Ik ben echt onmeumig trots op je.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik dat woord vaker gebruiken.
Niet geklikt.quote:
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:51 schreef Devolder het volgende:
Die finale gaat Marseille natuurlijk halen
Heeft de keeper een helm op?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straf omdat ze tegen PAOK vuurwerk naar het uitpubliek gooiden
Daar wacht ik ook al de hele dag op!quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk interviewen ze z'n schoonzus straks ook nog
Gio door dus toch nog Nederlands succes jahaa!!!quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop alleen voor Jan-Joost dat Feyenoord verliest.
toen stopte ik met lezenquote:
Oh, dan kan ik dus eerst iets anders gaan doen!quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:57 schreef _UserName_ het volgende:
Feyenoord maakt de winnende 1-1 in de verlenging, minuutje 103.
Aan mijn reacties kunnen geen rechten worden ontleend.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik dus eerst iets anders gaan doen!
Dat is juist geconstateerdquote:
In principe is wat jij doet niet zo rullevant voor de uitkomst van de wedstrijd, dus je kunt zeker wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik dus eerst iets anders gaan doen!
Ik vond het al bijzonder dat ie zei dat ie gestopt was met lezen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas die lacht over iemand anders die denkt
Het moet niet gekker worden
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In principe is wat jij doet niet zo rullevant voor de uitkomst van de wedstrijd, dus je kunt zeker wat anders gaan doen.
Alsnog beter dan Marcianoquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die keeper van marseille dik
je moet op doel schieten
quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |