Even een official met een betonschaar langs sturen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor deze race, maar verder moet ie maar regelen dat het eruit gaat.
Omdat het een vrije training is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom loopt de tijd door bij een rode vlag?
We praten hier Nederlands.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die asfalt resurfacing zorgt voor problemen
Ja. Bij een ongeluk waarna een MRI scan oid nodig is geeft dat problemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is de reden veiligheid ofzo? Vind t ook wel beetje duffe regel
Ik noem dat liegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind de ''haven'' echt heel erg cool gedaan!
Zullen wel dure kaartjes zijn aan zo'n tafeltje op dat strandquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Spijt komt altijd later……….quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
quote:
Het ziet er echt belachelijk uitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zullen wel dure kaartjes zijn aan zo'n tafeltje op dat strand
Regen bevriest?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Als het zou gaan regenen wordt dit circuit echt een ijsbaan...
Ach, zolang er maar een goede race is, dan neem ik dit wel voor liefquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Als het zou gaan regenen wordt dit circuit echt een ijsbaan...
1 op 3.quote:De minste neerslag vindt plaats in januari en december met gemiddeld vijf regendagen per maand. Tussen februari en april worden er zes dagen regen verwacht. Vanaf mei neemt het aantal regenachtige dagen toe tot negen, met een piek van 16 dagen regen in augustus. Vanaf september daalt de regenval weer.
Oh ik ook hoor, maar tijdens zo'n rode vlag ga je toch altijd ff op de randzaken lettenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ach, zolang er maar een goede race is, dan neem ik dit wel voor lief
Kijk je niet vooral tegen de railing aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zullen wel dure kaartjes zijn aan zo'n tafeltje op dat strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |