En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, mooi zo.
Of niet, want dan is de kans best groot dat ze al een aardige historie heeft.
Waarom probeer je mensen steeds weg te pesten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Woningbouw gesproken en moet gewoon meldingen blijven maken vanaf nu over de buurvrouw.
Ja dit.. dan moet ze het wel bonter maken dan wat geluidsoverlast.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
Voor een particulier wel ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?
Woningbouw toch ook ?quote:
Voor een woningbouwvereniging is dat toch ook een heel lang traject? Tenzij er wietplanten in huis aangetroffen worden.quote:
Dan mag ze wel uitkijken voor die middelste hond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?
ja denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor een woningbouwvereniging is dat toch ook een heel lang traject? Tenzij er wietplanten in huis aangetroffen worden.
Straks lieve puppy's op de flat in Rotterdamquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag ze wel uitkijken voor die middelste hond.
Hangt nogal af van wat er in het contract staat, ik weet van de lokale dat ze wel degelijk clausules opnemen om frequente overlastbezorgers te kunnen verkassen. Net hoe dik je dossier is, zeg maar.quote:
Nou ja het bronbestand was er nog welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kreeg ook iets van een melding dat het bronbestand was aangepast toch? Zouden ze het zelf nog hebben bijgewerkt, waardoor jij een melding kreeg dat er iets was aangepast? En als je dan op OK drukt, laadt-ie het aangepaste bronbestand in en is je vertaling foetsie.Ik blaat maar wat, maar zo klonk het een beetje.
gewoon geluidsoverlast boetesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel ja.
Las ook laatst dat vanwege politieacties uithuisplaatsingen ook stil liggen omdat de politie niet meer kom.
maar die buurvrouw van ama wordt r niet uitgezet vanwege blaffende hondjes en een kutstem natuurlijk
backups kennen ze nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het bronbestand was er nog welDus alleen de vertaling was weg. Bizar. Maar goed, dikke paniek nu daar.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt nogal af van wat er in het contract staat, ik weet van de lokale dat ze wel degelijk clausules opnemen om frequente overlastbezorgers te kunnen verkassen. Net hoe dik je dossier is, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet meer kom?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel ja.
Las ook laatst dat vanwege politieacties uithuisplaatsingen ook stil liggen omdat de politie niet meer kom.
maar die buurvrouw van ama wordt r niet uitgezet vanwege blaffende hondjes en een kutstem natuurlijk
Als je echt een vervelende buur hebt dan heb je weinig te winnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt wel een interventiegesprek krijgen met de overlastgever.
Gegarandeerd dat je banden dan lekgestoken worden achteraf
de T was opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet meer kom?Is dat dialect?
Nee, ama heeft pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |