Zag de foto's ja, waar was dat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lekker rustig
Vanmiddag veel gillende scholieren in dat nazibolwerk
Heeft mr 4ebE dat ook?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n streep over de rug wel schattig
We waren in de Eftelingquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
CUL / Wat vinden veel mensen lekker wat jij niet lust?
Echt een topic voor @:ettovanbelgie
Wat is hier nieuw aanquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een prachtige nieuwe sprookjes... Assepoester, Sneeuwwitje en Meisje met de Zwavelstokjes hebben ze echt supermooi gedaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lekker rustig
Vanmiddag veel gillende scholieren in dat nazibolwerk
Ja vorige keren helemaal langs gelopen... Behalve zwavelstokjes natuurlijk, dat is ons plekkie.quote:
Is het een bepaalde soort ? Hoe heet dat ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook maar volgens die vrouw zijn deze soort helemaal niet populair. Ik vind het juist een mooie tekening.
Japannerquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een bepaalde soort ? Hoe heet dat ?
Is je prinsesje een beetje kinds?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja vorige keren helemaal langs gelopen... Behalve zwavelstokjes natuurlijk, dat is ons plekkie.
Geinigquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je prinsesje een beetje kinds?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je prinsesje een beetje kinds?
Laat een recensie achter, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:00 schreef gianni61 het volgende:
Foute terras gekozen. Bier is goed, maaltijd veel te weinig. Straks misschien nog een döner nodig
Dat is het laagste volk ter wereld, nog erger dan Polen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat een recensie achter, dat zal ze leren
Vond boer Marcel vast ook van zijn Poolse Kseniaquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het laagste volk ter wereld, nog erger dan Polen.
En de bediening is nog knorriger dan de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat een recensie achter, dat zal ze leren
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En de bediening is nog knorriger dan de gemiddelde fokker
Ben je toevallig in Rotterdam??quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En de bediening is nog knorriger dan de gemiddelde fokker
Ik ben nog aan het drinken dus er is nog tijd om het goed te makenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Da's niet best
Geen fooi, mag ik hopen?
Nee, bietigheim Bissingenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je toevallig in Rotterdam??
Nee die heet UitStralingquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo heet het kaboutertje met middelvinger op mijn tv kastje al.
Ik las serieus spermabank te Deventer en de wereld klopte eventjes voor honderd procent.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan, net op MP opgedoken en meteen opgehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo heet het kaboutertje met middelvinger op mijn tv kastje al.
Er mist nog een pul whisky van 5000 Euro en een concubine met struisvogelveren om je koelte toe te wuiven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Sexy smurfbroek aan, nog slechts een vage herinnering aan een noeste maar vruchtbare werkdag, telefoon uit, dik boek net naast mijn machtige scrotum, tas dampende koffie erbij, vrolijk kwetterende vogeltjes, voorzichtig avondzonnetje, favoriete geurkaars aan, wie doet me wat
Nina Poekiequote:Op donderdag 5 mei 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Sexy smurfbroek aan, nog slechts een vage herinnering aan een noeste maar vruchtbare werkdag, telefoon uit, dik boek net naast mijn machtige scrotum, tas dampende koffie erbij, vrolijk kwetterende vogeltjes, voorzichtig avondzonnetje, favoriete geurkaars aan, wie doet me wat
Dat werkt vrij afleidend.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er mist nog een pul whisky van 5000 Euro en een concubine met struisvogelveren om je koelte toe te wuiven.
Een soort helicopter in kat-vormquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit knorrende en piepende en spinnende en wiewelende op schoot.
Stapelverliefd op dat warme bolle buikje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort helicopter in kat-vorm
Altijd al katten gehad eigenlijk?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stapelverliefd op dat warme bolle buikje.
ik moet nu gewoon geen lego winkel in lopenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bij een lego winkel.
Ik heb al mijn zelfbeheersing moeten inzetten om niet met een bonsai boom of een mandalorian helm naar buiten te lopen
Ja joh, volgens mij nog nooit zonder poes gezeten, dit zal poes 9.0 zijn denk ik, maar meestal wel een heleboel diertjes meer, familietrekje om een halve dierentuin om ons heen te verzamelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd al katten gehad eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |