Oh misschien is dat hier ook wel het idee. Maar zoveel geduld heb ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
hmm ook nog niet van gehoord.
idee van zo'n Husqvarna iig is dat ie elke dag rondrijd en dan over een paar dagen alle plekjes gehad heeft
ik zei t een beetje krom, maar dat is wel 't idee van robotmaaiersquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien is dat hier ook wel het idee. Maar zoveel geduld heb ik niet
Ja maar dan ziet het er niet allemaal hetzelfde uit, dat irriteert me dan weerquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zei t een beetje krom, maar dat is wel 't idee van robotmaaiers
elke dag een uurtje of 2 rondkachelen en dan is t aan t eind van de week minimaal 1x gemaaid
oh dat valt best mee hoor. op zich ziet het er gelijkmatig uit.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet het er niet allemaal hetzelfde uit, dat irriteert me dan weerDaarom gaan we nu ook maar een gewone grasmaaier kopen, in 20 min. klaar
Niet gelijkmatig genoeg voor de gemiddelde Fok!kerquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat valt best mee hoor. op zich ziet het er gelijkmatig uit.
dan ga je maar met een nagelschaartje er overheenquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig genoeg voor de gemiddelde Fok!ker
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig genoeg voor de gemiddelde Fok!ker
Kwiwi lost het zelf wel op. Er komt zo'n donkergroene benzineslurpende zitjoekelquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan ga je maar met een nagelschaartje er overheen
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet het er niet allemaal hetzelfde uit, dat irriteert me dan weerDaarom gaan we nu ook maar een gewone grasmaaier kopen, in 20 min. klaar
Gauw wat toeristencentjes heen brengen dusquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Plaatsje vertoont nog aardig wat overstromingsschade van vorig jaar
Niet voor zo'n kleine tuin met hellingenquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi lost het zelf wel op. Er komt zo'n donkergroene benzineslurpende zitjoekelLet maar op
dan koop je eerst een kleinere. En na een paar maanden ben je dat erachteraan lopen zat, en dan alsnogquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet voor zo'n kleine tuin met hellingenM'n vader had zo eentje, dat was wel tof
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je telefoon rijdt een tunnel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |