Kom maar op.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Mogen we de mensen die vandaag moeten werken uitlachen?
Niet doen alsjeblieftquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ben vrij overigens. Ziekenhuizen CAO genot.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jouw ouders zullen wel belangrijk werk doenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.
Academisch ziekenhuis? Die hebben een andere CAO.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.
Ja, Leiden hé.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Academisch ziekenhuis? Die hebben een andere CAO.
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.quote:
Hebben ze slim gedaan, want de volgende keer dat ze 'vrij' hebben, is het op een zaterdag over twee jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.
En de overheid doet weer eens NIETS.
Ze moeten altijd jou hebben maat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.
En de overheid doet weer eens NIETS.
Als je vandaag een vrije dag hebt ben je niet belangrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |