Ik vind het ook smakelijk, maar ook een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind ketchup ook lekker bij pastagerechten. Geeft zo'n lekker zoetig smaakje
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Aan het klooien geweest met de akkoorden van de Diepte, het is nu iets anders geworden maar wel zelfgemaakt.
Dat is een echte muzikant. Die wat anders weet te maken van iets wat al bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Aan het klooien geweest met de akkoorden van de Diepte, het is nu iets anders geworden maar wel zelfgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Gaaaaf. Ik herken de diepte er niet in, maar ik ben niet zo muzikaal. Wel heel vet dat je dit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Is ook niet per se de bedoeling hoor, het zijn de akkoorden van het 'oehooeee, ahaaaa' stukje, maar niet meer echt als zodanig herkenbaarquote:
Af en toe appelmoes vind ik niets mis meequote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind appelmoes ook kinderachtig, maar vind het wel lekker en eet het weleens. (Niet bij pasta)
We gaan toch een land geen extra inkomsten gunnen als iemand ons geen vakantie guntquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel vriendinnen van mijn dochter zijn ook groter dan ik. Terwijl ik 1:80 ben
Was dat niet vroeger onderdeel van Rons honeymoon quiz of iets? Kan me vaag zoiets herinneren..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
Ik ga me zo wagen aan een heel dom programma op sbs 6, waarin bn'ers moeten raden welke bn'er in een doos zit
VT1 van de F1 zo, dat is veel beter programmaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
Ik ga me zo wagen aan een heel dom programma op sbs 6, waarin bn'ers moeten raden welke bn'er in een doos zit
Dit is vast vele malen dommerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was dat niet vroeger onderdeel van Rons honeymoon quiz of iets? Kan me vaag zoiets herinneren..
ViaPlay doet het niet hierquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT1 van de F1 zo, dat is veel beter programma
Inderdaad, daarom ga ik daar ook niet heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We gaan toch een land geen extra inkomsten gunnen als iemand ons geen vakantie gunt
Bij mij viel het geluid soms weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT1 van de F1 zo, dat is veel beter programma
SPOILER: Sbs6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |