Nou, als de FIA dan ballen heeft zeggen ze dat hij niet mee mag rijden omdat hij zich niet aan de regels houdt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zegt het ook gewoonlijk openlijk tijdens de persco. Die juwelenregels vind hij niet belangrijk en de FIA moet zich meer bezig houden met belangrijkere zaken zoals diversiteit. Hij is dan ook niet van plan zich te houden aan die juwelenregels.
https://www.youtube.com/shorts/6IruNWUyBkU
Ik zou dat wel doen. Ik kies er dan ook zelf voor om me er niet aan te houden, en het risico te nemen op een boete of straf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De regel is prima, je wil iets lezen wat er niet staat. Wij hebben in Nederland diverse wetten en regels die al velen jaren (of zelfs decennia) niet gehandhaafd worden. Als per direct tocb gehandhaafd gaat worden, reageer je dan hetzelfde?
Godver, je post een plaatje met Norris en Ricciardo in een wijventruitje, ik reageer daarop met die helm van Norris daarentegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:50 schreef DjVero het volgende:
[..]
Oke, maar...waarom begin je dan over een helm
Ik help je hopen dat Mercedes goed voor de dag gaat komen (omdat ik supporter van RUSSELL ben)!quote:
Hij stuurt er bewust op aan om te kijken wat voor straf de FIA op gaat leggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als de FIA dan ballen heeft zeggen ze dat hij niet mee mag rijden omdat hij zich niet aan de regels houdt.
[..]
Ik zou dat wel doen. Ik kies er dan ook zelf voor om me er niet aan te houden, en het risico te nemen op een boete of straf.
Russell kan ver komen. Als ie P3 haalt is het echt duidelijk dat Hamilton niet moet miepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb je hopen dat Mercedes goed voor de dag gaat komen (omdat ik supporter van RUSSELL ben)!
Ik hoop het echt zo. Nog maar drie kwartier, en dan zullen we zien of ie meedoet aan VT1quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij stuurt er bewust op aan om te kijken wat voor straf de FIA op gaat leggen
Ik hoorde Ho Pin Tung bij de podcast Boordradio volgens mij vertellen dat Mercedes vooral met de auto van Hamilton aan het experimenteren is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ik twijfel alleen of ik het goed heb gehoord. Iemand de podcast van gisteren al gehoord die wel goed geluisterd heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Russell kan ver komen. Als ie P3 haalt is het echt duidelijk dat Hamilton niet moet miepen.
Mercedes verdedigt hun held natuurlijk. George Who?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik hoorde Ho Pin Tung bij de podcast Boordradio volgens mij vertellen dat Mercedes vooral met de auto van Hamilton aan het experimenteren is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ik twijfel alleen of ik het goed heb gehoord. Iemand de podcast van gisteren al gehoord die wel goed geluisterd heeft?
wel gelezen dat ze diverse opties hebben dus zou best kunnen dat ze de ene auto anders naar buiten sturen dan de andere om data te vergelijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik hoorde Ho Pin Tung bij de podcast Boordradio volgens mij vertellen dat Mercedes vooral met de auto van Hamilton aan het experimenteren is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ik twijfel alleen of ik het goed heb gehoord. Iemand de podcast van gisteren al gehoord die wel goed geluisterd heeft?
Dat zou wel heel kansloos van Mercedes zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes verdedigt hun held natuurlijk. George Who?
Des te beter als de FIA voet bij stuk houdtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij stuurt er bewust op aan om te kijken wat voor straf de FIA op gaat leggen
Na Imola neig ik daar wel een beetje naar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat zou wel heel kansloos van Mercedes zijn
Helaas valt dat niet uit te sluiten
Hoezo, omdat ze zo vol in de verdediging gingen en ook de aanval op Max zochten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na Imola neig ik daar wel een beetje naar.
Verstappen van de baan kegelen zodra hij HAM op een rondje zetquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ze zo vol in de verdediging gingen en ook de aanval op Max zochten?
quote:Red Bull has not submitted any updates for Miami, having elected to push through developments at the recent Emilia Romagna Grand Prix.
Ferrari is introducing a lower downforce top rear wing design, while Haas has a new flap option which is a trimmed version of one of its normal wing assemblies.
Alpine’s updates for the Miami Grand Prix are focused on trying to add more downforce to the rear of the car.
It has a revised rear brake drum flick with a higher angle of incidence, and an extended endplate.
The team said that this will bring both added rear downforce and will help improve the airflow around the inside of the rear wheels.
https://www.autosport.com(...)1-miami-gp/10297975/
HAM mag niet eens meedoen als het goed isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Kwartetje Leclerc, Saintz, Verstappen en Perez gaan de dienst uit maken in Miami
En Lewis krijgt weer een Hamlap van Max
Idd, ben benieuwd of Angela Cullen Lewis kan overhalen die ‘Prince Albert’ toch maar af te doenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HAM mag niet eens meedoen als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |