Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om even te vertellen. Ik ben vandaag jarig.
Proficiatquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe oud?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee is een Nederlanderquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Feyenoord al een schot op doel?
Van harte!quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Nee, iemand uit Israël.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Feyenoord al een schot op doel?
Heb ik hier helaas niet,op 5 zit vtm2 daar is darts opquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Elpis het volgende:
[..]
Op de Belgische zender "Vijf" wordt het ook uitgezonden. Had hetzelfde probleem.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Jeetje, wat oud. Boomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Als je deze grap maakt is het verstandig om je feitenkennis op orde te hebben.quote:
Gefeliciteerd aan je moeder. Die viert vandaag dubbel bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben ook wel eens jarig geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Ik ken iemand die vandaag jarig is, haha, ik had jou heel anders voorgesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al besprokenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Aursnes kan niet zo goed voetballen lijkt het
Nou, wie post het jongens?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Elpis het volgende:
[..]
Op de Belgische zender "Vijf" wordt het ook uitgezonden. Had hetzelfde probleem.
[..]Jonge god gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan bespreek je het nog maar een keer luie schobbejak
Nou nouquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan bespreek je het nog maar een keer luie schobbejak
Veel vissers vinden dat helemaal niet vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |