Dinsdag is de family show.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maandag bij de familyshow is de volgende en de laatste voor de juryshow.
Ik hoorde Greys en Cee ook zeggen: eerst familieshow en dan juryshow. Maar het is toch andersom: de middag voor de tv-show de familieshow. Ik had 2x kaarten voor de familieshow in Ahoy namelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maandag bij de familyshow is de volgende en de laatste voor de juryshow.
Ja klopt, maar de middag voor de juryshow is er nog wel een repetitie, maar dan zonder publiek als het goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik hoorde Greys en Cee ook zeggen: eerst familieshow en dan juryshow. Maar het is toch andersom: de middag voor de tv-show de familieshow. Ik had 2x kaarten voor de familieshow in Ahoy namelijk.
Ja ik zei het verkeerd om op de stream 🙈quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik hoorde Greys en Cee ook zeggen: eerst familieshow en dan juryshow. Maar het is toch andersom: de middag voor de tv-show de familieshow. Ik had 2x kaarten voor de familieshow in Ahoy namelijk.
Ja. En ik dacht dat díe dus de dress rehearsal heet. Maar ik twijfel inmiddels aan alles. Chaos.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de middag voor de juryshow is er nog wel een repetitie, maar dan zonder publiek als het goed is.
Veel dagjesmensen in dit topic opeens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En ik dacht dat díe dus de dress rehearsal heet. Maar ik twijfel inmiddels aan alles. Chaos.
Als je nu al klaar zit voor Spanje, moet je nog wel heel lang wachten op de Tiktok video. Veel geduld toegewenst!quote:
Rene Froger was een visionairquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:29 schreef Momo het volgende:
Wel een goede keuze denk ik, gezien het nogal een WTF trip is als je het de eerste keer ziet
Amateuristisch songfestival dit keer koekoekquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
wederom problemen met de oortjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |