SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Ik heb gisteren ook een hamburger gegeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.burgerking.nl/menu/2823
ik zeg doen. op de fiets.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Twijfels, ik wil eigenlijk langs de choco-aardbeien, maar met de fiets, dus dat kost me flink wat tijd. Anderzijds: meer beweging = meer vreten.
Was het een "kiek, we hebben powerpoint"-presentatie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vorige week op het lab. Presentatie van Microsoft gemist. "Ja hij staat hier gedeeld, kijk hem even terug!"
231 slides. Steek maar in je hol, dat gaan we dus niet doen.
Ik ga niet er niet specifiek m'n auto voor ophalen nee.quote:
Een kant-en-klare kleffe?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een hamburger gegeten.
bij slide 2 ben je toch al in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was vorige week op het lab. Presentatie van Microsoft gemist. "Ja hij staat hier gedeeld, kijk hem even terug!"
Oh nu ga je doen alsof je hier nog nooit van had gehoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.burgerking.nl/menu/2823
Wel even doen hoor, dan weet je wat meer als je ouders bellen met PC problemenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je wel uit je hok op drie hoog achter vandaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu ga je doen alsof je hier nog nooit van had gehoord.
Ja, ja, sorry. Ik had een vlaag van verstandsverbijstering vanmorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie even stoppen met US te quoten?
Ik lees iets over chocola en aardbeien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ja, sorry. Ik had een vlaag van verstandsverbijstering vanmorgen.
York, het origineel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Twintig jaar geleden was ik in York. Tof was dat.
Het is weer vrijdag, dan staan ze er weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees iets over chocola en aardbeien.
Doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, kwartiertje. En het is prachtig weer.
erg bewolkt nog hier. bijna spijt er van dat ik een korte broek aan gedaan hebquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, kwartiertje. En het is prachtig weer.
Zon komt er volop door hier nu. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
erg bewolkt nog hier. bijna spijt er van dat ik een korte broek aan gedaan heb
moet even goed door komen deze kant opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zon komt er volop door hier nu. Komt nog wel.
eerst een titel, dan een leeswijzer, dan een NDA, dan nog wat overhead, op slide tien begint het geloof ik pas. Verder vooral kijkwehebbenkleurtjesenplaatjes. Het zal wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het een "kiek, we hebben powerpoint"-presentatie?
Hou je lip, kutquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel even doen hoor, dan weet je wat meer als je ouders bellen met PC problemen
Plaatjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst een titel, dan een leeswijzer, dan een NDA, dan nog wat overhead, op slide tien begint het geloof ik pas. Verder vooral kijkwehebbenkleurtjesenplaatjes. Het zal wel.
Ik quote je even voor USquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik las New York.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Oh, wel in de goeie volgorde dus!quote:
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
kibbeling vandaag?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.
Meer Frannie quotenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handigquote:
quote:
quote:
quote:
Zoiets?quote:
Het is ook letterlijk allemaal onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Ik wil vooral voorkomen dat ik er op ga reageren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Zin in New York cheesecakequote:
in Yankeestan meten ze met twee maatstavenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in New York cheesecake![]()
Ik had er eentje meegenomen in een doggybag en toen wilde ik dat weggooien bij de security.
Hoorde ik ineens: HEEE, WAT DOE JE? Je gaat toch geen cheesecake van Juniors weggooien he?
Dus die mocht door de security heen, wist ik niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in New York cheesecake![]()
Ik had er eentje meegenomen in een doggybag en toen wilde ik dat weggooien bij de security.
Hoorde ik ineens: HEEE, WAT DOE JE? Je gaat toch geen cheesecake van Juniors weggooien he?
Dus die mocht door de security heen, wist ik niet
Daar meten ze met cheesecakesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in Yankeestan meten ze met twee maatstaven
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
Ben verder niet van het blokkeren maar continue leugens vertellen zodat je beter overkomt is zo gaar.
lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ga een brood halen bij de bakkerij hier.
ik heb niet genoeg pampers in huis om de hoeveelheid stront die uit sommige users hun toetsenbord komt op te vangenquote:
cheesecakequote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrol
Kan ik toch niet lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pas maar op, straks schiet ie weer in de slachtofferrol
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imhoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
Ben verder niet van het blokkeren maar continue leugens vertellen zodat je beter overkomt is zo gaar.
Ja dat je het blijft zien met quoten is beetje lame.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imho
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2 op staan. en eens. Maar dat is op iedere forum software zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, ik heb overigens niemand op de blokkeerlijst staan, dan blijf ik bezig en de blokkeer functie is maar matig uitgevoerd imho
ik heb er 6 op staanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op staan. en eens. Maar dat is op iedere forum software zo.
als ama van huis is dansen de ratten op tafelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe de bende van ellende het thuis doet nu.
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kijk uit mallootquote:
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Heb je wel iets leuks te vertellen op verjaardagen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?
Nja die overall was een lokaal brandgevaarquote:
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Met kaviaar en bladgoud neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Er zat laatst iemand een lezing te geven waarin de vraag gesteld werd of we wisten wat een Semafoor in hield.quote:
rigboots en een overall die stijf stond van de gasoliequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |