Ik verdenk Michael Mols.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:12 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd voor de Feyenoorders
Tweede plek achter Roma is ook mooi
Hebben ze in Tirana ook fonteinen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:12 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd voor de Feyenoorders
Tweede plek achter Roma is ook mooi
Na de finale in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben ze in Tirana ook fonteinen?
Het Feyenoord publiek heeft zich ook gister weer voorbeeldig gedragen. @Slobeendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben ze in Tirana ook fonteinen?
quote:Een 35-jarige vrouw uit het Belgische Duffel stond voor de rechter op verdenking van nalatigheid. In 2019 was haar vriend van de trap gevallen, maar liet de vrouw het na om onmiddellijk een ambulance te bellen. „Ze legde een dekentje over hem omdat ze dacht dat hij gewoon lag te slapen en niet gewond was”, zei de advocaat van de vrouw. Haar vriend overleed later in het ziekenhuis.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220505_94847142
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:37 schreef Felagund het volgende:
In de categorie matige/vreemde excuses:
[..]
Dit had ik ook ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lukt het jou wel om Bini-shirt te bestellen @:Rellende_Rotscholier?
Waardeloze Franse webshop kegelt shirt steeds uit mn winkelwagen
Ik kijk nu een serie die zich daar afspeelt. Lijkt me een typische Franse grafstad met een mooi vernislaagje.quote:
Wel interessant om te bezoeken, ook mooie omgeving.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kijk nu een serie die zich daar afspeelt. Lijkt me een typische Franse grafstad met een mooi vernislaagje.
Spoorloosquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel interessant om te bezoeken, ook mooie omgeving.
Welke serie trouwens?
Ajax.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach Sjon,
Benieuwd welke club er nu weer in gaat trappen.
Sadist.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax.
Dan springt Stijn voor de trein.
Drank de Boerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Ajax een idiote trainer aanstelt.
Benieuwd waar ze in zouden kunnen trappen. Niveau Maaskant, Verbeek zal wel niet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Ajax een idiote trainer aanstelt.
Benieuwd waar ze in zouden kunnen trappen. Niveau Maaskant, Verbeek zal wel niet.
Misschien kan de PvdA terug naar zijn roots en de naam veranderen in Nieuwe Sociaal-Democratische Arbeiderspartij?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Weet je wie zonder zijn rassenstandpunt ook goed bij de PvdA zou passen? @:alleskaputt
Ik ook. Welke?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga volgende maand naar Eefje de Visser, mijn leven is compleet.
Niet waar, niet waar. 22 juni?quote:
Wow, ik ook met een studiemaatje van me.quote:
Ik met mijn wederhelft. Als ik je meet trakteer ik je op bier.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wow, ik ook met een studiemaatje van me.
Wel gelachen om Schmidt die zowel bij ESPN als de NOS boos wegloopt als ze hem een voetbalinhoudelijke vraag stellen.quote:
Schmidt heeft het verneukt in de tweede helft. Ter info.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel gelachen om Schmidt die zowel bij ESPN als de NOS boos wegloopt als ze hem een voetbalinhoudelijke vraag stellen.
Ik ga eens even kijken of 2 juni nog niet uitverkocht is.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga volgende maand naar Eefje de Visser, mijn leven is compleet.
Hopelijk doet ie dat ook tegen PEC.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schmidt heeft het verneukt in de tweede helft. Ter info.
Ik gun PEC tegenwind.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie dat ook tegen PEC.
Hoop vooral op een KNOTSGEKKE slotdag voor lijfsbehoud, maar dan moet woensdag PEC wel van Sparta winnen en Willem II niet bij Cambuur verliezen.quote:
Er gebeurt weer eens niks bij het autootje rijden?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Als bij bergrit een sprintje voor plek 20 in het algemeen klassement het meest memorabele is.
Ik dacht, ik check de # even en dit kwam naar voren. Dus mijn vermoeden is: nee. P12 is niet eens punten toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er gebeurt weer eens niks bij het autootje rijden?
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Als bij bergrit een sprintje voor plek 20 in het algemeen klassement het meest memorabele is.
Rrrrrrrrrob Rrrrrrrruijgh. Goed man.quote:
Om 4 uur beginnen ze toch zeker pas aan de Etna?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijjk baart de etappe morgen een muis, want een of andere gek heeft morgen tot vier uur een meeting belegd.
Altijd tegen mij.
Ja, dan moet ik nog naar huis. Met een beetje geluk gebeurt er geen zier tot ik thuis ben.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Om 4 uur beginnen ze toch zeker pas aan de Etna?
Ik denk niet dat in het eerste stuk van de Etna iets zal gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik nog naar huis. Met een beetje geluk gebeurt er geen zier tot ik thuis ben.
Je kan geen Ziggo Go of iets in die trant?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik nog naar huis. Met een beetje geluk gebeurt er geen zier tot ik thuis ben.
Wat een lelijke jurk.quote:
Ik denk dat zo lijkt vanwege haar jurk met hoge schoudervullingen?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom is haar hoofd zo ingezakt of lijkt dat maar zo?
Erg raar
Is het een lange meeting? Zo ja, lekker geforceerd helpen met puntje voor puntje de agenda erdoorheen rammen, gevolgd door "zijn er verder nog vragen voor nu?" .quote:Op maandag 9 mei 2022 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijjk baart de etappe morgen een muis, want een of andere gek heeft morgen tot vier uur een meeting belegd.
Altijd tegen mij.
Haar kraag staat vooral omhoog denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom is haar hoofd zo ingezakt of lijkt dat maar zo?
Erg raar
Ja precies.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
O jongens, heerlijk in het zonnetje met een buvonne van kriekeleertjes en guifstaak, op een genelle van bitreefkwal en Hamid el Gonesh, in een carette van stuiks afgetremde biemdlonden en plaack van bammelette de praduit, getoncheleerd in cru de bouxy.
Ziekmelden.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is het een lange meeting? Zo ja, lekker geforceerd helpen met puntje voor puntje de agenda erdoorheen rammen, gevolgd door "zijn er verder nog vragen voor nu?" .
Dat scheelt sowieso een kwartier
Doodmelden.quote:
In dit geval zou ik dan toch Tom Dumoulin vragenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:30 schreef EinarBoe het volgende:
Misschien wil Cyriel Dessers wel even bellen om je vergadering te verzetten?
M'n kat moest naar de alternatieve oogarts en nu moet ik wachten tot hij uitgeslapen is om hem weer op te halen - ik werk dus thuisquote:Op maandag 9 mei 2022 13:18 schreef Felagund het volgende:
Is het niet mogelijk om "thuis te werken" en dan de meeting online mee te volgen?
Morgen waren een complicaties en daarna moet je week thuisblijven om hem in de gaten te houden zekerquote:Op maandag 9 mei 2022 14:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
M'n kat moest naar de alternatieve oogarts en nu moet ik wachten tot hij uitgeslapen is om hem weer op te halen - ik werk dus thuis
Sprinten kan ze ook al niet, die strijkplank. Ze heeft ook wel wat weg van de Nuenense Kleerhanger zo met die jurk.quote:
Ik hoop maar dat er geen sneeuwmuren zijn tijdens het songfestival.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Sprinten kan ze ook al niet, die strijkplank. Ze heeft ook wel wat weg van de Nuenense Kleerhanger zo met die jurk.
Oh nee dit was een panklare en kennelijk schriftelijk overtuigende smoes, vrij te gebruikenquote:Op maandag 9 mei 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen waren een complicaties en daarna moet je week thuisblijven om hem in de gaten te houden zeker
Nee klote als het waar is
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben José en ik hou van eten.
Dit soort ongein heb je ook in de NBA met de last two minute reports, zo stom. Even je eigen scheidsrechters onder de bus gooien. Het moment heb ik overigens niet gezien, maar dat verder geheel terzijde.quote:
Eens, selectief gejank.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:01 schreef Szura het volgende:
Overigens hoor ik vanuit Eindhoven weinig van de goedgekeurde goal van Doan tegen Willem II (na buitenspel van Vinicius) vs. de twee afgekeurde goals van Ajax in de bekerfinale.
GIV ZE CUP TODAY TO AJAX, GIV ZE CUP TO THEM TODAY
In Eindhoven zitten wel de grootste calimeros jaquote:Op maandag 9 mei 2022 19:01 schreef Szura het volgende:
Overigens hoor ik vanuit Eindhoven weinig van de goedgekeurde goal van Doan tegen Willem II (na buitenspel van Vinicius) vs. de twee afgekeurde goals van Ajax in de bekerfinale.
GIV ZE CUP TODAY TO AJAX, GIV ZE CUP TO THEM TODAY
Gewoon als team de VAR aan kunnen vragen, en de scheids op het veld puur als spelleider.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, selectief gejank.
Overigens ook erg vermoeiend dat types als Sjoerd Mossou weer uiterst opportunistisch om het instellen van de VAR maar weer ter discussie te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |