Ja ik twijfelde al..quote:
Dit zijn muntjes, die zijn niet voor jouquote:
nee dat schiet niet echt op inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn muntjes, die zijn niet voor jou
Dacht even dat het gat in je hand dicht wasquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij een tuincentrum maar heb niks gekocht.
Maar dat kwam doordat ik op de fiets was.
Zelfde openingstijden als tuincentrum denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht even dat het gat in je hand dicht was
Ik was bij een lego winkel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij een tuincentrum maar heb niks gekocht.
Maar dat kwam doordat ik op de fiets was.
Ik mag wel in eenzame isolatie voor een paar jaar geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bij een lego winkel.
Ik heb al mijn zelfbeheersing moeten inzetten om niet met een bonsai boom of een mandalorian helm naar buiten te lopen
Oh da's wel vet zo'n helmquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bij een lego winkel.
Ik heb al mijn zelfbeheersing moeten inzetten om niet met een bonsai boom of een mandalorian helm naar buiten te lopen
Heb gewoon geen hand meer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht even dat het gat in je hand dicht was
gelachenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
ook 3 varianten van batman, die wil ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben ene hele serie van die helmen
Beetje uitmelk-aidsquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben ene hele serie van die helmen
ik ben el benieuwd naar de opvolger van de Lamborghini Sianquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook 3 varianten van batman, die wil ik ook
Zat al te wachten op zo'n opmerkingquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
Nice.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zat al te wachten op zo'n opmerking
Nou heel anders. Dat is gewoon iets functioneels.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En hoe is dat met jouw biljetjes anders
ik stem voor ettoquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef Ama het volgende:
De oudste ligt ineens in het mandje:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog geen namen idd haha.
Zo heet het kaboutertje met middelvinger op mijn tv kastje al.quote:
Streepje over zijn rugquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef Ama het volgende:
De oudste ligt ineens in het mandje:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog geen namen idd haha.
@:bitterbal
Normale benen kopen dan kun je voortaan overal bij de deurbelquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net bootcamp gedaan en ik denk dat ik nieuwe benen nodig heb, morgen
Denk dat dit er wel heel erg raar en uit verhouding uit zietquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale benen kopen dan kun je voortaan overal bij de deurbel
Mannetjes. Ik heb nog één met een streep alleen die is wat breder en minder gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Streepje over zijn rug
Heb je mannetjes of vrouwtjes?
Soort Sy Snootles.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat dit er wel heel erg raar en uit verhouding uit ziet
Ik vind zo'n streep over de rug wel schattigquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mannetjes. Ik heb nog één met een streep alleen die is wat breder en minder gelijk.
quote:
Ik vind dit wel gezellig hoorquote:
En Wattenschijfje knuffelen (2x)quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond niets meer hoef, behalve nog eten
Ik ook maar volgens die vrouw zijn deze soort helemaal niet populair. Ik vind het juist een mooie tekening.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n streep over de rug wel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |