Dus 3850 is een beetje het koersdoel daarna weer up up up?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:57 schreef SOG het volgende:
Sp500 op nieuwe 52wk intraday low. Had beter vorig jaar een tesla kunnen kopen ipv beleggen
3851.69 is de berenmarkt
En de bitcoin nu?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Rabo nog 0,2% in de plus.
DeGiro 3,2% in de min.
Portfolio geheel dus zo'n 1,5% in de min.
Wie t weet mag t zeggen, maar je hebt wel gelijk gekregen dat de hoge gemiddelde p/e ratios in de brede markt een signaal waren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus 3850 is een beetje het koersdoel daarna weer up up up?
Bitcoin weet ik niet maar coinbase zou plus 946% moeten gaanquote:
+ onnatuurlijke rentes en the lack of verwerking in beurskoersen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:17 schreef SOG het volgende:
[..]
Wie t weet mag t zeggen, maar je hebt wel gelijk gekregen dat de hoge gemiddelde p/e ratios in de brede markt een signaal waren.
Zit wel goede toekomst in dit soort bedrijven, de vraag is alleen welke... dit gaat eerst echt het wilde westen worden met nep vlees (soja basis enzo) en ook nog echt lab vlees (op basis van losse cellen)quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:05 schreef SOG het volgende:
Beyond Meat shares tumble after jerky launch leads to wider-than-expected loss
https://www.cnbc.com/2022(...)urce=androidappshare
Min 85 procent vanaf de top
Omdat het je strot doorgeduwd wordt door Woke overheden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 04:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit wel goede toekomst in dit soort bedrijven, de vraag is alleen welke... dit gaat eerst echt het wilde westen worden met nep vlees (soja basis enzo) en ook nog echt lab vlees (op basis van losse cellen)
85% damn, lol.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:05 schreef SOG het volgende:
Beyond Meat shares tumble after jerky launch leads to wider-than-expected loss
https://www.cnbc.com/2022(...)urce=androidappshare
Min 85 procent vanaf de top
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:18 schreef Tjoent het volgende:
Hebben jullie je dividend van PostNL al ontvangen?
Rabo is altijd wat tragerquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:18 schreef Tjoent het volgende:
Hebben jullie je dividend van PostNL al ontvangen?
De aandelenkoers is simpelweg de prijs van de laatste transactie voor het aandeel, deze nieuwe informatie, verwerkt voor de mensen die het aandeel verkopen en opkopen, is die prijs waard.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Vraagje... Al is het gissen en ik geen concreet antwoord verwacht, ik vind het gewoon een interessant gebeuren.
Autoverhuurder Sixt. Ik werk zelf bij dit bedrijf, en afgezien van een flinke cyberaanval twee weken geleden doet het bedrijf het echt goed. Winstgevende cijfers, verdere uitbreiding wereldwijd, constante innovatiedrang om van "saaie autoverhuur" naar een digitale beleving met app, car sharing, en meer te gaan. Corona heeft ons hard geraakt maar dat heeft verder geen invloed gehad op verdere groei.
Nu zit ik natuurlijk zelf in een bubbel en ben zelf overtuigd dat het de goeie kant op gaat en er nog enorm groeipotentieel is dus misschien zie ik het allemaal te gekleurd. Maar vandaag werden de kwartaalcijfers bekend gemaakt en eigenlijk niets dan positiefs. Toch gaat de koers vandaag 11% naar beneden.
Is er iets dat ik mis?
Het is voor mij om het even, ik heb al een tijdje geen aandelen meer maar toch, vind dit gewoon interessant.
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |