Natuurlijk niet. Ik kijk tot het eind.quote:
Die hadden vast gedronkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommige users vonden Ziyech beter dan Mahrez
Genot
Ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommige users vonden Ziyech beter dan Mahrez
Genot
Is dit satire?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet
Ik weet niet wie Mahrez is namelijk
Jij bent dan ook mokertje dom.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet
Ik weet niet wie Mahrez is namelijk
Deze bal had hij kunnen hebben ja.quote:
Neequote:
Knotsgek.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Het kan nog! Binnen 5 min de aansluitingstreffer dan wordt het nog billenknijpen!
Daarom zo verbazingwekkend dat die niet bij Ajax heeft gespeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef GGMM het volgende:
Niet dat Modric nou zo goed is maar die heeft een rare kop
Dan plaats ik het gifje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Het kan nog! Binnen 5 min de aansluitingstreffer dan wordt het nog billenknijpen!
Had beter radiopresentator kunnen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef GGMM het volgende:
Niet dat Modric nou zo goed is maar die heeft een rare kop
Obodai moest ook eens billenknijpen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Geen idee. Misschien kan @Zipportal ons helpen.quote:
Dat zou voor het eerst zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan @:zipportal ons helpen.
@Caland is al weg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie weer users een vakantie aansmeren?
Wat mij betreft zit er wel een verschilletje tussen City en PSG.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer, de kutclub gaat door. City en PSG mogen wat mij betreft nog liever vandaag dan morgen verdwijnen.
Het is dan wel weer leuk om naar dat gefrustreerde koppie van Carlo Ancelotti te kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer, de kutclub gaat door. City en PSG mogen wat mij betreft nog liever vandaag dan morgen verdwijnen.
Ik heb op aanraden van @Bolasie de wedstrijd van de eeuw gekeken. Dat belooft wat voor de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Borussia Dortmund - Bayern München in 2013 was best leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Finales tussen twee teams uit hetzelfde land zijn nooit leuk.
Feyenoord - PSV was leuk geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Finales tussen twee teams uit hetzelfde land zijn nooit leuk.
Ze nemen de Europese competitie niet serieus.quote:
Tyronne@hbomax.nlquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan @:zipportal ons helpen.
Dat kunnen we zo mooi overschakelen naar Schindler's Listquote:
Zou zijn moeder dikker of dunner zijn dan die van Foden?quote:
Ik heb liever Schindler's Lift.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo mooi overschakelen naar Schindler's List
Jij bent écht niet grappigquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Schindler's Lift.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou zijn moeder dikker of dunner zijn dan die van Foden?
Reak?quote:
Deze user snapt er he-le-maal NIETS vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |