• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Een beetje varieren naar ieders eigen smaak is niks mis mee: Kreeg bij die falafelzaak deze avond ook een "lentilsoup" mee met kruiden, die ik niet zo geweldig vind, maar heb wel wat ideeen om er iets van te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb de echte gehad, maar met Hollandse versie met sperziebonen vind ik ook prima te hachelen
#KLB Waardig : Terechte klacht: Kruidenmixen uit een pakjequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De Hollandse versies die ik gehad heb, bij vrienden, waren allemaal van een pakje. Kon de smaak niet eens thuisbrengen.
Baie salade, baie vleis (van die regte lokaal slagter in Alex), pap, Castle+Klipdrift:quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Groenboontjies in die bobotie, wie kom met so iets vorendag
Nederlandse mammas moet baie groente in alles sit
Was het niet meer goed denk je? Of gewoon matig product?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, de sperziebonen gaan geblancheerd de vriezer in en het gehakt de afvalemmer. Aangebraden tot rullen (zoals moest) maar wat een vieze smaak. Eet vaker vega gehakt, en dat vind ik altijd prima tot lekker. Maar dit
Het mondgevoel was al iew (ik weet dat ik daar een zeikerd in ben). Het was volgens mij nog wel goed maar gewoon vies. Beetje een olieachtige bijsmaakquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was het niet meer goed denk je? Of gewoon matig product?
Toch chill om een keertje on a budget te kunnen proberen, weet je gelijk dat je die in de toekomt kunt laten staan!quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het mondgevoel was al iew (ik weet dat ik daar een zeikerd in ben). Het was volgens mij nog wel goed maar gewoon vies. Beetje een olieachtige bijsmaak
Normaal gesproken is dit een van de duurdere vega merken (vegetarische slager) maar niet persé de lekkerste (voor mij dan)quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toch chill om een keertje on a budget te kunnen proberen, weet je gelijk dat je die in de toekomt kunt laten staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen de filet americain weggegooid. Dat lust ik echt niet en de houdbaarheidsdatum was ook van gisteren. Dus ik vond het ook link om het nog weg te geven.
Ik kan me niet voorstellen dat het altijd zo veel is, dat zal ook wel niet.
De meeste dingen vervielen gisteren of vandaag maar bijv. de sperziebonen pas a.s. woensdag. Waarom het er dan toch al bijzat, geen idee.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
En?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo meteen een pakketje ophalen bij een Turkse bakker. Normaal loop ik nooit zo warm voor een bakker, maar deze heeft een 4.6. Verwachtingen zijn hooggespannen
Soepquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef stavromulabeta het volgende:
De komende 3 weken kan ik van Hema-soep leven.
En als ik een vliegtuig charter kan ik heel Jemen en Zuid-Soedan ook van soep voorzien.
3 grote soort van bagelsquote:
Prima pakket iddquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
3 grote soort van bagels
3 grote bladerdeegsnacks (geen idee wat het precies is)
6 Turkse broodjes
2 grote pizzapunten (die ik zo lekker ga opwarmen in de oven)
Voor 3.99 ben ik erg tevreden!
Ik had een HEMA boxquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef stavromulabeta het volgende:
En als ik een vliegtuig charter kan ik heel Jemen en Zuid-Soedan ook van soep voorzien.
Waar heb je dat vandaan, ben gek op soep!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik las hartjessoep.. wellicht leuk om aan stavromulabeta te geven in dat geval?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had een HEMA box
Zit werkelijk alleen maar hartjessnoep in![]()
Jaloersquote:Op maandag 16 mei 2022 17:16 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag weer bij de Lidl geweest, pakket van 2,99.
[ afbeelding ]
Pfff, ik merk ook dat als ik een kick nodig heb, dat ik ook even kijk. Zag net een gebakpakket voof 5 euro staan en kon het gelukkig laten lopen. Vorige week nog een pakket gescoord bij Gorilla. Zaten allemaal dingen in die ik nu nooit zou kopen omdat ik daar alleen maar van aan kan komen en ik ben juist aan het afvallen.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe alleen nog maar brood en groente pakketten halen.
Is toch de meest gezonde optie.
Paar keer magic boxen gedaan en die waren allemaal prima in orde maar niet zo goed voor de ranke lijnen.
Anderhalf keer wat wij vandaag van Lidl kregenquote:Op maandag 16 mei 2022 17:16 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag weer bij de Lidl geweest, pakket van 2,99.
[ afbeelding ]
Geen idee of verpakte groenten goed zijn in te vriezen eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:55 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gelder groenten en fruit in Ridderkerk....ruim 8 kg groente voor 4,99...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |