ik geld terug krijg bij de jaarafrekening.
Autoriteiten aan de Westkust VS zijn vrij relaxt vergeleken met Oostkust. Jammer alleen dat al de rest daar Union is.quote:
Ja toch liever Confederacy?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Autoriteiten aan de Westkust VS zijn vrij relaxt vergeleken met Oostkust. Jammer alleen dat al de rest daar Union is.
Is dat niet zondag?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:43 schreef Karzai het volgende:
oh morgen moederdag, doe daar eigenlijk nooit aan
Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuurquote:
ik 'kleide' liever met zoutdeegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuur
Ja, mijn moeder heeft nog een boekenlegger, schilderwerkje en een soort knuffelslang van stofquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn moeder heeft nog altijd een tegeltje in de keuken staan die ik in groep 3 beschilderd heb
En volgens mij ook nog een sleutelrekje wat ik ooit gefiguurzaagd heb.
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Kan er niks zinnigs over zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik mag kiezen: de staten die grenzen aan de lakes. Ohio
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergens wil ik nog wel meer koffie, maar iets zegt me dat ik daar spijt van ga krijgen.
Ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Kan er niks zinnigs over zeggen
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijtenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.
hm angstig..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.
dit hangt heel erg af van de soort koffie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijten
Ja, dat wil je niet op het werk dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijten
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaarquote:
Oh ja, hartkloppingen kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm angstig..
ik word vooral heel druk, dan moe van mezelf en vervolgens hartkloppingen. Dat allemaal binnen 1 kopje koffie teveel
ik denk 460 kilo, moet je eens opletten hoeveel huishoudens je daarvan een week lang warm had kunnen stokenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaar
nog wel een oplossing met die gasprijzenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk 460 kilo, moet je eens opletten hoeveel huishoudens je daarvan een week lang warm had kunnen stoken
ik houd het bij maximaal 2. En ook alleen als ik werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, hartkloppingen kan ook nog inderdaad.En zweten. Meer dan vijf koppen koffie op een dag is niet verstandig, geloof ik.
Hmm, en die tijd heb je dan thuis vrij voor andere dingen!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaar
iddquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, en die tijd heb je dan thuis vrij voor andere dingen!
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuur
Huehue.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.
Meer dat m'n maag dan zegt van "flikkert op".quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij staat braaf binnen. Komt niet veel buiten
Hangt natuurlijk sterk af van waar je rondrijdt als 'ie wél buiten komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?
Leuk spul, koffie. En toch krijg ik het best vaak voor elkaar te veel te drinken. YOLO, denk je dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dat m'n maag dan zegt van "flikkert op".
Ja, als je Parijs-Dakar gaat rijden, heeft het weinig zin. Waarschijnlijk zijn ze bij hem in de provincie heel veroordelend over ongewassen auto's.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk sterk af van waar je rondrijdt als 'ie wél buiten komt.
hee dat heb ik met bier ook weleensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk spul, koffie. En toch krijg ik het best vaak voor elkaar te veel te drinken. YOLO, denk je dan.
En die kleur.. rood/ bruinig of zo.. echt zo onaantrekkelijk om mee te werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.
DOORBREEK DE CYCLUSquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan heb je weer koffie nodig om tot leven te komen.
Jep.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die kleur.. rood/ bruinig of zo.. echt zo onaantrekkelijk om mee te werken
Ik zag dat ze in Japan van die zogenaamde deadlinecafé's hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ze vragen weer waar m'n vertaling blijft.
Dat vraag ik me ook af
Ik vond handwerken best leuk en kreeg dat ook van een omaatje (waarschijnlijk was ze 40 of zo), maar die had zo'n typisch oma-uiterlijk, wit/ grijs haar, brilletje en dito kledingstylequote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Nee, klei is niets voor mij. Liever draadjes en stof enzo.
Wij kunnen CL wel gratis motiveren, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in Japan van die zogenaamde deadlinecafé's hebben.
Dan kan je betalen dat iemand je wat extra motiveert
Zeker, zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij kunnen CL wel gratis motiveren, toch?
Nee slaap vooralquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan heb je weer koffie nodig om tot leven te komen.
Ja, dat werkt toch het beste tegen een kater. Gewoon net zo lang in je nest blijven liggen tot-ie over is.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in Japan van die zogenaamde deadlinecafé's hebben.
Dan kan je betalen dat iemand je wat extra motiveert
Dat is het probleem ook niet nuquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij kunnen CL wel gratis motiveren, toch?
Oh, kan. Nooit zo mee bezig. Zal wel aan het werk zijnquote:
Blijkbaar niet. Maar ik heb ook gewoon nog totaal geen reactie gehad op het probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maken ze geen back-ups in dat cloudgebeuren?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar ik heb ook gewoon nog totaal geen reactie gehad op het probleem.
Ik ken het type ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond handwerken best leuk en kreeg dat ook van een omaatje (waarschijnlijk was ze 40 of zo), maar die had zo'n typisch oma-uiterlijk, wit/ grijs haar, brilletje en dito kledingstyle
Geen moeilijke woorden gebruiken hč maar inderdaad de BV Nederland had mijn talenten, joie de vivre, daadkracht, scherpe geest en good looks even keihard nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, kan. Nooit zo mee bezig. Zal wel aan het werk zijn
Het is 6 mei, overal zitten dikke vogels op een ei en jij kruipt onder een dekentje?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het nu wel te warm worden met een vest aan + dekentje
Mooi
Ze praten wel langs elkaar heenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]En ze zeuren wel waar het blijft? Of zijn dat verschillende instanties?
Heb het dekentje en vest al weggegooidquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 6 mei, overal zitten dikke vogels op een ei en jij kruipt onder een dekentje?
Ik vind dat frisse in de ochtend ook wel lekker om het brein aan de gang te krijgen, niets zo irritant als dat je neuronen een soort slap gebakken snotei maar een beetje doelloos rond gaan drijven door de warmte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het dekentje en vest al weggegooid
Vanochtend was het best fris
Je kreeg ook iets van een melding dat het bronbestand was aangepast toch? Zouden ze het zelf nog hebben bijgewerkt, waardoor jij een melding kreeg dat er iets was aangepast? En als je dan op OK drukt, laadt-ie het aangepaste bronbestand in en is je vertaling foetsie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze praten wel langs elkaar heenMaar toen ik het weer had geopend en zag dat het weg was, overschreef het lege bestand dus het oude. Dus ik weet niet of het nog terug te halen is.
Ah, mooi zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Woningbouw gesproken en moet gewoon meldingen blijven maken vanaf nu over de buurvrouw.
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, mooi zo.
Of niet, want dan is de kans best groot dat ze al een aardige historie heeft.
Waarom probeer je mensen steeds weg te pesten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Woningbouw gesproken en moet gewoon meldingen blijven maken vanaf nu over de buurvrouw.
Ja dit.. dan moet ze het wel bonter maken dan wat geluidsoverlast.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
Voor een particulier wel ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?
Woningbouw toch ook ?quote:
Voor een woningbouwvereniging is dat toch ook een heel lang traject? Tenzij er wietplanten in huis aangetroffen worden.quote:
Dan mag ze wel uitkijken voor die middelste hond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?
ja denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor een woningbouwvereniging is dat toch ook een heel lang traject? Tenzij er wietplanten in huis aangetroffen worden.
Straks lieve puppy's op de flat in Rotterdamquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag ze wel uitkijken voor die middelste hond.
Hangt nogal af van wat er in het contract staat, ik weet van de lokale dat ze wel degelijk clausules opnemen om frequente overlastbezorgers te kunnen verkassen. Net hoe dik je dossier is, zeg maar.quote:
Nou ja het bronbestand was er nog welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kreeg ook iets van een melding dat het bronbestand was aangepast toch? Zouden ze het zelf nog hebben bijgewerkt, waardoor jij een melding kreeg dat er iets was aangepast? En als je dan op OK drukt, laadt-ie het aangepaste bronbestand in en is je vertaling foetsie.Ik blaat maar wat, maar zo klonk het een beetje.
gewoon geluidsoverlast boetesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel ja.
Las ook laatst dat vanwege politieacties uithuisplaatsingen ook stil liggen omdat de politie niet meer kom.
maar die buurvrouw van ama wordt r niet uitgezet vanwege blaffende hondjes en een kutstem natuurlijk
backups kennen ze nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het bronbestand was er nog welDus alleen de vertaling was weg. Bizar. Maar goed, dikke paniek nu daar.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt nogal af van wat er in het contract staat, ik weet van de lokale dat ze wel degelijk clausules opnemen om frequente overlastbezorgers te kunnen verkassen. Net hoe dik je dossier is, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet meer kom?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel ja.
Las ook laatst dat vanwege politieacties uithuisplaatsingen ook stil liggen omdat de politie niet meer kom.
maar die buurvrouw van ama wordt r niet uitgezet vanwege blaffende hondjes en een kutstem natuurlijk
Als je echt een vervelende buur hebt dan heb je weinig te winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt wel een interventiegesprek krijgen met de overlastgever.
Gegarandeerd dat je banden dan lekgestoken worden achteraf
de T was opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet meer kom?Is dat dialect?
Nee, ama heeft pech.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ah, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Och jee was er weer een pensioenborrel van zo'n geitenwollensokkentijger?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken hč maar inderdaad de BV Nederland had mijn talenten, joie de vivre, daadkracht, scherpe geest en good looks even keihard nodig.
Hier nog vermomd als flamingo op het strand.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik elke keer naar thailand ga om in een hondenpak op het strand te liggen
ja doe ik ook wellesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier nog vermomd als flamingo op het strand.
nou ja hoezo expres. Denk dat ze gewoon zo zijn:Pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich expres zo tokkie kunnen gedragen de hele tijd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je echt een vervelende buur hebt dan heb je weinig te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zitten bronbestand en vertaling eigenlijk in hetzelfde bestand?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het bronbestand was er nog welDus alleen de vertaling was weg. Bizar. Maar goed, dikke paniek nu daar.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, bizar wel, maar iedereen is natuurlijk verontwaardigd als dezelfde regels gelden voor mensen zonder kinderen en die voor mensen met kinderenquote:
Ja, ik ben wel bij iedereen langs geweest om verhaal te halen. Vond ik best dapper van mezelfquote:
[..]Is dat waar je nu woont? nee toch, in Brabant wonen alleen beschaafde, gezellige normale mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je echt een vervelende buur hebt dan heb je weinig te winnen.
Zo zijn ze gewoon en ze caren ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich expres zo tokkie kunnen gedragen de hele tijd.
ja dat is het ook jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel bij iedereen langs geweest om verhaal te halen. Vond ik best dapper van mezelfIk weet niet helemaal meer wat ik van hun reactie vond, maar goed...
Neenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat waar je nu woont? nee toch, in Brabant wonen alleen beschaafde, gezellige normale mensen.
Heb je af en toe nog broekslangetjes te kijken vanachter de gordijnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen![]()
Hier pissen ze op je oprit![]()
Naar buiten gestormd en even goed de waarheid verteld.
Opbokken, pissen in de voortuin doe je maar bij je ouders thuis.
[..]Inderdaad weinig dingen die helpen als je echt iemand tegen je hebt (om whatever reden dan ook). Vriend van me heeft uiteindelijk besloten om te verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongeuh, als ze niet hard genoeg lopen, dan hak ik ze eraf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je af en toe nog broekslangetjes te kijken vanachter de gordijnen.
Mja, en op zich vind ik het niet eens erg, dat er in eerste instantie gekeken wordt naar het welzijn van kinderen (in deze gevallen dus dmv woning), maar de ouders mogen ook wel even door elkaar gerammeld worden ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar wel, maar iedereen is natuurlijk verontwaardigd als dezelfde regels gelden voor mensen zonder kinderen en die voor mensen met kinderen
Dat ding is alleen een beugel zodat je je fiets niet op de standaard hoeft te zetrenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ja zal binnenkort even checken, dankjewel.
Slimquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongeuh, als ze niet hard genoeg lopen, dan hak ik ze eraf.
Weet ik hoe het werkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten bronbestand en vertaling eigenlijk in hetzelfde bestand?
Ze rennen nu allemaal door elkaar met de handen in de lucht.
Ja, het is uiteindelijk wel zielig voor die kinderen en ten eerste omdat ze gewoon niet beter weten en ten tweede omdat ze zulke aso ouders hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en op zich vind ik het niet eens erg, dat er in eerste instantie gekeken wordt naar het welzijn van kinderen (in deze gevallen dus dmv woning), maar de ouders mogen ook wel even door elkaar gerammeld worden ofzo.Ik bedoel, je woont in een huis voor de fractie van de kosten en waar een ander tien jaar op moet wachten, hou dan op z'n minst een beetje rekening met je buren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim![]()
Plastificeren die hap, naampjes geven en ze in de kast leggen voor een regenachtige dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
quote:De politie doet de oproep om niet naar de locatie van de schietpartij te komen en hulpverleners de ruimte te geven.
quote:
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroefquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Werken meestal wel van die halven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.
Je kunt ook eerst alleen een velg kopen van die M4quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Wa denkte zelf?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst alleen een velg kopen van die M4
Ho ho je hebt het wel tegen een kenner op het gebied van velgen he.quote:
Lekkere term weer, halven.quote:
mwha, ik snap dat wel, beetje koeien knuffelen zou ik ook moordneigingen van krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekkere term weer, halven.Maar er werken meestal niet echt typen die met een wapen rondlopen. Lijkt me een beetje raar, eerst met een koe knuffelen en daarna de hele plek overhoop schieten.
Als je met een koe moet knuffelen om je rust en jezelf terug te vinden dan zit je wel op het randje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekkere term weer, halven.Maar er werken meestal niet echt typen die met een wapen rondlopen. Lijkt me een beetje raar, eerst met een koe knuffelen en daarna de hele plek overhoop schieten.
Ben je wel lekker snel op het werkquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CdJEKkOl3ir/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Heb jij geen vee op je landgoed?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je met een koe moet knuffelen om je rust en jezelf terug te vinden dan zit je wel op het randje.
Arme beestjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.
Is dit de droom?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CdJEKkOl3ir/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Die zijn normaal al hyper. Ik kan me zo voorstellen dat er een paar een hartstilstand hebben gekregen.quote:
Mijn zusje heeft wel iets van tien fel gekleurde plastic koeien in de tuin staan, telt dat ook?quote:
Die worden op termijn de dood van de laatste nog levende Galapagos-schildpad. Schuldig volkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft wel iets van tien fel gekleurde plastic koeien in de tuin staan, telt dat ook?
Nee, die zijn niet knuffelbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft wel iets van tien fel gekleurde plastic koeien in de tuin staan, telt dat ook?
Je bent zelfquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel makkelijk om tegenaan te pissen met tuinfeestjes.
Maar die honden kunnen wel afgepakt worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar honden afpakken is echt een uitsterste. Misschien kan je beter met de buurvrouw gaan praten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die honden kunnen wel afgepakt worden.Woningbouw doet er echt wel iets mee als alle buren om haar heen klagen. Woningbouw zegt ook dat als ik niet met haar tot een oplossing kan komen dat hun dat moeten doen op den duur.
Heb ik geprobeerd vanochtend en toen kreeg ik als reactie dat ik maar oordoppen in moet doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar honden afpakken is echt een uitsterste. Misschien kan je beter met de buurvrouw gaan praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |