SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
O dan ga ik weerquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem nog even duiden met z’n allen.
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik van die tokkies om mij heen wonen.
Je woont in Angelslo?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enzquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
In het begin komt er wel iemand kijken maar ben niet ieder weekend weg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enz
dat is niet mijn definitie van plezierquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou godverdomme ook een keer ergens plezier maken in het leven!
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)
Blijft lachen met jou...quote:
Ach ik moet van de extreme christenen niets hebben en ook van de radicale feministen nietsquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijft lachen met jou...
Genoeg van die conservatieve broeders van je die je op de brandstapel zouden zetten. Maar jakkiebah de feministen...
Priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |