Kwiwi lost het zelf wel op. Er komt zo'n donkergroene benzineslurpende zitjoekelquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ga je maar met een nagelschaartje er overheen
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet het er niet allemaal hetzelfde uit, dat irriteert me dan weerDaarom gaan we nu ook maar een gewone grasmaaier kopen, in 20 min. klaar
Gauw wat toeristencentjes heen brengen dusquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Plaatsje vertoont nog aardig wat overstromingsschade van vorig jaar
Niet voor zo'n kleine tuin met hellingenquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi lost het zelf wel op. Er komt zo'n donkergroene benzineslurpende zitjoekelLet maar op
dan koop je eerst een kleinere. En na een paar maanden ben je dat erachteraan lopen zat, en dan alsnogquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet voor zo'n kleine tuin met hellingenM'n vader had zo eentje, dat was wel tof
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je telefoon rijdt een tunnel in.
Echt he,Was een paar weken terug op TV. Ik lach echt dubbel...quote:
Eoa dinges met een slavinkje. Uit de magnetronquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan we allemaal eten vanavond, denk eraan om een makreeltje te gaan halen
Tortellini, Gehaktballetjes en courgette. Misschien dat ik nog wat tomaten frito er door heen doe...quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan we allemaal eten vanavond, denk eraan om een makreeltje te gaan halen
Oh dat heb ik ook nog ergens. Uit een boodschappenpakket van voor de jaartellingquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien dat ik nog wat tomaten frito er door heen doe...
Ik had er laatst nog gehaald. Geen Frito overigens, maar gewoon gezeefde tomaten zag ik net.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook nog ergens. Uit een boodschappenpakket van voor de jaartelling
Gewoon door je pastasaus mikkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook nog ergens. Uit een boodschappenpakket van voor de jaartelling
Was het een 4 persoons platter?quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:40 schreef bitterbal het volgende:
k heb een seafood platter gegeten e nu ben ik misselijk
Zeker weer een halve oceaan met exotische vissen opgeslokt?quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:40 schreef bitterbal het volgende:
k heb een seafood platter gegeten e nu ben ik misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |