Dat zie je fout in de formule 1 is het zo dat een regel alleen geldig is als iemand die boven de regels staat inconsistent besluit dat de regel geldig is een bepaalde situatiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al zijn titels en records op illigale wijze behaald?
Die van Max dan ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al zijn titels en records op illigale wijze behaald?
We gaan genieten maatquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
F1 op vrijdag, zaterdag en zondagavond genot
Er zijn nu andere wedstrijdleiders dan vorig jaar. Wedstrijdleiders die (alle) regels handhaven belangrijk vinden. Waarschijnlijk viel het ze op dat hier niet aan voldaan werd. En ze doen het niet meteen aan het begin van het seizoen om de coureurs tijd te geven om er wat aan te doen nadat ze bekend gemaakt hadden dit te gaan handhaven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Natuurlijk durfde ze tijdens vorig seizoen niet ineens te gaan handhaven, het was de zestien jaar daarvoor geen enkele issue, dan ineens tijdens het seizoen handhaven zou pas klassenjustitie zijn. Zeker omdat 1 van de 2 strijders om het kampioenschap in zijn persoonlijke levenssfeer geraakt wordt.
Het is nu al een beetje gek, waarom niet vanaf het begin van het seizoen?
Jesus man. Het is weekend... Kan toch wel een keer?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
VT2 sla ik over, dat wordt me te laat.
Ik voel me nu al moe. Kan beter vanavond op tijd naar bed dan dat ik zondag tijdens de race in slaap val.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jesus man. Het is weekend... Kan toch wel een keer?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Yep. Vanavond vrij, biertje in de klauwen en F1 aan.
Lol een eurbel persoonlijke levenssfeer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Natuurlijk durfde ze tijdens vorig seizoen niet ineens te gaan handhaven, het was de zestien jaar daarvoor geen enkele issue, dan ineens tijdens het seizoen handhaven zou pas klassenjustitie zijn. Zeker omdat 1 van de 2 strijders om het kampioenschap in zijn persoonlijke levenssfeer geraakt wordt.
Het is nu al een beetje gek, waarom niet vanaf het begin van het seizoen?
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een eurbel persoonlijke levenssfeer.
Je kan ook overdrijven.
Tja, daar had hij eerder aan moeten denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...
Dus, dan moet ik ook gewoon gaan werken hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Omdat het dan 09:00 uur in de ochtend is in Florida.
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe je een sieraad zo in je lichaam laat plaatsen dat het er alleen met een medische handeling uit te halen is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
hij heeft een meerdere elementen/piercings en een aantal kunnen niet verwijderd worden zonder medisch ingrijpen...
Je hebt vast gelijk dat 'persoonlijke levensfeer' een totaal verkeerde noemer is, alleen jij begrijpt prima dat het veel meer is dan een simpele lolol_eurbel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe je een sieraad zo in je lichaam laat plaatsen dat het er alleen met een medische handeling uit te halen is.
Die helm van hem daarentegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Is Norris F1-piloot of vrachtwagenchauffeur?
Ik bedoel die armen van hem, heaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die helm van hem daarentegen![]()
Die van Ricciardo en Verstappen mogen er ook wezen trouwens.
Je kijkt toch ESF dat gaat tot 1 uur door minstensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
VT2 sla ik over, dat wordt me te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |