heb ik net uigelegd wappiequote:
Is de aarde ook rond?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb ik net uigelegd wappie
de bal is rond
rond is de bal
als de bal is rond rolt die altijd kant op waar het gras groen is
in de middeleeuwen was de aarde platquote:
Dat is vanwege de dodenherdenking.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Wat doet dat blauwe doek over de tribune?
Dit doet mij denken aan een WK-finale.quote:
Erg jammer dat hij nu al terug naar Portugal zou willen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Bernardo objectief beste man van het veld. Voor een speler met zoveel klasse aan de bal is hij zonder bal nog zoveel fascinerender.
Waarom zou hij dat willen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat hij nu al terug naar Portugal zou willen.
Wat heeft Daley er mee te maken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus die analyses
alsof iedereen blind is en dat zelf niet al gezien had
ik had het over dannyquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Daley er mee te maken?
Hierbij mijn kutanalyse:quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had het over danny
ook zo een kut analist
sinds wanneer maak jij wijfenachtige gedichtjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierbij mijn kutanalyse:
Glad, dat was positief. De ziltige smaak was er iets over, dus dat kon beter.
Ik ga voor Rio Ferdinand.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Danny Blind is de beste analist die niet bij ESPN werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |